Diskuse: Test: Honda CR-Z: CeRtovsky-Zábavná

zpět na článek
  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    CR-Z rychlá, bo pomalá?

    14.12.10 21:40 Reagovat

    Tak jak to je, recenze zněla slabší, ale NE pomalá. Potom v diskusi zazní, že to nevadí, že je pomalá, že zatáčky to vynahradí. Pak sem přijde mladá drfterská krev a celo to opět odsoudí, že tahle honda je opět pomalá, protože i výjezdy ze zatáček jsou pomalé. Pak se v tom woeéé vyznej >:D ! Jinak pokud tedy připustíme všechny závěr, tak je to opravdu auto pro začínající řidiče. >:D

  • oIoo

    Re: Kastovní systém...

    14.12.10 21:34 Reagovat

    ...zase má nejlepší SPZku :-!

    Náhodou Sosnová je se Z06 docela dobrodrůžo. Akorát není moc důvod nejet to celý na dvojku >:D

  • Plzenak

    Re: Kastovní systém...

    14.12.10 21:26 Reagovat

    Kdyby to někdo nepochopil, tak to byla provokace ;-) .

  • Plzenak

    Re: Kastovní systém...

    14.12.10 21:25 Reagovat

    Když už se tu diskutuje i o Corvette, tak se koukněte na poslední závod miataCupu na výsledky, už tu byl někde odkaz. Vette 31 místo, CR-Z 23 místo ;-) . Pak že má Honda málo výkonu :-! .
    ww.autofun.cz/miata-cup-5609

  • TeeJayfoto TeeJay

    Re: Kastovní systém...

    14.12.10 20:40 Reagovat

    Wawris: Hondě dobré. :yes: Tedy chtěl jsem napsat Hodně dobré. >:-[] :yes:

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: Kastovní systém...

    14.12.10 19:19 Reagovat

    Wawris: :yes: lepe bych to nenapsal.

  • Enthusiastic.driverfoto Enthusiastic-driver

    Kastovní systém...

    14.12.10 19:08 Reagovat

    ..ajaj, už tu zas rozdělujeme na mladé/staré, driftery/čistostopky, rovinkáře/zatáčkáře. Já rači v tomto ohledu "nou cement" :-)

    Tak k CR-Z. Jsem přesně ten majoritní typ, který popsal figurka - CR-Z jsem pohřbil ještě dřív, než jsem se svezl a po svezení nastalo překvapení jako kráva.
    Nejlepší dojmy = rozložení a chod pedálů, nízký (a kvalitní) posaz a podvozek, podvozek, podvozek! Charakterově tak trochu Puma, jen mnohem poddajnější a drobet jistější. A v testu zmíněné meziplyny se mi dávaly skoro samy, dokonce jsem nepocítil ani nějakou nekonzistentní nebo opožděnou reakci motoru na pedál - v tomto ohledu je CR-Z nejlepší auto, které jsem zažil :-) Radost ho ovládat, posílat do zatáček, těšit se na každý kontakt s řadící pákou a pedály...

    Jenže ten motor... Kdyby aspoň ve vysokých otáčkách dodržel to, co slíbil ve středních. Říkejte si co chcete. Že výkon je pro blbce na rovinkách, že to pravý vyježděný řidič do zatáček nepotřebuje... Prd, mco se mi líbí věta, kterou teď použil Henry: "Problem je ale to, kdyz auto diky nizkemu vykonu ztraci na zabaavnosti, proste clovek citi jeho nedostatek."

    Naprosto trefně popisující. Motor a jeho projev je pro mě u auta pořád velmi důležitý. Miluju uřvané atmosféry se špičkou nebo turbojednotky ze staré školy, které megaturbolag vynahradí ještě větším megaturbokopancem :)) (Ano, jakkoli to má negativní vliv na všechno ostatní). A u CR-Z mi tahle složka maximálně chybí, měl jsem pocit, že motor týrám, celé auto říkalo: "Dej mi ty srabe, ať ti ukážu co umim.", jen motor hekal něco jako: "A nechtěl bys to trochu uvolnit, abys mi tady za tou levotočivou před kopcem nemusel dávat zase trojku a plný?!?"

    bohužel..

    Pro mě Fun Fuctor tedy rozhodně ne :D, nýbrž jen :-)

  • BoB_82

    Re: Shrnutí.

    14.12.10 18:51 Reagovat

    Teda bych si dovolil rejpnout ale Vette není nastavená na celodenní ježdění na okruhu.........

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: Shrnutí.

    14.12.10 18:39 Reagovat

    Proc by se meli ucit vsichni jezdit na okruhu, byt maji treba sportovni auta, kdyz neni na toto vhodne, coz neni naprosta vetsina aut? Predpokladam, ze ani treba CTR nebude na okruhu jako doma. CR-Z nebo treba MX-5, kdyz se tu tak casto zminuje, urcite ne. Tato auto, stejne jako kazdy HH, kam spada i CTR, jsou urcena pro jizdu na okreskach. A hlavne bych rad zduraznil, ze zabava nemusi byt spojovana s rychlosti, vykonem nebo nejlepsim casem na kolo/usek nebo co ja vim.

