Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku

Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: titulní fotka Nemá cenu polemizovat o tom, za jakým účelem byl vytvořen nový triumf Tiger. Jeho hlavním cílem je konkurovat německé konkurenci – dvojici malých GS. Díky oficiální fotogalerii si můžeme udělat lepší představu o těchto dvou novinkách.

Designově má nový Triumph Tiger určitě čím zaujmout. Na kategorii malých cestovních endur má vzhled šmrnc více než dostatečný. Vedení továrny se zřejmě rozhodlo unifikovat tvář svých motorek (že by vzor Audi?) a letmým pohledem zjistíme, že tvar světlometů Tigeru a až nápadně podobá masce nového Speed Triplu.

Po bližším zkoumání je však vidět dopad ekonomické krize na výrobu. Doba je zlá, motorky musí být levnější, aby se prodávaly. Důkazem za všechny je např. použití klasických třmenů předních brzd namísto účinnějších radiálních. Na druhou stranu, pro použití v terénu nejsou potřeba jedovky a motorka tak bude svou cenou dostupnější širšímu spektru zákazníků.

Verze XC se liší v zásadních částech tak, aby byla lépe uzpůsobena terénu. Hlavními prvky jsou vyšší zdvihy, užší přední kolo s větším průměrem ráfku, drátěný výplet kol, mastery na řídítkách nebo blatník pod světlem typu „kachní zobák“. Triumphu po ukončení výroby starého Tigeru dlouho chyběl model, se kterým se dá zajet i do terénu. S příchodem toho nového se tak opět otevírají obzory mimo zpevněné cesty.

Fotogalerie

  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 1
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 2
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 3
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 4
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 5
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 6
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 7
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 8
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 9
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 10
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 11
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 12
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 13
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 14
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 15
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 16
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 17
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 18
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 19
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 20
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 21
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 22
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 23
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 24
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 25
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 26
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 27
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 28
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 29
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 30
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 31
  • Triumph Tiger 800 (XC) – F800GS po anglicku: fotka 32

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.