Wiesmann MF5: konec motoru V10 z M5 mu vaz nezlomí
Poté, co BMW přestalo vyrábět ostré M5 a s ním i atmosférický desetiválec, má po žížalkách i Wiesmann. Ale prý si nějak poradí.
Zkraje července jsme se se smutkem v očích rozloučili se zřejmě předposledním sportovním bavorákem v historii, vybaveným vysokootáčkovou atmosférou: M5 s motorem V10 5.0.
Ukončení výroby tohoho modelu se ale velmi úzce dotýká i německého malovýrobce sporťáků Wiesmann, jenž dotyčný motor montuje do modelů MF5 a MF5 roadster. Není tedy divu, že se v souvislosti s koncem empětky hovořilo i o tom, že vrcholný model MF5 z nabídky automobilky z Dülmenu zmizí. Wiesmann ale na tyto spekulace rychle zareagoval a kategoricky je vyvrátil – MF5 bude v nabídce i nadále, dojde ale ke změně pohonné jednotky. Opět půjde o motor BMW, o jaký konkrétně se ale prý ještě „zvažuje“.
Možností ke zvažování ale asi moc není – připravte se na dvouturbový V8 4.4.
Fotogalerie
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.