Ženeva 2010: ABT R8 Spyder – změny v designu i výkonem

Ženeva 2010: ABT R8 Spyder – změny v designu i výkonem: titulní fotka ABT Sportsline vedle upraveného kupé Audi R8 4.2 FSI quattro představuje také kreaci na základě jeho verze s plátěnou střechou. Spyder se může pochlubit vyšším výkonem, nově nastaveným odpružením i upraveným vzhledem.

ABT Sportsline si pro Audi R8 Spyder připravil poměrně jemné úpravy, které se na karoserii supersportu s plátěnou střechou projevují prostřednictvím několika nových dílů. Ty mají lehce pozměnit vzhled vozu a díky skutečnosti, že na jejich výrobu je použit karbon se zaslouží i o mírné snížení hmotnosti.

Změny na karoserii představuje použití nového předního nárazníku s maskou chladiče, nástavců prahů, výdechů v kapotě motoru, spoiler na zádi a zadní nárazník. K pozměnění vnějšího vzhledu přispívají i nová 20 palcová kola.

Vedle úprav designu se může ABT R8 Spyder pochlubit i novou sadou sportovních pružin a výkonem motoru zvýšeným z 525 koní (386 kW) na rovných 600 koní (441 kW). S tímto výkonem Spyder zvládne akceleraci z 0 na 100 km/h za 3,8 s a dosáhne maximální rychlosti 320 km/h, zatímco sériové provedení zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,1 s a má maximální rychlost 313 km/h.

Fotogalerie

  • Ženeva 2010: ABT R8 Spyder – změny v designu i výkonem: fotka 1
  • Ženeva 2010: ABT R8 Spyder – změny v designu i výkonem: fotka 2
  • Ženeva 2010: ABT R8 Spyder – změny v designu i výkonem: fotka 3
  • Ženeva 2010: ABT R8 Spyder – změny v designu i výkonem: fotka 4


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.