Diskuse: Za volantem: Renault Laguna 2.0 dCi 4Control 2011

zpět na článek
  • CdLwrmXxe

    WQMWKlwp

    11.10.11 15:37 Reagovat

    6ckl2I guqfxsgkgdkm

  • ZHiTuOENTJrie

    cEjFITfgWYOMnd

    11.10.11 01:49 Reagovat

    It's like you're on a miisson to save me time and money!

  • Plzenak

    Re: Vsechno je jen obchod

    11.12.10 11:08 Reagovat

    Věř si čemu chceš ;-) .

  • GHT

    Re: Vsechno je jen obchod

    10.12.10 01:58 Reagovat

    Plzenak: Tak kamarad keca, jak pozna kvalitnejsi produkt? A jaktoze jeste ta firma nezkrachovala, kdyz ma jednu linku poruchovou. Vetsi blabol jsem neslysel. Zase jeden co si mysli, ze 15 let stare BMW (sem si dosat jakoukoliv znacku) je skvely auto.

  • Plzenak

    Re: Vsechno je jen obchod

    09.12.10 23:12 Reagovat

    Kamarád pracuje v jedné nejmenované fabrice u nás, kde se v jedné hale na dvou linkách vyrábí tyče řízení pro Toyotu a PSA. Rozdíl není jen v kvalitě konečného produktu, ale i v kvalitě a poruchovosti celé linky. To že ty kvalitnější komponenty produkuje linka Toyoty asi nemusím psát.

  • Rafton

    Re: Vsechno je jen obchod

    01.12.10 09:20 Reagovat

    To je diskuse jak noha :-).

    Jen k té ceně. Ta je dle mého názoru dosažena několika aspekty:
    1. Motory Nissan a relativně malý výběr
    2. Prakticky vše v základu u nejprodávanějších typů
    3. V současnosti malé změny mezi generacemi (II mezi III)
    4. Použití běžně dostupných komponent (např. navigace TOMTOM oproti hrůzně drahé navigaci z VW)

    Šetření na kvalitě nemohu potvrdit měl jsem Megana II a nyní mám Lagunu III. Servis kromě garanček jsem nepotřeboval.

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: Vsechno je jen obchod

    01.12.10 07:02 Reagovat

    Ok, tak aspoň v jednom případě se francl vyplatí, verze gt je bratelná.

  • Skyline

    Re: Vsechno je jen obchod

    30.11.10 23:45 Reagovat

    J@W: no ja si prave brejle vzal. Zaprve jsi v puvodnim prispevku psal o Octavii Elegance a nikoliv Ambiente, za druhe se na tom, co pisu, nic nemeni. Za 21750, co stoji to Dci 110 je u rencka o vybavu lepsi nejen TCe 130, ale i 2.0 140 CVT, takze jen blb by si za ty penize koupil ropu.

    Soucasne to stejne plati u Octavie, kde za cenu 1.8 TSI je ve stejne vybave o pouhych 600 ojro levnejsi 1.6 TDI, takze opet, jen blb by bral traktor. V Eleganci je ropa dokonce drazsi, nez TSI.

    Kdyz to srovnas krizne, tak samozrejme na strane jedne stoji v podobne cene 1.8 TSI a 1.6 DCi, na strane druhe lze ale udelat i srovnani 1.6 TDi v Eleganci za 24440 ecek vs. o 100 euro drazsi TCe 180 v GT. Kdo by v takovem pripade bral koncernovou kadla kadla?

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: Vsechno je jen obchod

    30.11.10 23:32 Reagovat

    Skyline: woe wem si brejle >:D . Oktávka 1,8 Tsi 118 kw, výbava ambiente - 21990 e, megane DCi 110 FAP 81 Kw, výbava expression 21750 e. Tu jde o srovnání cen, a jakou motorizaci jde za to pořídit - což je v tomto případě jasná volba. A co se týče toho low-end, tak bych určitě tíhl při stejné ceně k té Boleslavi, ale to chápu, že už do toho zatahuji subjektivní dojmy.

