Diskuse: Test: Hyundai Genesis Coupe: Drift King

zpět na článek
  • Skyline

    Re: Genesis....

    26.04.11 15:22 Reagovat

    judex: par stoviek? Rozdil je v aktualnim kurzu 125k Kc!

    laufecek: rizeni je vazne lehci, jak jsem cetl test, tak jsem uplne citil, jak zase koriguju smer casteji, nez bych chtel (takove to "rallyove" kmitani volantem o par cm doleva-doprava kolem stredove polohy). To se samozrejme tyka jen rozbite okresky. Ale kdyz uz pises o tom BMW, tak kdyz jsem jel 335i M-paket na podobne trase, bylo to jeste horsi - rizeni bylo tuhe a vylozene neprijemne mi rvalo volant z ruky, ve vyssich rychlostech jsem v zatacce radsi ani neradil.

    Jinak test paradni, uplne jsem se v aute zase videl a porovnaval zazitky! :yes: Akorat teda jsem urcite kritictejsi k interieru, ktery by nejaky ten falesny hlinik snesl.

    Jak tu nekdo resil, jestli 370Z nebo Genesis - jednoznacne 370Z, ovsem v kabrioletu a s automatem a presne v te barve, ve ktere byl tady na AF :-) Ja ridil jen kupe, ale to me trochu zklamalo, test kabria napovidal, ze to je to prave. Jenze zpatky na zem - ten stoji od 1.264M Kc. Pokud bych ozelel nebe nad hlavou, tak pri vsech kvalitach Zetka bych zajel do Blavy a odvezl si jeden pekny Genesis uz jen proto, ze bych s nim mohl jezdit do prace. Totiz jednou z hlavnich prednosti Genesisu je, ze to neni auto nastavene na okruhy, ale na normalni silnice a tedy idealni volbou pro ty, kteri chteji jen jedno auto. Pokud bych hledal neco ciste na vikendy a navstevy Nordschleife, pak samozrejme Zetko.

  • iudex

    Re: Genesis....

    26.04.11 13:35 Reagovat

    Len pre doplnenie informácií a pohľad z druhej strany: test Genesisu 3,8 A/T, kde ho takisto vychválili ako driftovaciu mašinu: [odkaz]
    P.S. U nás je Genesis ešte o pár stoviek eur výhodnejší, ako v ČR.

  • laufečekfoto laufecek

    Re: Genesis....

    26.04.11 11:56 Reagovat

    to Michal AF: ...ne néééé, to já právě za tenhle test jsem hrozně vděčný, jak jsem psal v tom svém uplně prvním příspěvku :)))
    ...vůči Genesisu jsem byl opravdu plný očekávání (ale to už jsem říkal tady mockrát >:-[] ) a velice mě potěšil ten test ;-) jak již jsem řekl, opět máte za něj u mě jedničku s hvězdičkou ;-) :yes:
    ...jen se to tak krásně četlo a jak tu psal HEMI, že to zhltnul na jeden dech, mám podobný pocit :))) opravdu se to až tak krásně četlo, že mi až bylo líto, když jsem se pročetl z závěru :-( >:D :yes:
    ...opravdu perfecto :-) já jsem nesmírně rád za tohle ;-) no snad se mi taky projížďka s Genesisem poštěstí ;-)

    ...noooo, ale teď když mluvíte o tom řízení, tak se zdá, že to až uplná katastrofa nebude ;-) po přečtení jsem to pochopil spíš tak, že je to na zadokolku opravdu veliký krok vedle s řízením ;-) jasně, že v tomhle nová auta mají největší většinou slabinu, ale já, zvyklý na starou výkonou zadokolku jsem prostě zhýčkaný a potřebuju ve volantu cítit každý spár a každou nerovnost na silnici, jestli mi rozumíte >:-[]

    ...a s těmi smyky.... ;-) no děkuji za objasnění ;-) pravda, že je to GT. Ale právě na druhou stranu čekal bych tedy, že by to alespoň v něčem "ostré" a "Agresivní" být mohlo ;-P prostě jakmile se auto za smyku až přehnaně snadno ovládá, může jezdit bez problému bokem uplně každý :-) ale vážně skvostný tenhle genesis....Hyundai narostli konečně pořádné koule a s velikostí údu tímhle předčil pomalu všechny automobilky v EU :yes: jak bych si nekoupil žádné NOVÉ bmw, tak tohle, jako nové auto bych jedno z mála uvítal ;-)

  • TeeJayfoto TeeJay

    Re: Genesis....

    26.04.11 10:35 Reagovat

    Já koledoval jak o život, jak je vidět, stálo to za to. :-) Díky za velice zajímavý test, Hyundai opravdu překvapil, nevěřil jsem, že dokáží tak dobré auto. Mezi řádky lze sice vyčíst, že je to spíše GT než sporťák, ale jak už jsme se tady vícekrát shodli - granturismo není nadávka. :-!

