VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce

VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: titulní fotka Už jste oplakali možnou existenci sportovního volkswagenu s pohonem zadních kol? Klíd, prý má ještě jistou naději...

Celá idea řady koncernových sportovních aut na bázi konceptu Bluesport se nám rozsypala jako domeček z karet. Porsche tvrdí, že je pro současné zákazníky značky levný sporťák nepřijatelný, Audi se najednou tváří, že vlastně nic takového ani nemělo v plánu a Volkswagen? Ten je toho názoru, že když nebude prodávat nejméně 50.000 aut ročně, tedy více, než Mazda MX-5(!), není to pro něj rentabilní. Umíte si představit lépe zorganizovaný automobilový pohřeb?

Teď nám ale VW dal trochu naděje. Šéf vývoje VW Ulrich Hackenberg řekl v rozhovoru pro britský magazín Evo, že automobilka i nadále zvažuje výrobu auta a to i přesto, že dosáhnutí mety 50.000ové produkce je velmi nepravděpodobné. Vyvážit náklady a výnosy by mohl pomoci současný kurs eura vůči dolaru, jenž by z Ameriky, kde se o auto očekává největší zájem, přinášel větší zisk a současně by umožnil nasadit konkurenceschop­nou cenu.

Navíc prý prodeje nemusí být tak nízké, jak říkají současné analýzy. Sporťák Toyoty a Subaru má potenciál výrazně rozhýbat trh s těmito typy aut a na této vlně se VW může docela dobře svézt.

Z dalšího zdroje pak pochází informace, že dealerská síť prý má stále za úkol zjišťovat zájem potenciálních kupců, ale protože to se dělá se starou pixlou dost těžko, ještě v průběhu letošního by se měla objevit nová (poněkud vydařenější) studie vozu této koncepce, která by povzbudila zájem.

Pokud se všechny faktory správně zkombinují, mohli bychom se sportovního VW dočkat v průběhu tří let. A to si pište, že v Ingolstadtu už netrpělivě přešlapují…

Fotogalerie

  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 1
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 2
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 3
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 4
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 5
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 6
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 7
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 8
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 9
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 10
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 11
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 12
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 13
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 14
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 15
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 16
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 17
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 18
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 19
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 20
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 21
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 22
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 23
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 24
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 25
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 26
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 27
  • VW s motorem uprostřed? Vývoj jako na houpačce: fotka 28


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
OtQNlQYOFO bByasizm 04.03.2012  16:17
Re: Len to nie TeeJay 08.02.2012  08:20
Manuál Langmric 07.02.2012  22:13
Re: Len to nie mustafa 07.02.2012  13:43
Len to nie rb 07.02.2012  12:50
Vstoupit do diskuse ›