  • Skyline

    Re: Vsechno je jen obchod

    30.11.10 22:21 Reagovat

    Panove, to je diskuse stoleti, vidim to stejne, jako Teejay, jeste si tak roztrhat obcanky ;-)

    J&W: ty hele nevim, na cem jedes, ale za cenu 1.8 TSi v Eleganci (24040 Eur) vidim v ceniku rendlika skoro model GT 2.0 180. Kdyz vezmu, ze GT je absolutni top, coz je u skodifky L&K, ktery s 1.8 TSi stoji 27390 Eur, tak bych i rekl, ze duvod koupit megana tu pro lidi, co hledaji nejaky ten low-end docela je, usetri 3 tisicovky, za to uz je nejakyho warsteinera ;-) Ta ropna 1.6 EDC Dynamique stoji jen o cca 500 Eur min, nez 1.6 TDI DSG v Ambiente, takze z toho spis vyplyva, ze je jedno, jestli vezmes low-end z Boleslavi nebo z Francie, v obou pripadech je nakup ropaka dobry tak maximalne pro traktoromily, soudne uvazujici clovek koupi za stejne penize podstatne vykonnejsi benzin.

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: Vsechno je jen obchod

    30.11.10 18:51 Reagovat

    Tady jsou 3 odkazy /ceny v čr - škoda octavia, ceny v německu, ceny v německu megane 5dv./ [odkaz] , [odkaz] , [odkaz] . Neexistuje žádný cenový rozdíl, mezi oktávkou tu nebo v německu, mimo úplně holý model v základu, který je u nás levnější, jinak jsou ceny naprosto identické. A z té poslední tabulky je jasně patrné, že jenom blázen /!!!/ by si v německu kupoval 5dv. megane třeba v DCi 81 Kw, když za tutéž cenu může mít octavii, elegance, 1,8 TSi 118 Kw. >:D >:D >:D

  • *Smec_m*

    Re: Vsechno je jen obchod

    30.11.10 14:46 Reagovat

    Uz fakt diskutujem o ptakovinach, ale hlavni prodejni trhy, ktere si vyjmenoval nemusi nutne tvorit vic jak 50%, takze ceny v nemecku, muzou klidne sanovat ceny trhu, kde se znacka potrebuje prodat za kazdou cenu.

    Kdyz vezmu to, ze s cenama mas pravdu. A opravdu se rovnaji konkurenci, tak o to je smutnejsi, ze vyrabeli to co vyrabeli a prodavali za cenu ne malou.
    Ale za setrenim nakladu na soucastkach si stojim!

  • ingel

    Re: Vsechno je jen obchod

    30.11.10 12:43 Reagovat

    Samozřejmě je důležitá cena na hlavních prodejních trzích / Francie, Británie, Německo /. Stačí si sprůměrovat ceny Renaultu v těchto zemích a dostaneš skoro vážený průměr, který podstatně výšší než české ceny. Nemusíš to vztahovat jen na Lagunu. Stejné to bude i ostatních modelů. To jsou fakta, které si můžeš ověřit. Od vás slyším jen dojmy postavené na nesmyslných dedukcích.

  • *Smec_m*

    Re: Vsechno je jen obchod

    30.11.10 12:02 Reagovat

    ingel: Tak mi prosimte rekni, kdyz si teda zanalyzoval ceny Laguny po celem svete, jaky je tedy cenovy prumer? Dokud to neudelas, jsou to jen keci. Argumentace cenou ve francii je ta nejhorsi mozna. Mozna pak zjistis, ze prumer je nekde lehce nad CR.
    Aby sis nepripadal tak ukrivdene, tak k setreni na dilech dochazi u vsech automobilek.
    Otazka na Me2d me prijde snad uz jako provokace, vzdyt on ti presne odpovedel proc muze byt ziskova, mozna to jen nechces slyset...
    Taky ti chci podekovat, za opakovane pochvalovani meho chapani a logiky, vis me to na kopani prvni ligy za telekom staci.

