Diskuse: Test: Volkswagen Scirocco R – královské eR?

zpět na článek
  • ZukLymn

    ZukLymn

    21.03.19 05:02 Reagovat

    Bad Hair Day is an award winning salon and spa located in beautiful downtown Rehoboth Beach, Delaware! We use the finest all-natural AVEDA products.
    deep chemical peel before and after
    Treatment of Melasma Using Variable Square Pulse Er: YAG Laser Resurfacing Rungsima Wanitphakdeedecha and Sujittra Siriphukpong - AcadePatents

  • Yollocab

    Yollocab

    18.03.19 12:11 Reagovat

    TAMPA — With the baseball world’s attention on the start of the World Series, Hillsborough County Commissioner Ken Hagan made a surprise announcement
    public policies
    New mexico league positions wd gaster cosplay

  • Anniquiz

    Anniquiz

    18.03.19 10:30 Reagovat

    ABSTRACT the phenotypes of many neurological diseases, including motor neuron disease (amyotrophi... More ABSTRACT the phenotypes of many neurological...
    nanoxia deep silence 4
    Other neurodegenerative diseases hypoxia anoxia

  • Mikki36

    Úhel pohledu

    06.03.17 14:17 Reagovat

    Ano...z každého pochopitelně to jediné povedené...oproti Focusu RS neni tlusté a neforemné (vážně Focus moc sportovní tvar nepobral),oproti Meganu RS nevypadá jak kdyby designér dostal výpověď a chtěl se pomstít (vzhled Frndonaultu vážně nezaujme),design Civicu Type R ať exteriér nebo interiér je příšerností roven Multiple byť jízdní vlastnosti nelze hodnotit jinak než kladně,4motion šikovně rozkládá grip takže je ho najednou pociťově málo (Passat 3.2 V6 4motion základem této zkušenosti),MPS na rovince údajně rychlejší...buď nerozumim správně řeči autorova kmene nebo se zbláznil že je MPV rychlejší než ,,hothatch"...podle mě Šíro jako celek funguje dobře a stavět konkurenci z aut jejichž zmíněná přednost je snad jedna jediná mi přijde malicherné...krásný den přeji.

  • LeChat

    odkaz

    05.01.11 22:13 Reagovat

    Kdyz se tady ohanite testy z autocaru. www.youtube.com/watch?v=9VqbsWzKJMo
    it´s even more fun to drive.

  • Lempl007

    Test od konkurence

    01.01.11 12:47 Reagovat

    .autoforum.cz/testy-aut/test-vw-scirocco… />
    nutno přidat na začátek www

  • onduloman

    Re: Type R

    11.12.10 15:07 Reagovat

    super testik! :-!

  • oIoo

    Re: Type R

    10.12.10 01:03 Reagovat

    ...jojo Redmexi, vím o čem mluvíš - to bylo tuším na Benettonu tak 1994,95 = auto je povážováno za ultimativní F1, pak už se ty systémy jenom ubíraly, protože v podstatě auto už pilota nepotřebovalo.

    ...je to bomba, při akceleraci to změkčí zadek, při brždění vyrovná předek, v zatáčce se vnitřek sníží a vnějšek zdvihne (jako u Pendolina)

  • Redmex

    Re: Type R

    09.12.10 23:53 Reagovat

    Bočné preťaženie bolo vďaka tomu, že sa minimalizoval transfer hmoty a na skipade sa muselo každé koleso vysporiadať +- s hmotnosťou ktorá na neho pôsobila aj staticky, kdežto u mäkkého pruženia sa tá hmotnosť vie aj zdvojnásobiť. Plus neexistovali nečakané presuny hmoty, keď tlmiče majú nízky rebounce a nedokážu ukontrolovať pružiny pri prudkom zmene smeru.

    Pletieš si to u F1. Odsávanie vzduchu ventilátormi a lišty boli pre dosiahnutie spomínaného ground efektu. Umožňovalo to vytvoriť ohromný prítlak vďaka rozdielnemu tlaku pod a nad autom. Ale to čo som popisoval ja je niečo úplne iné...

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: Type R

    09.12.10 21:18 Reagovat

    Jo, ale "teória kolem aktívného podvozku F1" už dobrá není. Tehdy aktivní podvozek znamenal boční lišty a aktivní odsávání vzduchu z pod podvozku. To je úplně něco jiného.

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: Type R

    09.12.10 21:16 Reagovat

    Redmex - "teória je to duóbra", ale kde se potom vzalo to "bočné pretažienie" >:D .