    Problem je ale to, kdyz auto diky nizkemu vykonu ztraci na zabaavnosti, proste clovek citi jeho nedostatek. Ne pri predjizdeni, ale kdyz by se chtel bavit. To jsem ja osobne u CR-Z citil. Nedostatek vykonu, nic moc charakter motoru. Podobne je to u moji staricke MX-5, ale porad vyrazne lepsi. Pusobi to asi tak, jako by nekdo do CTR napcpal motor z Jazzu a elektormotor. Ups. >:D Nebo jako by nekdo do Vette prdnul motor z toho CTRka... Nebo alespon mne to tak prijde. Silnejsi verze by mohla byt bez chyby, ale musela by stat rozumne penize, coz se asi neda moc cekat.

  • TeeJayfoto TeeJay

    Re: Shrnutí.

    14.12.10 17:13 Reagovat

    Sopta: +1

    Smec_m: nevím, proč to tak hrotíš. :-( Pointa je v tom, že zatímco mezi různými sportovními auty mohou být na rovině propastné rozdíly, v zatáčce můžeš mít stejnou průjezdovou rychlost s MX-5 jako s 911 Turbo. Jestli stejně rychlou nebo stejně pomalou, to ponechme na tvém jemnocitu. ;-) Samozřejmě v 911 budeš mít pocit, že to bylo jako nic a v Mazdě se s tím budeš muset poprat. Ale o tom to přece od začátku je.

    Me2d: Nemyslel jsem to tak, že žiješ ve zlaté kleci, ale člověk si prostě na výkon snadno zvykne. kde je jeho role neoddiskutovatelná, je ve schopnosti předjet, naprostý souhlas. Systém "šlápneš a (před)jedeš" je skvělý. Ten u CR-Z fakt nezažiješ a nezažil bys ho tedy ani u CTR. Existuje ale prostě ještě pár masochistů, co do toho stejně půjdou. ;-)

    JaW: Dobře zabrzdit je také umění, o tom žádná. Málo lidí umí opravdu brzdit (a dálniční závodníci mezi nimi asi nejsou, soudě podle počtu nehod na D1 :-! ). A díky za ti lichotku - mladej kluk už mi dlouho nikdo neřekl, krom jednoho vetchého staříka, co jsem ho pustil v metru sednout. >:-[] když už mě začínají zdravit středoškoláci Dobrý den, něco je špatně. 8-s

  • oIoo

    Lama na rovince

    14.12.10 16:36 Reagovat

    [odkaz]
    Video s dostatečně výstižným komentářem >:-[] >:D

  • sopťa

    Re: Shrnutí.

    14.12.10 16:00 Reagovat

    to Smec_m: hele myslím že si to bereš moc k tělu. Já třeba předpokládám, že lidi, kteří zde diskutují, již jednak mají dostatek řidičských zkušeností a nejsou to mladíčci s mokrýma papírama a mlíkem na bradě a druhak řidiči fajnšmekři, které prostě neuspokojuje pouhé bezduché přesunování z bodu A do bude B. Mě osobně - tajemstvím to není - je 31 a s auty mám věru zkušeností až až a rozhodně nejsem jeden z těch, co se mu práší od pusy ;-)

    S tou rychlou jízdou - nejde o to jezdit tak, abych někoho sejmul a ani jsem to tak neměl na mysli. Šlo mi o to ukázat na to, že valná většina rádoby řidičů se chlubí jak uměj řídit, v reálu ale zjistíš, že to uměj akorát rovně a do zatáčky se prostě bojí. Jasně, je to lepší, než když jedou bezhlavě i do zatáčky, kde to nezvládnou a v horším případě někoho sejmou. O tom se ale nebavíme, bavíme se o tom, že takové řidiče, kteří defakto nejvíc obdivují na voze sílu motoru, nemůže CR-Z vůbec oslovit. Jednoduše proto, že to není auto o motoru, ale o všem ostatním. Takže šikovný řidič, můžeme říct i zkušený, i s takto motorově slabým vozem dokáže zdárně konkurovat vozům výrazně silnějším, jen s řidičem "rovinkářem". Proto si nemyslím, že je motorový hendikep CR-Z tak velký problém. A proto si taky nemyslím, že by to bylo auto pro řidiče začátečníky, jak to tu zaznělo.

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: Shrnutí.

    14.12.10 15:37 Reagovat

    Tak si ještě přisadím - ono umět využít silnou káru na rovince na max a potom efektivně odbrzdit do zatáčky /ne víc, ne dřív, než je potřeba!!!/, je také celkem umění. A čím silnější auto, tím se ty pomyslné "nůžky" rozevírají. Ono ten mozek je potřeba vždy!

  • *Smec_m*

    Re: Shrnutí.

