Tokyo Auto Salon 2011: LEXUSní sportování

Tokyo Auto Salon 2011: LEXUSní sportování: titulní fotka Lexus začíná potvrzovat, že záměr stát se sportovnější značkou myslel vážně.

Co ukázala Toyota na letošním TAS jste si mohli včera přečíst v článku Toyota – japonský bod G, nyní je na řadě její prémiová značka Lexus.

Ten před nedávnem sliboval, že se stane značkou s více vyhraněným stylem, sportovnější a emotivnější, a to i včetně hybridních verzí. V Tokiu to vypadalo, že se skutečně v tomto ohledu blýská na lepší časy. Že se na výstavišti Makuhari objevil závodní LF-A, to už víte z předešlého článku, to ale nebylo všechno.

Lexus v japonské premiéře představil F Sport paket pro hybridní CT 200h, obzvláštnil ho však speciálními koly, bodykitem od firmy Modellista a sportovními sedadly Recaro.

Automobilka ve spolupráci se závodní divizí Toyoty TRD (Toyota Racing Department) představila velmi pěknou záležitost jménem IS F Club Performance Accessory. Sportovní sedan dostal přední karbonové lízátko. Kapota, difuzor a křídlo je ze stejného materiálu a uhlíkový kompozit byl použit i v kabině, kde ho doplňují oranžově čalouněná sportovní sedadla. Nechybí ani sportovní podvozek, zesílené brzdy, titanový výfuk a magnéziová kola. A bonbónek nakonec – mechanický diferenciál se zvýšenou svorností. Prostě mazlík.

Druhou studii CCS-R (Circuit Club Sport Racer) si Lexus postavil sám. Jde o odlehčenou okruhovou verzi s karbonovými panely karoserie, okna z polykarbonátu a ochranný rám. Uhlíkový kompozit je masivně využitý i v interiéru – na palubní desce, výplních dveřích a středovém panelu. Závodní sedadla mají šestibodové pásy, malý volant je vybaven pádly, podvozek a brzdy jsou nastaveny na okruhové používání, stejně jako chlazení, sání a výfuk. Na kovaných kolech jsou navlečeny slicky a zadní nápravu doplňuje samosvor.

A pak je tu ještě jeden kousek od TOM´S. Společnost, která mimo jiné jezdí s jedním SC 430 v Super GT, na stánek Toyoty přivezla úpravu Lexusu LS 460. Ten lze v jejich podání změnit dost radikálně, v nabídce je kompresor, sportovní výfuk, úpravy řídicí jednotky, odstranění omezovače rychlosti, rozsáhlé modifikace podvozku a decentní úpravy karoserie a interiéru.

Fotogalerie

  • Tokyo Auto Salon 2011: LEXUSní sportování: fotka 1
  • Tokyo Auto Salon 2011: LEXUSní sportování: fotka 2
  • Tokyo Auto Salon 2011: LEXUSní sportování: fotka 3
  • Tokyo Auto Salon 2011: LEXUSní sportování: fotka 4
  • Tokyo Auto Salon 2011: LEXUSní sportování: fotka 5
  • Tokyo Auto Salon 2011: LEXUSní sportování: fotka 6
  • Tokyo Auto Salon 2011: LEXUSní sportování: fotka 7
  • Tokyo Auto Salon 2011: LEXUSní sportování: fotka 8

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Vyznam TRD a GRMN Kysi 27.01.2011  22:03
Re: IS F Club Uživatel_5340709 18.01.2011  21:02
IS F Club TeeJay 18.01.2011  20:46
Vstoupit do diskuse ›


Plakát týdne

McLaren 720S

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 17937 | Zobrazit seznam všech anket