Diskuse: Volkswagen Golf R s dopingem od APS

zpět na článek
  • mustafafoto mustafa

    Re: Stage 3

    26.12.10 21:43 Reagovat

    Je to přesně jak říkáš, jen s tlakem se hýbe tak, jako tak...

  • Redmex

    Re: Stage 3

    25.12.10 23:08 Reagovat

    Mne príde akoby to mysleli tak, že Stage 1,2 nemení turbo, len softvérovo upravia priebeh plniaceho tlaku. Stage 3 bude výmena turba za niečo väčšie...
    Ale ak by som tomu vôbec nerozumel, tak to asi pochopím úplne inak. >:D

  • mustafafoto mustafa

    Re: Stage 3

    25.12.10 21:06 Reagovat

    Vnitřnosti tohodle motoru snášejí 350koní s tim, že na hraně je až nějakých 380koní. Co se týče toho tlaku, tak je mi jasný, že rozdíl tlačit třeba 1,2baru na malym turbu a na velkym turbu je obrovskej. Ale jde o to, že klasickej čip se dělá tak, že se právě zvýší plnící tlak turba, kterej je z fabriky uškrcenej kvůli průběhu, emisím, kroutaku atd. To je první, s čim se u turbomotorů pracuje společně s předstihem, dávkováním paliva atd atd... Ale tady je to prezentovaný, jako by se do tý jejich Stage 3 nic s tlakem nedělo...

  • olda47

    Re: Stage 3

    25.12.10 20:07 Reagovat

    .....dobrá otázka. Avšak zvýšit tlak turba, nebo dát větší turbo je věc jedna. Věc druhá je, co na to řeknou "vnitřnosti" motoru. Určité rezervy v motoru jsou. Odhadoval bych, že by podporovaly tak 290-300 koní. Na podporu 350 koní, by bylo nutno posilovat "vnitřnosti". Bez tohoto "posílení" by životnost motoru byla podstatně zkrácena.

  • mustafafoto mustafa

    Stage 3

    16.12.10 20:25 Reagovat

    "A konečně Stage 3. Ta disponuje větším plnicím tlakem, jenž zajistí výkon 350 koní."
    No a ostaní úpravy neobnášejí zvýšení plnícího tlaku turba?

zpět na článek


Plakát týdne

McLaren 720S

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 19562 | Zobrazit seznam všech anket