Závod 24hodin Nürburgringu: Výsledky a velká fotogalerie
Jeden z nejnáročnějších vytrvalostních závodů letošní sezóny je za námi a z vítězství se raduje posádka vozu BMW M3 GT2 se startovním číslem 25, který nasadil tovární tým BMW Motorsport.
Vítězné BMW M3 GT2, za jehož volantem se střídali jezdci Jörg Müller, Augusto Farfus, Uwe Alzen a Pedro Lamy, ujelo během 24 hodin celkem 154 kol. Pro 24 hodin Nürburgringu je trať dlouhá 25,378 km.
Druhé M3 GT2 týmu BMW Motorsport se startovním číslem 26, jehož posádku tvořili jezdci Dirk Werner, Dirk Müller, Andy Priaulx a Dirk Adorf, dokončilo závod na sedmém místě se 150 okruhy.
O stupně vítězů se posádka prvního BMW dělila s jezdci na vozech Ferrari a Audi. Druhou příčku obsadilo Ferrari F430 GTC týmu Hankook Team Farnbacher s posádkou, kterou tvořili Dominik Farnbacher, Allan Simonsen. Ti jako jediní dokázali udržet krok s vedoucím vozem a měli stejný počet kol.
Třetí místo patří Audi R8 LMS týmu Phoenix Racing se startovním číslem 97. Posádku tohoto vozu, který ujel 153 kol, tvořila čtveřice Marc Bronzel, Dennis Rostek, Luca Ludwig a Markus Winkelhock.
Vedle umístění na prvních místech jsou zajímavé i výsledky vozů, které spíše než o vítězství usilovaly o zviditelnění svých schopností. Na sedmnáctou pozici odsunula z vedení po 22 hodinách 15 minutách porucha motoru Porsche 911 GT3 R Hybrid, jehož hlavním cílem bylo testování hybridního pohonného systému.
Mezi jedny z nejatraktivnějších účastníků 24 hodin Nürburgringu patří i supersportovní kupé Lexus LF-A. Do letošního ročníku nasadil Gazzo Racing dva vozy, které se pustily do boje s přesilou BMW, Porsche a Audi. První z dvojice se startovním číslem 50 dokončil závod na 19. místě v celkovém hodnocení a na prvním ve své kategorii SP8. Druhý vůz se startovním číslem 51 je ve výsledkové listině až na 156. místě.
Aston Martin Rapide, který měl dokázat, že není pouze luxusním čtyřdveřovým vozem, ale že má stále geny sportovce, si rovněž nevedl nejhůř a s posádkou, jejímž členem byl i Ulrich Bez dokončil závod pětatřicátý a ve své kategorii SP8 byl dokonce na druhé pozici za Lexusem LF-A.
Peugeot RCZ poháněný dvoulitrovým turbodieselem zvítězil ve své kategorii D1T, která je určena pro vozy se vznětovým motorem do 2 litrů. Tento vůz se startovním číslem 201 pilotovali jezdci Jürgen Nett, Joey Kelly, Michael Bohrer a Henning Klipp. V celkovém pořadí tato posádka skončila na 51. místě.
Druhý nasazený Peugeot RCZ se startovním číslem 200 řídili jezdci Jean-Philippe Peugeot, Stéphane Caillet, Cyrus Ayari a Olivier Perez. V kategorii D1T si dojeli pro bronz a celkově byli na 82. místě. Peugoet tímto úspěšným debutem závodních verzí kupé RCZ oslavil uvedení produkční verze na trh a připomenul své 200leté výročí.
Mezi zajímavé perly startovního pole patřily i vozy se starším datem narození. Mezi ně patřil například Opel Manta týmu Kissling Motorsport nebo dvojice Mercedesů 190 Evo II.
Fotogalerie
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Autor | Datum a čas | |
---|---|---|
Re: Nááádhera | Me2dd | 19.05.2010 10:58 |
Lotus Exige | StormShadow | 19.05.2010 08:56 |
Nááádhera | pezi | 19.05.2010 08:12 |
paráda | xandalfer | 18.05.2010 20:58 |
Re: P1 | oIoo | 18.05.2010 16:01 |
Re: Jari-Matti Latvala zářil na starém Nürburgringu | oIoo | 18.05.2010 15:57 |
P1 | michal003 | 18.05.2010 15:06 |
Jari-Matti Latvala zářil na starém Nürburgringu | Deadlift | 18.05.2010 14:29 |
Re: zzzz | DL | 18.05.2010 14:13 |
zzzz | lucky.f | 18.05.2010 11:10 |
Re: Kde je ??? | oIoo | 18.05.2010 10:55 |
Pro mě vyhrála tato posádka | oIoo | 18.05.2010 10:54 |
Kde je ??? | No ja ne ??? | 18.05.2010 10:53 |
Vstoupit do diskuse › |