Volkswagen Golf IV R32 Bi-Turbo: 790 koní od MTE
Německá firma MTE se specializuje především na úpravy vozů značky Volkswagen a svou pozornost směřuje na starší zástupce automobilky z Wolfsburgu, což dokazuje i Golf IV R32 Bi-Turbo.
Maskovací povrchová úprava karoserie v kombinaci s 18palcovými koly v bílé barvě rozhodně bije do očí, ale to hlavní se ukrývá pod kapotou, kde původně pracoval atmosférický šestiválec o objemu 3,2 litru s výkonem 240 koní (177 kW) a točivým momentem 320 Nm.
Nyní je pod kapotou stále šestiválec o objemu 3,2 litru, ale s novými hlavami válců, písty, přeprogramovanou řídící jednotkou a především dvojicí turbodmychadel Garrett, jimž dělá společnost výkonný mezichladič. Výsledkem provedených úprav je v současnosti výkon 790 koní (581 kW) a točivý moment 1200 Nm.
Pro zvládnutí těchto hodnot museli technici od MTE namontovali spojku SachsRacing 2, která si poradí s točivým momentem až 1250 Nm. Zkrocení přeplňovaného R32 mají na starosti brzdy Brembo s kotouči o průměru 360 mm s 6pístkovými třmeny. Podvozek je vybaven stavitelnými tlumiči a tužšími pružinami značky KW.
Volkswagen Golf IV R32 Bi-Turbo údajně zvládne čtvrt míle s pevným startem za 10,7 s a na konci dráhy se pohybuje rychlostí 216 km/h.
Fotogalerie
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Autor | Datum a čas | |
---|---|---|
xxx | mustafa | 15.07.2010 23:20 |
Re: To už je asi moc | CJo | 15.07.2010 18:43 |
Re: To už je asi moc | Novic007 | 15.07.2010 18:18 |
Re: To už je asi moc | Novic007 | 15.07.2010 18:17 |
vaha | Smec_m | 15.07.2010 15:04 |
Re: To už je asi moc | Smec_m | 15.07.2010 15:01 |
Re: To už je asi moc | rosi007 | 15.07.2010 14:46 |
Re: To už je asi moc | CJo | 15.07.2010 14:18 |
To už je asi moc | Mashamoto | 15.07.2010 14:05 |
Vstoupit do diskuse › |