Veritas RSIII Hybrid: elektrický doping pro 600 benzinových koní

Veritas RSIII Hybrid: elektrický doping pro 600 benzinových koní: titulní fotka Veritas RSIII Hybrid je sice mezikrok na cestě k plně elektrickému modelu, i mezikroky však mohou být velmi zajímavé...

Zvláště, pokud inženýři ze společnosti Vermot nesáhli na benzinové srdce auta, upravený vidlicový desetiválec z BMW M5! Ke šesti stům hřebečků tak nyní máte dalších 105 kilowatt, které putují ke předním kolům.

Z Veritasu RSIII Hybrid se tak stává čtyřkolka se zabijáckým instinktem – z nuly na stovku to stihne za 3,1 sekundy, což je o desetinu rychleji než v případě benzinové verze. I s lithium-iontovými bateriemi a elektromotorem neváží Veritas RSIII Hybrid moc, jen 1280 kilogramů. Oproti konvenčnímu RSIII však přibral něco přes dva metráky, což poznat určitě bude.

Na rovince ho však bude moci stíhat jen máloco, tahle rozzlobená bílá placička je opravdu pořádně rychlé (přes 350 km/h?) náčiní. Uvidíme, jaká čísla přinese Vermot v souvislosti s čistě elektrickou verzí, kterou plánuje velmi brzy oficiálně představit.

Fotogalerie

  • Veritas RSIII Hybrid: elektrický doping pro 600 benzinových koní: fotka 1
  • Veritas RSIII Hybrid: elektrický doping pro 600 benzinových koní: fotka 2
  • Veritas RSIII Hybrid: elektrický doping pro 600 benzinových koní: fotka 3
  • Veritas RSIII Hybrid: elektrický doping pro 600 benzinových koní: fotka 4
  • Veritas RSIII Hybrid: elektrický doping pro 600 benzinových koní: fotka 5

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.