    Navíc jsem si otevřel hodnocení 370Z a je to velmi zajímavé porovnání. >:-[] Se sporťákem...

    Vavris: já nejsem v závodnické terminologii moc kovaný, ale je tím určitě myšlen rozjezd se spojkou v záběru a vytočeným motorem na těch ca 3-4000 pro optimální akceleraci.

  • *Vavris*

    Re: Genesis....

    26.04.11 09:23 Reagovat

    Teď budu za blbce, ale cose myslí oním "vyspojkováním" ? :*)

  • Michal Foktfoto Michal-Fokt

    Re: Genesis....

    26.04.11 09:09 Reagovat

    Laufečku, už nevím, jak se zavděčit. Článek dlouhý jak týden před výplatou a nenapadá mě nic, na co bych zapomněl a ani v diskuzi nevidím žádné dotazy na něco opomenutého. Těmi pochopitelně mohu absenci nějakých informací doplnit.

    K tomu řízení - ano, dá se říci, že to je nejslabší stránka auta, na druhou stranu ale nejde zase o nic tragického, ono je to všechno relativní a jak jsem psal v testu, částečně je to otázka zvyku. Co si budeme povídat - řízení v 370Z kupé také není žádný zázrak a osobně nepovažuji za nijak úžasné ani "gumové" posilovače v BMW. Rozhodně by mě ten posilovač neodradil od koupě, že to není MX-5, no holt není. ;-)

    Podvozek se naklání jen lehce a krásně čitelně při tom zaklekává. Trošku problém je jen na větších hupech, kdy má velké propružení a řidič by se mohl za určitých okolností i "vznést". :-)

    Ne, auto by mělo být v driftu krásně ovladatelné, to je přece naprostý základ. A Genesis rozhodně je. Jiná věc je mít ostrý podvozek, kdy člověk musí být neustále ve střehu, protože smyk přichází velmi rychle, viz třeba [odkaz] . Mám rád ostrá auta, ale tohle je granturismo a ne kousavý roadster. Navíc s neobyčejnými schopnostmi. :yes:

    Ještě k těm dotazům na vyspojkování - samozřejmě, že to jde, ale dělám to nerad. :*)

  • salamoonfoto salamoon

    Re: zhs; Re: genesis

    26.04.11 02:14 Reagovat

    prosim ta,na "pozerovanie" babenkam staci,ze je to velke kupe s hrubym zvukom.
    oni nemaju ani sajnu o tom,co to ten hyundai je :-)

    a musim priznat,ze rovnako ako cast ludi ani ja neriesim znak na kapote.potom to auto vyzera na vyborny obchod pre kupujuceho :yes:

  • white label

    Re: zhs; Re: genesis

    26.04.11 00:54 Reagovat

    Re 16:56
    Nemyslím si, že zrovna produkty značky Hyundai jsou na to "pozérování" lepší, než produkty Nissanu, což souvisí i s těmi zmiňovanými předsudky a pořizovací cenou... a wow efektu původní studie, Genesis také zdaleka nedosahuje.

  • OCH

    Re: Hody hody doprovody!

    25.04.11 23:11 Reagovat

    Brera fakt nejede, pěkné autíčko..ve stříbrné jako střela..jen je prostě strašně pomalá s jakýmkoliv motorem..

  • OCH

    Cena

    25.04.11 23:10 Reagovat

    Když si představím, že na Slovensku tohle auto vyjde v katalogu dle přepočtu na 720 tis. Kč, 10% na nich ještě ukecám, tak jako funglovka za nějakých 650 tis. Kč nemá toto auto žádnou rozumnou konkurenci..

  • Vajtusfoto Vajtus

    Hody hody doprovody!

    25.04.11 23:07 Reagovat

    Opět chvála autorovi, to už je tu jaksi samozřejmost...

    Z Genesisu jsem od začátku nadšenej. Bohužel se musím přiznat, že patřím k těm, kteří řeší znáček na kapotě...

    U hatche je mi to celkem jedno, ale u kupé vyžaduju tradici, jsem ujetej do tý míry, že bych dal klidně přednost po všech stránkách horší Breře, jen protože je to kupé od Alfy...

    To ale nemění nic na tom, že Hyundai přišlo s autem, co má koule, po všech těch CR-Z celkem úleva :yes: :-) .

