Väth G55 AMG: 680 koní pro klasický off-road
Väth Automobiltechnik si pro Mercedes-Benz G 55 AMG připravil kompletní tuning, který se projeví na jeho vzhledu i technice. Pod upraveným zevnějškem se ukrývá výrazně zvýšený výkon přeplňovaného osmiválce.
Mercedes-Benz G 55 AMG již ve svém sériovém provedení zdatně odporuje původnímu určení modelové řady G, která je na trhu přes třicet let a proslavila se především jako spolehlivý a odolný terénní automobil.
Po zásahu tunerů od Väth Automobiltechnik se může přeplňovaný 5,5litrový osmiválce pochlubit výkonem 680 koní (500 kW) a točivým momentem 840 Nm. Za těmito hodnotami stojí řada úprav včetně přepracovaného sání, chladícího i výfukového systému a použití patentovaného chladiče paliva. Po provedených úpravách je G 55 AMG schopen dosáhnout maximální rychlosti 265 km/h.
V sériovém provedení disponuje pohonná jednotka Mercedesu výkonem 507 koní (373 kW) a točivým momentem 700 Nm. Maximální rychlost vozu je při opouštění automobilky elektronicky omezena na 210 km/h.
Podvozek off-roadu je zbaven schopnosti jízdy mimo asfalt a za asistence sportovních tlumičů je snížena je světlá výška o 35 mm. K dokonalému ovládnutí rozjetého mastodonta má přispět i výkonnější sportovní brzdový systém s kotouči o průměru 390 mm. Nová 22palcová kola jsou obuta do pneumatik Yokohama ADV ST o rozměrech 295/35 R22.
Po úpravách techniky přichází na řadu i karoserie. Pro tu mají u Väth Automobiltechnik připravenu novou kapotu, masku chladiče i přední nárazník. Upravena jsou i světla a hlavní xenonové světlomety doplňují světla pro denní svícení z LED diod. Pro zadní partie je připraven nový spoiler na střechu.
V interiéru je řada nových dekorativních prvků z karbonu, nový rychloměr ocejchovaný až do 330 km/h, multimediální systém a kožené čalounění.
Fotogalerie
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Autor | Datum a čas | |
---|---|---|
Re: Fuj hnus velebnosti | Don Martinez | 07.04.2010 13:14 |
Re: Fuj hnus velebnosti | rosi007 | 07.04.2010 13:08 |
Fuj hnus velebnosti | emyl | 07.04.2010 11:25 |
Vstoupit do diskuse › |