VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty

VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: titulní fotka Všichni jsme si rovni...tak přesně toto mohou říci (alespoň co se týče benzinových dvoulitrů) nyní Golf GTI, Scirocco i Eos.

Silnější agregát 2.0 TFSI nedostává s příchodem nového modelového roku jenom Scirocco ale také Eos. Žádná extra porce koní navíc to, pravda, není, ale i to potěší.

Noví majitelé dvoulitrového Scirocca už se nemusejí dívat na řidiče Golfů GTI s lehkou závistí – i pod kapoty „šíra“ je nyní možno objednat motor o výkonu 155 kW (211 k) který tak nahrazuje slabší variantu o výkonu 147 kW. Tu jsme mimochodem prohnali i naším srovnávacím testem VW Scirocco 2,0 TSI vs. Renault Mégane Coupé 2,0 TCe. Upravený motor, jehož nejvyšší točivý moment 280 Nm zůstává stejný, se bude montovat i do Eosu.

U Scirocca znamená jeho zástavba poměrně velké zlepšení v kolonce „zrychlení“: na stovku se dostanete za 6,9 sekundy, což je o 0,3 s rychleji než dříve. U modelu Eos to nyní bude za 7,8 sekundy. Lehce zlepšit by se měl apetit, který byl snížen o nějakých 5 %. Kombinovaná spotřeba u Scirocca tak spadla z 7,6 na 7,4 litru benzinu na 100 km, Eos dosáhl ještě lepšího snížení a to na 7,2 litru (to je prý o 9%, ale kdo by se s tím přepočítával). Scirocco s novým motorem a šestistupňovým manuálem stojí u nás 671 tisíc Kč, tedy v podstatě navlas stejně jako v sousedním Německu.

Fotogalerie

  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 1
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 2
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 3
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 4
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 5
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 6
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 7
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 8
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 9
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 10
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 11
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 12
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 13
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 14
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 15
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 16
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 17
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 18
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 19
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 20
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 21
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 22
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 23
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 24
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 25
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 26
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 27
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 28
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 29
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 30
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 31
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 32
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 33
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 34
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 35
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 36
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 37
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 38
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 39
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 40
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 41
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 42
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 43
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 44
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 45
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 46
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 47
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 48
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 49
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 50
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 51
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 52
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 53
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 54
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 55
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 56
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 57
  • VW Scirocco a Eos: motor z GTI (211 k) míří i pod jejich kapoty: fotka 58

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
test kurzdg 16.11.2009  15:34
Vstoupit do diskuse ›