Triumph Adventure 2011 - odhalen další kousek skládačky

Triumph Adventure 2011 - odhalen další kousek skládačky: titulní fotka Britský Triumph spustil v pořadí již třetí informativní video o připravovaném cestovním enduru. Tentokrát nám odhaluje rám a ergonomii a zároveň potvrzuje dva motocykly: silniční a offroad verzi Adventure. (3x spy photo + 3x video)

Před nedávnem spustil Triumph nový web, který postupně odhaluje dvě nová plánovaná endura na příští rok. Stránky www.triumphad­venture.com obsahují promo videa a odpočítávání času k odhalení jednotlivých částí motorek. Údaje o motorech byly spuštěny 4. srpna, o podvozcích 1. září a ještě nás čeká poslední video 6. října, kdy vyjdou na povrch detaily o doplňcích.

První model by mělo být lehčí enduro s motorem o zdvihovém objemu 800 ccm po vzoru BMW F800GS. Druhým motocyklem, možná náhradou za současný Tiger, bude větší cestovní enduro zaměřené spíše na silnici, kterým v Hinckley následují Yamahu s její SuperTénéré nebo BMW R1200GS. Tomuto rozdělení nahrává i úvodní video, které odhaluje terénní gumy na jedné motorce a silniční na druhé; stejně tak onroad bike má litá kola, kdežto offroad enduro má výplet z ocelových drátků.

Ze špionážních fotografií a dalších videí lze vidět vysoké zdvihy, kvalitní odpružení, velké plexi – to vše je potřebné právě pro cestování na silnicích a nezpevněných cestách. O motoru je jasné zatím jen to, že se bude jednat o tříválec s dostatečným točivým momentem v nejpoužívanějších středních otáčkách.

Další informace z nově zveřejněného videa

  • Motocykl na silnici (onroad Adventure) bude pohodlný a jezdec bude mít vzpřímenou pozici. Základem bude rám z ocelových trubek. Při nízkých rychlostech při cestování po městě bude cestovní enduro velmi ovladatelné a při vysokých rychlostech bude pěkně stabilní. Dále bude umožňovat převézt zavazadla a vybavení na dlouhé výlety.
  • Offroad Adventure má geometrii trubkového rámu nastavenou pro maximální obratnost v terénu. Nový sofistikovaný systém odpružení a vzpřímená pozice jezdce bude zajišťovat komfortní cestování na všech typech povrchu. Nádrž by měla pojmout dostatek paliva pro delší cestování mimo civilizaci.

Vlastní postřehy – na videích jsem si všiml centrálního stojanu u onroad verze, analogového otáčkoměru s digitálním displejem na levé stravě a sekundárního pohonu řetězem. Offroad verze měla navíc plastové kryty řídítek.

3× video

Podvozek a rám

Motor

Prodloužená verze prvního video

Fotogalerie

  • Triumph Adventure 2011 - odhalen další kousek skládačky: fotka 1
  • Triumph Adventure 2011 - odhalen další kousek skládačky: fotka 2
  • Triumph Adventure 2011 - odhalen další kousek skládačky: fotka 3
  • Triumph Adventure 2011 - odhalen další kousek skládačky: fotka 4


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.