  • ingel

    Re: Vsechno je jen obchod

    30.11.10 11:24 Reagovat

    Každý má nějaké meze za které se nemůže dostat. Proto bych vám, vědom si úrovně vašeho chápání a logiky, ani perly neházel. Bez ironie a smajlíku.

  • ingel

    Re: Renault = náboženství

    30.11.10 11:09 Reagovat

    Pokud se budeš v diskusi držet faktů, flame nebude. Pokud se začne fantazírovat a z cen na českém minitrhu se začnou vyvozovat závěry jako: nízká cena = nízká kvalita,tak se někdo ozve. Prostě ti prokáže tu službu a pokusí se to vyvrátit.

  • ingel

    Re: Vsechno je jen obchod

    30.11.10 11:03 Reagovat

    Teď mi ještě vysvětli, jak může být třeba Škodovka zisková, když prodává svoje auta v Evropě ještě levněji než Renault. To nakupuje ještě horší díly ?

  • oIoo

    Re: Vsechno je jen obchod

    30.11.10 10:47 Reagovat

    ingel copak musí být všechno černé nebo bílé?
    Renault ušetří tak, že to obere nákladově, v jeho případě na úkor kvality - šetří na produkci.
    VW v případě Superbu o obere na vývoji, protože přebouchá Passat - šetří na vývoji. Na vývoji se dá ušetřit daleko víc, než na materiálu. Takže přeskládaná Škodovka může stát málo, a přesto být kvalitní.
    Vem si například Seat Exeo = žádná obvyklá miliarda na vývoj, jenom náklady na přestehování technologie Audi. Může být Exeo levné a přitom kvalitní? Může.

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Renault = náboženství

    30.11.10 10:12 Reagovat

    A ještě jedna obecná poznámka. Nejvíc mě mrzí, že pokud začne nějaká diskuse ohledně renaultu, okamžitě se vždy rozjede "flame" jako Brno, a zastánci reagují, jako kdyby jim někdo zneuctil manželku, nebo vykopal na hřbitově pradědečka, ...... proč??? Ono vyrobit špičkové kvalitní auto umí v podstatě každej hlupák, jenom otázka zní ZA KOLIK? Protože když do něj nacpeš ty nej plechy, nej brzdy, nej interiér, tak najedou zjistíš, že to nebude stát průměr cen v daném segmentu, ale třeba i dvojnásobek. Takže dnes je to hlavně o tom balancování na hraně kvality a vstupních nákladech, resp. tyto dva protichůdné faktory sladit. A tenhle jev se je krásně vidět u všech nových aut, sám jezdím v japonských, a i tam je vidět těžký pokles kvality v zájmu ceny, byť se to snaží všemožně maskovat. Každej máme vztah k té nějaké značce, ale kvůli tomu přece ještě nemusím ztratit soudnost a přistoupit na nějaký ten "brai-washing", který občas nějaký ten který prodejce uplatní.

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: Vsechno je jen obchod

    30.11.10 09:45 Reagovat

    ingel: už jsem to tu jednou psal, pokud odmítáš připustit, že renault jel v období cca. od r. 95 tak zhruba 10-12 let taktiku - nakoupit od těch nejlevnějších subdodavatelů, aby měl veliký prostor pro pohyb s cenou, resp. zisk, a teď se nemusíme chytat jednotlivých firem /skf, valeo, lucas, bosch, lockheed, AP, osram atd. atd. těch firem jsou stovky od zvučných, po no name třeba z koreje, viděl jsem dokonce megany s jpn díly/, prostě jako každý výrobce má lidi, co pro ně nakupují komponenty po 100 tis. kusů. A tihle lidi jeli v zájmu ekonom. politiky firmy totální cenovou podlahu se kterou je spojená i kvalita. Už jsem říkal na začátku, posledních pár let se to snaží žehlit, ale následky si ponesou ještě nějakou dobu. Tohle nemá nic společného s finální cenou superbu, pasatu, meganu, laguny, ani veyronu.

zpět na článek