Diskuse: Video: Twingo R.S. RB7 - auto pro holky(?)

zpět na článek
  • Pilot_

    .. v podstatě šlo jen o to ...

    01.08.12 15:20 Reagovat

    .. aby si polila kozy ... super :-(

  • rYHFISEudVGRRNO

    ZazEqRRUXzXcPBWD

    01.08.12 10:34 Reagovat

    - Oh Anna!! I just love your work! Fantastic job capturing the not so comomn at Millenium Park! I also LOVE the close-up of them with their foreheads together!! You are amazing, my friend!

  • VlazaF

    Re: Kretenismus reklam nezna mezi

    17.07.12 19:20 Reagovat

    Ty chytráku . Dle toho jak píšeš , tak z 0 na 100 to možná umí nějaké jiné auto než máš doma ty . A i kdybis měl , tak na Nordschleife by ses vedle tý kočky posral a natož udržel akvárko do kterého by jsi navíc ještě nablyl ty svoje blbý kecy.

  • LeStrange

    Rybka

    12.07.12 21:43 Reagovat

    Když si pustíte video přímo v youtube, zjistíte následující: "No animals were harmed during the making of this film." No comment, panové.

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Spravedlivý

    12.07.12 19:34 Reagovat

    Kdo trápí rybičku, zaslouží přes pi.ku:)). Trestu se ujmu sám >:D !

  • TeeJayfoto TeeJay

    Re: Kretenismus reklam nezna mezi

    12.07.12 18:29 Reagovat

    To je telepatyje, Kromaňonec TeeJay chtít napsat to samé. Yntelektuál s iQ, co stří do bederňí rouški půl menzy je zpjet. >:D :yes:

  • Skyline

    Re: Kretenismus reklam nezna mezi

    12.07.12 18:10 Reagovat

    _tD: jezis, ja si rikal, ze je mi to povedomy a ty jsi ten "intelektual", co dle prispevku ma IQ natolik vysoke, ze by ho v menze vzali mozna jako mycku nadobi >:D

    Nekonecne kvikve znaci uz ta logika, ze bud zvire zabiju na zradlo a je to OK, jedna obed a nazranej Skyline, nebo ho zabije ozbrojenej pytlak...teda myslivec na honu pro zabavu a pak asi ze solidarity umre hlady. >:D

    Pridej jeste neco ze sve studnice moudrosti, takhle diskuse nabrala necekany obrat ke komedii, kdo by ale cekal, ze zrovna dnes je dalsi dil poradu "mozna prijde i vrchni sasula"? >:D

  • _tD

    Re: Kretenismus reklam nezna mezi

    12.07.12 18:03 Reagovat

    Ja problem s chapanim nemam, na teto planete je pres 100 000 000 jedincu, kteri splnuji vstupni kriteria do mensy, a soucasne maji nizsi IQ nez ja, a jak jsem tu jiz kdysi psal, jsi proti me intelektualni *. Mimochodem do mensy se v EU dostane 1 z 18 vysokoskolacku. Reziser nevedel protoze tocil naslepo? Mezi bezduvodnym zabitim a zabitim pro potravu rozdil samozrejme je, a to v zajisteni preziti druhe strany, zabit zvire pro zabavu, nesnist ho, a sam umrit hlady znamena v sirsim kontexu vetsi ujmu, protoze jsou dve obeti misto jedne. Prave inteligence je parametr, ktery vyjadruje, jak komplexni problemy je jedinec schopen pochopit, kolik souvislosti je schopen zohlednit, proto to tobe neni jasne, stejne jako to, ze nelze vytrhnou jednu souvislost z kontextu ostatnich souvislosti, a ty zanedbat. To je totiz stejne, jako ve slozite rovnici vypoustet cislicka, pak pochopitelne vyjde kravina.