  • Redmex

    Re: Type R

    09.12.10 21:11 Reagovat

    Nemám so Xantiou osobnú skúsenosť, takže len teória. :-)
    Xantia má byť pohodlné auto a tak má vyššie pneu, ktoré sa v zákrutách hrnú, nemá žiadne statické odklony a dynamickú, geometriu, aby to kompenzovala... Plus mäkké silentbloky, rozloženie váhy, programovaná nedotáčavosť, obyčajné brzdy, váha. Je to ako 7 do BMW, podvozok v ostrom mode je tvrdý a nenakláňa sa veľmi, ale na okreske ju musí vypráskať snáď každý hh.

    medd: F1 používala aktívny podvozok, akurát nebol vzduchový a fungoval dokonale. Až príliš, v zákrute mali problém s gumami, ktoré sa bez špeciálnych zmesí nedokázali zohriať na pracovné teploty. Ak by v tom čase bol povolený ground effect, tak by jazdy museli mať obleky na redukciu preťaženia, aby neomdleli >:D

  • JaW

    Re: Type R

    09.12.10 18:55 Reagovat

    Ono taky otázka zní, jak to že když Xantia snese tak veliké božní g, jak to že to je na okresky taková plečka??? Jasně že rozbité silnice můžeme vyřadit hned, tam se hydragas nechytá, ale na kvalitním povrchu ty to taková tragedie neměla být.

  • oIoo

    Re: Type R

    09.12.10 17:18 Reagovat

    no tak on vzduchovej podvozek je celkem terno, Pratt&Miller ho dává do silniční verze C6RS závodních speciálů Corvett C6R taky. Logicky na silnici je to nepřekonatelné, na okruh to musí ale mechanicky uzamknout protože tam to nemá dostatečně krátkou reakční dobu. (a mít nikdy nebude)

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: Type R

    09.12.10 15:15 Reagovat

    Redmex - co je "naje..ného" na xantii je celkem známo, že to však dovede "vytočit" stejné g jako třeba BMW 330i na race-ovém podvozu od eibachu je totální paradox.

  • Redmex

    Re: Type R

    09.12.10 15:12 Reagovat

    Tá Xantia má vzduchový podvozok, ktorý reguluje tuhosť a výšku jednotlivých tlmičov podľa G-senzoru a rýchlosti. Plus má k tomu aktívne stabilizátory, ktoré keď sú naplnené, tak sú tuhšie ako u M-kových BMW...
    Akurát celý zvyšok Xantie je pohodlné auto strednej triedy a nie superšport. :-)
    viac si môžeš pozrieť napr. t[odkaz]

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: Type R

    09.12.10 15:00 Reagovat

    No a teď si vem, že té záhadné xantii naměřili přes 1g, dokonce snad 1,05, nebo 1,15. Dodnes mi to nejde do hlavy, když třeba MX5 má hraniční kolem 0,86g. Přitom ten citroen má vzadu ještě k tomu zkurtku. To jsem fakt nepochopil :-O .

  • oIoo

    Re: Type R

    09.12.10 14:56 Reagovat

    náhodou, - mnohdy projedu ve Vette zatáčku tak rychle, že se sám divím, že jsem nevylítnul, bez dechu, se spocenýma rukama a hnědýma trenkama kouknu na ukazatel "lateral g" a vidím třeba 0,89 - a v tu chvíli vím, že auto by ještě mohlo, ale já už na to nemám >:D

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: Type R

    09.12.10 14:51 Reagovat

    TeeJay: Jo, jo, to vzpomínám na jeden autocar, kde jeden zapálený frantíkář psal redakci, že jsou všichni ignoranti a hlupáci a že xantia je nej, nej, sporťák, protože mu naměřili nejvyšší boční zrychlení >:D ............. No jo, to už se ale dostáváme zase k tomu, že vlastnit frantíka není jen mít auto na 4 kolech, to je náboženství ;-)

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: Type R

    09.12.10 14:48 Reagovat

    No furt se tu řeší zábavnost vs. rychlost a přesnost. Dám osobně ruku do ohně za to, že kdybychom měli možnost sednout do auta DTM, tak zjistíme že je extra náročné na ovládání, šíleně kousavé, každá chyba = trest, a když se trochu rozkoukáš, rozhodně zjistíš, to není v žádném případě zábava. Takže se pořád dostáváme k protichůdným vlastnostem jako je bezpečná zábavnost, rychlost, přesnost a tak.

zpět na článek


Plakát týdne

McLaren 720S

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 19562 | Zobrazit seznam všech anket