Ženeva 2010: SpeedART BTR-II EVO – více síly pro 911 Turbo

Ženeva 2010: SpeedART BTR-II EVO – více síly pro 911 Turbo: titulní fotka Německá společnost SpeedART již koncem loňského představila své úpravy modernizovaného Porsche 911 Turbo a nyní nastupuje evoluční provedení s ještě vyšším výkonem a ostřejším výrazem.

Porsche 911 Turbo se ve své modernizované podobě představilo na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem a v prosinci představil SpeedART jeho úpravu BTR-II 580, na kterou nyní navazuje BTR-II EVO.

Sériové Turbo má za svou zadní nápravou uložen přeplňovaný plochý šestiválec o objemu 3,8 litru. Ten poskytuje výkon 500 koní (368 kW) a točivý moment 650 Nm při 1950 min-1.

SpeedART BTR-II EVO díky novým turbodmychadlům, upraveným hlavám válcům, přepracovanému sání a chladicímu systému, novému výfukovému systému a softwaru řídící jednotky nabízí výkon 650 koní (478 kW).

Sériové Porsche dosáhne maximální rychlosti 312 km/h a BTR-II EVO se umí rozjet až na 330 km/h. Akceleraci z na 100 km/h zvládne úprava od SpeedART za 3,2 s, zatímco 911 Turbo s převodovkou PDK a paketem Sport Chrono potřebuje 3,4 s.

Vedle výrazného zvýšení výkonu nabízí SpeedART i nové díly podvozku a jeho tvrdší nastavení. Sériová kola jsou nahrazena novými 20palcovými disky, které jsou obuty do pneumatik o rozměrech 245/30 ZR20 vpředu a 325/25 ZR20 vzadu.

Pro Karoserii Turba si SpeedART připravil nový přední nárazník, nástavce prahů, nový díl s difuzorem pod zadní nárazník, spoiler na horní hranu zadního okna a novou kapotu motorové prostoru s nepřehlédnutelným spoilerem.

Pro interiér je připravena řada vylepšení v podobě použitých materiálů čalounění nebo nových pádel řazení pod volant. V nabídce jsou i nová sportovní sedadla s karbonovou kostrou.

Fotogalerie

  • Ženeva 2010: SpeedART BTR-II EVO – více síly pro 911 Turbo: fotka 1
  • Ženeva 2010: SpeedART BTR-II EVO – více síly pro 911 Turbo: fotka 2
  • Ženeva 2010: SpeedART BTR-II EVO – více síly pro 911 Turbo: fotka 3
  • Ženeva 2010: SpeedART BTR-II EVO – více síly pro 911 Turbo: fotka 4
  • Ženeva 2010: SpeedART BTR-II EVO – více síly pro 911 Turbo: fotka 5
  • Ženeva 2010: SpeedART BTR-II EVO – více síly pro 911 Turbo: fotka 6
  • Ženeva 2010: SpeedART BTR-II EVO – více síly pro 911 Turbo: fotka 7
  • Ženeva 2010: SpeedART BTR-II EVO – více síly pro 911 Turbo: fotka 8
  • Ženeva 2010: SpeedART BTR-II EVO – více síly pro 911 Turbo: fotka 9


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.