  • Skyline

    Re: Kretenismus reklam nezna mezi

    12.07.12 16:55 Reagovat

    _tD: takze pokud reziser o tom, ze rybku trapi nic nevedel, je to OK. Uff, uz jsem myslel, ze jsem taky neandrtalec >:D Jinak srovnani se zabitim jsem tu daval ja, nicmene jen "andrtalec" _tD z toho nepochopil, ze samozrejme nemluvim o zadnem omylu. Fakt se nestydim za to, ze na mouchu doma vezmu placacku a ani mravence do baraku nezvu s otevrenou naruci, ale s otevrenym RAIDem.

    PS: vanocniho kapra nezajima, ze jeho zabiti je v poradku. At si zakon a "preziti" rika co chce, prakticky rozdil mezi zabitim bazanta na veceri a pro zabavu na honu neni. Pokud potrebujes lecit sve spatne svedomi z toho, ze jis mrtva zvirata tim, ze "se to muze", tak to ti fakt nezavidim. Ja tyhle veci dokazu akceptovat jako vcelku prirozenou vec a steak s pocitem viny rozhodne nejim. Mimochodem jen pokud by ti to nedocvaklo a chtels tady zase o necem moralizovat, tak vedome trapeni zvirat nijak neschvaluju/nepodporuju.

    Wawris: staci trochu pogooglit, _MT_ na to kapnul, rybka nebyla ziva. Hysterceni je tedy zbytecne a npc051 si muze jit dat studenou sprchu a jit se spravedlive rozhorcovat zase nekam jinam.

  • _tD

    Re: Kretenismus reklam nezna mezi

    12.07.12 16:08 Reagovat

    Take souhlasim s npc051, umyslne tyrani cehokoliv ziveho pro zabavu je hodne neadrtalce ci sociopata, at uz je to rybka, nebo byk v arene, ale nekteri neandrtalci se presto povazuji za inteligentni, nedejboze primo za elitu, a to je pak dilo, clovek se docka srovnani se zabitim omylem, nebo pro potravu/vlastni preziti, tedy neco co v pripade lidi rozlisuje i zakon, i valecne konvence cela staleti, ale s takovymy sebevedomymi tupkami ala Trpisovsky nelze diskutovat, to je ten duvod proc ma mensa vlastni intranet. Balancovat tam dama mohla samozrejme s cimkoliv jinym nezivym.

  • *vavris*

    Re: Kretenismus reklam nezna mezi

    12.07.12 15:45 Reagovat

    jakože s tou rybkou s npc souhlasím - přijde mi to tam úplně zbytečné..

  • Skyline

    Re: Kretenismus reklam nezna mezi

    12.07.12 15:38 Reagovat

    npc051: ja myslim, ze udelas nejlip, kdyz si tu svou pokryteckou schizu pujdes lecit jinam, nekam mimo bezmozky, kteri samozrejme celou dobu videa zirali na rybu a jen se tetelili blahem, kdy uz ta potvora zakali.

    TeeJay: jaka podprda? Ja si ji vubec nevsiml, to video snad bylo o trapeni zvirat, copak tys nemel cele video uprene oci na rybicku a necekals na slastny okamzit, kdy vydechne naposled?

  • npc051

    Re: Kretenismus reklam nezna mezi

    12.07.12 15:15 Reagovat

    Na plny plyn by v mojem aute kamo ta kravka na miste spolujezdce neudrzela ani moc, natoz akvarko a vodu v nem.

    Narozdil od nejakeho priblbleho predohraboveho Twinga s polovinou motoru mam poctivou zadokolku s motorem uprostred a za dobu, co on da 0-100 (8.7 sekundy) mam ja 0-100-0 a to s prstem v nose.

    Presto neschvaluju zbytecne tyrani zivych tvoru pro zabavu s oduvodnenim, ze je to je jen mala blba rybka. Az tady dospejete, tak na to prijdete sami.

  • TeeJayfoto TeeJay

    Re: Kretenismus reklam nezna mezi

    12.07.12 15:07 Reagovat

    Na tomhle videu je opravdu něco špatně. Už to tu zaznělo, tak to musím zopakovat - xakru proč má ta bloncka podprdu? 8-s

    >:D

    Jinak tyhle moralistický kecy taky miluju. S tím si běžte flejmovat na idnes. :-!

