Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne

Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: titulní fotka Mluví se o něm už delší dobu, ale veřejnost jej v sériové podobě uvidí až v Ženevě. Řeč je o novém vládci luxusních dvoudveřových kupé.

Od 1. do 6. března bude v Ženevě vystaven Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé. Návštěvníci 81. mezinárodního autosalonu v Ženevě jej ovšem v areálu výstaviště budou hledat marně, protože společnost jej vystaví ve speciálně pro tuto příležitost postaveném pavilonu v zahradách hotelu La Réserve na břehu Ženevského jezera.

Vystavený vůz se může pochlubit exkluzivní matnou povrchovou úpravou karoserie. V několika vrstvách ručně nanášený lak v odstínu mosazi je kombinován se stříbrnou. Interiér nabídne čalounění buvolí kůží v kombinaci s kůží Nappa v tmavě hnědé barvě. Na podlahy je použita Alcantara. Kompletně celé čalounění interiéru je samozřejmě zpracováno ručně.

Kupé připravené pro klienta v Ženevě doplní dva modely v měřítku 1:4. První z nich je v kombinaci tmavě modré s béžovou a karoserie druhého je v černém a červeném laku. Obě dvě barevná provedení byla oblíbená u nejluxusnějších automobilů třicátých let.

Plány na výrobu stokusové série luxusních kupé na základě limuzíny Maybach zveřejnila společnost Xenatec Group GmbH & Co. KG již na jaře roku 2010. Koncem loňského roku byl odhalen přímo v sídle společnosti Daimler AG ve Stuttgartu první kompletní vůz připravený pro budoucího majitele a oznámena spolupráce se společnosti Auto Kingdom ze Saudské Arábie. <

Design kupé má na svědomí Fredrik Burchhardt. Tento designér navrhl i Maybach Exelero, který sloužil k propagaci a testování pneumatik značky Fulda.

Při přestavbě čtyřdveřové limuzíny na Xenatec Maybach 57 S Coupé zůstává zachován rozvor náprav 3390 mm i celková délka 5728 mm. Dochází však na snížení střechy, větší sklon A i C sloupků a samozřejmě posunutí B sloupku, který je ve srovnání se svou původní pozicí o 200 mm více vzadu.

K pohonu slouží dvěma turbodmychadly přeplňovaný vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,0 litru z dílen AMG. Ten disponuje výkonem 450 kW (612 k) dostupným od 4800 do 5100 min-1 a točivým momentem 1000 Nm od 2000 do 4000 min-1.

Dvoudveřový Maybach zvládne zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,0 s. Maximální rychlost je omezena na 275 km/h. Spotřeba paliva v kombinovaném režimu je 16,4 litru benzinu na 100 km.

Fotogalerie

  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 1
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 2
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 3
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 4
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 5
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 6
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 7
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 8
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 9
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 10
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 11
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 12
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 13
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 14
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 15
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 16
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 17
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 18
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 19
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 20
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 21
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 22
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 23
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 24
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 25
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 26
  • Xenatec Maybach 57 S Cruiserio Coupé: V Ženevě ano, ale na výstavišti ne: fotka 27

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.