    14.12.10 15:20 Reagovat

    Fajn, tak to shrnem. "Po rovině totiž umí jezdit rychle každej bezmozek" - takze v zatackach rychle jezdi pouze lidi s nadprumernou inteligenci. "Zatímco to sešlápnutí plynu na rovince dokáže každá lama" - takze v zatackach to umi jen profici. Nemam rad tohle skatulkovani, doufam ze se na jare vsichni potkame v moste a nepotkam vas v prostredu zatacky az pojedu domu...

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: Shrnutí.

    14.12.10 15:11 Reagovat

    TeeJay: ...... tak byl jsi to nakonec fakt TY, na parkáči před tím Tescem? >:D >:D >:D ...... Ne, konec srandy, chápu že to slovo začínající má na ml. kluka-řidiče stejný efekt, jako když si z něj kamarádi utahují před jeho novou blondýnou, ale kurňa jsme tu snad chlapi, ne??? >:D

  • oIoo

    Re: Shrnutí.

    14.12.10 15:08 Reagovat

    ...ale prdlajs, Vette už je nastavená tak aby dojela na okruh, tam byla celý den, zastavila se v Brně v kavárně, aniž by se urvalo lízátko a jela domů :-!
    Ten "Vetteowner" je tudíž taky dost generalizace. A budeš se divit, občas musím jet třeba 20tiletým Faválem, Felicií v kombíku nebo Ford Fusionem - tzn. prosím, v Matrixu nežiju a z višně jsem nespadl. Naopak běžnými auty jezdím po Čechách možná víc, než je mi milé, takže vím jaký je provoz, a jaké šance v něm mají takováto auta - třeba proti rozzuřené bílé dodávce :-(

  • TeeJayfoto TeeJay

    Re: Shrnutí.

    14.12.10 14:50 Reagovat

    J@W: Tak a s pravdu ven - kdes mě viděl řídit? >:D ;-)

    Sopta vs Me2d: Já už bych se v tom nerejpal, majiteli Vette se dá těžko vysvětlit, že někomu může stačit 120 koní. :-) A pokud jde o to možné rozvíjení směrem "pokud neumíš setsakratska řídit, nedokážeš vůbec ocenit podmotorizovaný auto", to už zavání argumentací ČSSD. Máš pravdu. Pokud neumíš setsakra řídit, s pomalým autem slušně rychlý nebudeš. Zatímco to sešlápnutí plynu na rovince dokáže každá lama. :-)

    Ale to už se začínáme točit v kruhu, přitom to J@W tak pěkně shrnul v 10:31. Tedy až na to "začínající". >:-[]

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: Shrnutí.

    14.12.10 14:28 Reagovat

    Smec: Mluvíš mi z duše :yes: ! Většinou nejsilnější "boko-jezdecké" řeči tu mají týpci kolem 20ti >:-[] , kteří mají u svého baráku nacvičenou jednu pomalejší zatáčku, ale když mají jet někde svižnějším tempem déle jak 15-20 minut, tak se jim roztřese žaludek, z volantu se dá ždímat pot a jsou tak rozhození, že mnozí nezvládají ani normální tempo. /Tím jsem se nechtěl zde konkretně někoho dotknout/

  • oIoo

    Re: Shrnutí.

    14.12.10 14:15 Reagovat

    ...a dalo by se to rozvíjet směrem, jestli pokud neumíš setsakratska řídit dokážeš vůbec ocenit podmotorizovaný auto.

    Jinak drtivá většina "Z"et neumí koukat na silnici natož vidět situaci, a dost lidí si ani nedokáže seřídit sedačku a volant ;-) oproti tomu fakt každý hňup umí na státovce šlápnout na plyn

  • *Smec_m*

    Re: Shrnutí.

    14.12.10 13:28 Reagovat

    to sopta: z me strany nema cenu tady dale rozvadet, pro koho je vuz urcen a pro koho ne. Ted k tomu k cemu se chci vyjadrit. :-)

    Jelikoz jsi uz podruhe rejpnul do rychlosti v zatackach, nemuzu si to odpustit. Je z zvlastni ze ti, kteri navstevuji okruhy a hobby zavody. Tak z velke casti, az na par adrenalinovych dopingu se chovaji na silnici slusneji, nez vscichni radoby profici, kteri jezdi kazdou zatackou bokem a machruji, ze rovne jezdit umi kazdy. S auty typu cr-z, scirroco atd umi zatacku projet rychle taky kazdej blbec. Je to spis o tom, jaky mas priority, jestli se zabit hned nebo si tohle radsi nechas nekam, kde mas napr. kacirek. Zajimal by me vekovy prumer tech, kteri tady neustale tvrdi, ze kdo nejezdi bokem kazdou zatackou je amater, mozna by se zjistilo ze 90% lidi jezdi zatacky bokem a pritom jeste nemaji ridicak. >:-[]

zpět na článek


Plakát týdne

McLaren 720S

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 21443 | Zobrazit seznam všech anket