  • _MT__

    Re: Kretenismus reklam nezna mezi

    12.07.12 14:59 Reagovat

    Je to promo video, tak nevím, jaký máš problém s tanečkem za volantem. Abys něco takového natočil, nemusí se jezdit (jen) na plný plyn. A také bych si vsadil na plastové akvárko. Dokonce bych se nedivil, kdyby ryba v autě byla umělá a živou použili jen na detaily.

  • npc051

    Re: Kretenismus reklam nezna mezi

    12.07.12 14:58 Reagovat

    kretensti blbi jsou reziseri techhle reklam, jimz je nejaka postranni cara alias neuromasty ryb spanelskou vesnici a dala skupinka bezmozku na webu, kterym pripada zabavne, jak se zijici akvarijni rybka pomalu meni v rybku plavajici brichem nahoru.
    Srovnani s kaprem na udici a mravenci pod podrazkou je mimo misu, ten pada na vrub gastronomickeho pripadne transportniho ucelu.
    Tyrani zvirat pro zabavu je naprosta idiocie. Je to asi stejne, jako by sis koupil ve zverimexu za pado rybku, dal ji do igelitaku a tim sis kopal nejakych 50 metru az ke dverim baraku. Jasne, muzes to udelat, ale budes za *. Tohle je uplne to same.

  • ease

    Re: Kretenismus reklam nezna mezi

    12.07.12 13:58 Reagovat

    Při testu nebyly zraněny žádné zlaté rybičky >:D

    Rybku bych tak neřešil, no co je to malá ryba a kapr když má hák v hubě, se asi taky necítí nějak extra skvěle a stejně ho jíme, nemluvě o zabíjení skotu atd., ale sme na autofun a ne na greenpeace.com :-)

    Kdyby na ringu neměla pás tak nevím kde by to akvárko skončilo, ale ona určitě někde v klíně té testovací brunety... škoda, že ten pás měla. Akvárko určitě bylo plastové, snad nejsou pitomci ;-)

    K tomu svíjení je těžko se vyjadřovat, když na mě cáká voda a piští vedle bloncka >:D

    Já nevím, mě se to líbílo >:D

  • Skyline

    Re: Kretenismus reklam nezna mezi

    12.07.12 12:18 Reagovat

    npc051: ja bych byl za to, aby lide s podobnym uvazovanim vymreli. ME se neco nelibi, tak jim budu prat, at na ne vyleze nejaka horda zelenych chc.anek? Uvazovani hodne soudruha, ktery brani predjizdeni a kdyz je i tak predjet, preje "tomu smejdovi mladymu co si dovolil ho predjet" minimalne mestapo nebo piraty v uniformach, pripadne rovnou havarku.

    Jinak nepochybuju o tom, zes jeste nikdy neslapl na mravence, pripadne nejakou jinou hmyzi havet nezabil. A pokud ano, jiste to pro ne byl odvaz a jiste by si to zaslouzilo zalobu od Greenpiss za tyrani zvirat.

  • rosemaryn

    nice

    12.07.12 12:13 Reagovat

    povedene nejen video :-) :yes: :yes:

  • npc051

    Kretenismus reklam nezna mezi

    12.07.12 11:27 Reagovat

    Zaprvy, ryba je extremne citliva na narazy vody, bocni carou vnim tlaky tisicin pascalu, takze to je pro ni asi takovy odvaz, jako kdyby lidem hodinu nekdo trhal zuby bez anestezie

    Zadruhy, nac ma ta krava pasy (asi jako bezpecnost), kdyz drzi na kline sklenene akvarko... takhle to hodit na strechu, tak uz se zachranka nemusi obtezovat s vyndavanim strepu z krku.

    Zatreti, pri vsi ucte k te zenske za volantem, profi ridic se nesviji jak pornostar pri orgasmu, ale soustredi se na jizdu.

    Je to tak neuveritelne hloupoucke a radobyvtipne, ze bych byl za to , aby za to Renault zaplatil nejakou stejne hloupu akci. Treba zalobou od Greenpeace za tyrani zvirat.

zpět na článek