  • Lacospeed

    Porovnanie s 2.0T

    25.04.11 18:33 Reagovat

    Ak chystate dalsi test ako pisete, lepsie by bolo porovnanie s dvojlitrovym turbom ako so sestvalcovym automatom. 2.0T podla prvych testov nema zvuk ani charakter, na druhej strane je lacnejsi, na prednej naprave ubudne 43 kg a blok motora je rovnaky ako u Mitsu EVO X (86x86 mm) takze asi vydrzi aj vysoke tlaky do 400 k. Tunerov sen ;)

  • Lacospeed

    Chvala Hyundaiu

    25.04.11 18:28 Reagovat

    Test pekny. Kaslat na premiove znacky a predsudky voci Korejcom. Kazdy sa dnes zameriava na hybridy, downsizing a pod a v tejto dobe pride Hyundai do Europy so zadokolkou s velkym atmosferickym sestvalcom a seriovym samosvorom. Klobuk dole. Kto vobec take auto teraz vyraba? Zetko je cenovo uplne inde, okolo FT86 su len same keci a koncepty.

  • Zdeno5

    ...

    25.04.11 17:00 Reagovat

    Toto auto, po prečítaní testu, splnilo moje očakávanie. Dá sa očekávat, že 370Z bude lepší. Keď i voči tomuto autu budú mať ludia predsudky, ako by to potom dopadlo ak by bolo na úrovni(vtedy by samozrejme aj cena išla vyššie) ako 370Z?

  • Hrubisfoto Hrubis

    Re: zhs; Re: genesis

    25.04.11 16:56 Reagovat

    Tak Zed je po designové stránce o mnohem, mnohem lepší, a troufám si říct, že ta větší cena nebude jen kvůli značce. Jako auto na víkend bych bral též 370 (klidně i 350), na pozérování po městě mi příjde lepší zas Genesis, což ovšem není disciplína, která by mě zajímala >:D .. Ale přijet na snobský večírek Zedem, by bylo asi moc Punkový >:D , takže do společnosti spíš uhlazený a podle článku i víc"user friendly" Genesis ... ale auto na každý den? hmm nevím zda bych nechal vyhrát srdce a zvolil 370Z, nebo nechal vyhrát rozum (teda peněženku) >:D , a bral Genesis. I za cenu, že budu vždy o něco "horší" .... Každopádně Genesisu moc fandím, a sympatičtější auičko by dnes težko pohledal :-) :yes:

  • Aleš Jungmann (Auto.cz)

    Re: zhs; Re: genesis

    25.04.11 16:01 Reagovat

    On ten testík kolegy Michala není "sáhodlouhý" schválně, bude totiž ještě verze s automatem tak abychom měli příště o čem psát ;-). Jinak, někdo se tu ptal jestli 370Z nebo tohle - zetko je větší zabiják, Genesis je hodnější, o chlup pomalejší a nezanedbatelně levnější. Hledat vysloveně auto na víkendy a vybíraz z těchto dvou aut, vyhrál by u mne Nissan.

  • laufečekfoto laufecek

    Re: zhs; Re: genesis

    25.04.11 15:21 Reagovat

    white label: ...jasně, tak já samozřejmě taky neměl to štěstí (doufám, že ZATÍM), ale podle testu tady pana Fokta se dá vyvodit trochu subjektivní názor. Já osobně jsem vůči genesisu byl plný očekávání a když tu máme ten test, (který sice mohl být ještě v lecčem o něco rozsáhlejší), tak jsem docela rád, že aspoň mezi řádky jsem si o něm mohl něco přečíst ;-) osobně mě opravdu sklamalo teda to řízení bez informací (pokud je to s ním až tak horké) ;-) tak snad se mi taky co nejdřív poštěstí :yes:
    ...a co se týká designu...mně se i docela líbí (až na ten neagresivní předek) a pravda, když hovoříš o interiéru...tam se nedá upřít, že je to prostě hyundai :))) až teda na ty budíky, které mě docela oslovily ;-)

  • white label

    Re: zhs; Re: genesis

    25.04.11 13:26 Reagovat

    re 11:50
    Neřídil jsem ho, takže nemůžu dělat žádné větší závěry, ale jeden můj dobrý známý (kterému v těchto ohledech hodně věřím) s ním jel a převážně spíš chválil, samozřejmě vzhledem k ceně a značce nečekal žádný zázrak, takže byl celkově spíš pozitivně překvapen.
    Co se týká designu, tak mě ten "obloučkový" design Hyundaie moc neoslovuje, ale tady to ještě nedopadlo úplně nejhůř. Design interiéru mě k myšlenému charakteru auta nesedí.

  • sato

    super

    25.04.11 12:54 Reagovat

    super testik :yes: :yes: :yes:
    Kde sa to vlastne vyraba? V jednom americkom teste hovorili, ze motor je americky (z americkej produkcie hundaiu), cele auto ale nespominaly. Celkom zarazajuci je fakt, ze to dokazu povozit dva krat okolo sveta a potom to doviest sem a stale to stoji polovicku co zrovnatelne BMW co montuju tu za rohom.

  • Lioooo

    hmmm

    25.04.11 12:14 Reagovat

    pekny test. Hyundai :yes: :yes: :yes:

zpět na článek