Diskuse: Test: Golf GT vs. Golf GTI vs. Golf R32 – jsou všechny „hot“?

zpět na článek
  • FauVee

    Re: DSG

    07.09.08 13:26 Reagovat

    Proti tomu, ze Ti DSG nesadla sa neda namietat. Tak ako nebudes mat hadam nic proti tomu, ze s DSG, tak ako aj s manualom sa treba naucit jazdit. Aby som ale uviedol na pravu mieru tvoje pocity pre tych, ktory este neriadili auto s dvojspojkovou prevodovkou je tu moja skusenost.
    1.DSG radi sama v manualnom rezime v dvoch pripadoch.
    A) podradi o stupen nizsie ak auto spomaluje a otacky na prave zaradenom prevodovom stupni dosiahli minimalne akceptovane pre motor (vodic nepodradil sam...)
    B)Ak je vozidlo vybavene radenim aj na volante a do manualneho ( radiaca paka je v automatickom D alebo S) rezimu sa dostala prevodovka kliknutim do jedneho z padiel preradi o stupen nizsie v tom istom pripade ako A, ale aj ak vozidlo ide konstantnou rychlostou urcity cas v otackach, kde by bola v automatickom rezime zaradena uz vysia rychlost-elektronika usudila ze vodic podradil v automatickom rezime o stupen/ne nizsie z dovodu brzdenia motorom a opat ma zaujem zostat v automatickom-reaguje na necinnost vodica. Toto sa samo neudeje, ak je radiaca paka presunuta do manualneho rezimu, iba ak bude vodic dlhsi cas drzat otacky v cervenom poli-bez zmeny.
    2.Toto sa deje len ked je radiaca paka v rezime D
    3.Nerozumiem ako inac by mala spinat navyse, ked su tam dve spojky. Pri urcitej dosiahnutej hodnote trenia na jednej spojke sa ta druha rozpoji. To je vlastne aj hlavna vyhoda dvojspojkovej prevodovky-ma kontinualny tah bez mrtveho casu kedy je spojka rozopnuta-co nemoze byt dosiahnute na ziadnej robotizovanej jednospojkovej prevodovke.
    Tvoj predpoklad o nastaveni je spravny. DSG je nastavena u roznych modelov rozne-nastavenie riadiacej jednotky, ale to sa tyka automatickeho rezimu.
    A este jedna vec na zaver. Pre tych, pre ktorych jazda autom je aj urcite vyzitie, znamena preradenie z jedneho stupna na druhy maly ritual, pri ktorom vzdy podvedome hodnotime ako sa to podarilo-krasny pocit ked to tam proste padne, aj otacky su tak ako maju byt a blby, ked to nesadne. Toto DSG nenahradi. Ponukne ale moznost vzdy perfektne zaradit pozadovany supen a to hlavne v pripadoch, ked chcete podradit aj o take 3 stupne dole, kedy to uz bez kumstu u manualu nejde. Da Vam moznost viac sa sustredit na riadenie ako na kvaltovanie.
    Jedina moja vytka je k padlam na volante, ktore by vo VW maly byt fakt dlhsie, ale je to dane asi zameranim auta...

  • LadikRS

    Re: DSG

    03.09.08 01:55 Reagovat

    No mně vadily 3 věci:
    1. řadí samo i v manuálním režimu
    2. podřazování při brždění je pomalé (jako s každým jiným automatem)
    2. spojka spíná postupně (hladkost řazení je nadřazena rychlosti)
    Můžu se jen domnívat, že v recenzovaných autech, tj. GTI a R32 je převodovka nastavena lépe. Á propos, asi bude dost špatný, když se něco v tom zařízení opotřebuje nebo pokazí... případné opravy budou asi masakr...

  • %babo

    Re: DSG

    02.09.08 16:55 Reagovat

    aha, no GOLF GT je o niecom inom... Sice niekto si tu mysli, ze testovany 1.4 TSI nebol GT, ale vsetko nasvedcuje, ze opak je pravdou.
    Kazdopadne si snad jediny, co je nespokojny s DSG prevodovkou. Autmoaty nemusim, ale ta je fakt super

  • Ufounek

    Re: DSG

    02.09.08 01:33 Reagovat

    tak sorry chlapi. máte pravdu, to co sem řidil byl Golf GT nikoliv polo GT, nicméně moje přesvědčení o tom že převodovka DSG je na prdlačku se tím nezměnilo...

  • Aleš Jungmann

    Re: Jste bídy!!!!

    27.08.08 15:21 Reagovat

    Vy jste mi ale ftipálek... >:-[]

  • Martinek ;-)

    Re: Jste bídy!!!!

    27.08.08 13:52 Reagovat

    koukám že tady je to samej expert. 1,8 TSI se do Golfa 5-řady nedává...

  • Zkoumavý pozorovatel

    Jste bídy!!!!

    27.08.08 13:42 Reagovat

    Velice se mi líbí tento test, ovšem má jednu povážlivou trhlinu, a sice, BÍLÝ GOLF DLE VÁS GT- NENÍ GOLFEM GT, NÝBRŽ GOLF TSI R-LINE s motorem 1,8 TSI!!! JAK TEDY MŮŽETE TYTO VOZY POROVNÁVAT A MLUVIT O GOLFU GT???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… Stojí u Exnera na Harfě

  • babo83

    Re: DSG

    27.08.08 00:35 Reagovat

    Ja sa musim pripojit k tomu, ze POLO som zatial nikde nevidel s DSG prevodovkou, ani test, ani v cenniku, ani o nom neviem. Ma tiptronic, co tiez nie je zornva zla AT prevodovka, ale DSG je uplne inde.
    Do mensich aut sa DSG len chysta, spolu s 1.4 TSI. Dostane to ibiza, mozno fabia RS, mozno by som cakal, ze POLO az nova generacia a ze si pre neho este nechaju nieco special...

  • babo83

    Re: hmm

    27.08.08 00:31 Reagovat

    JayJay3 ale to poviem hned, ze si isiel 130i v M-pakete... To moze by sakra ina kava. By sme sa nemuslei na seba hnevat. Ja som isiel 130i bez M. A 3er som isiel bez M a aj s M a je to sakra este rozdiel, takze tomu verim.
    Aj ked tomu rozlozeniu 50:50 u 1er HATCH proste neverim, nie u 3.0i. Ako pre nejaky to mozno plati, s nejakou motorizaciou, ale neverim, ze prave pre 130i... Alebo snad investuju tolko penazi, ze o co tazsi motor je v predu, o to odlahcenenjsiu prednu napravu (ci ine komponennty) do auta daju? Tazko. Proste 50:50 nemoze platit pre vsetky motorizacie a 50:50 by som veril u R6 tak mozno 1er COUPE 135i.

  • Martinek ;-)

    Re: DSG

    26.08.08 09:11 Reagovat

    Ufounek - tak ještě jednou, mrkni do nabídky/ceníku VW, to polo GTI / GTI CUP EDITION se pořád dělá. Polo má pouze TIPTRONIC, a ten , máš pravdu, je pomalý. Ale žádné, opakuji žádné polo nemá DSG, to ti asi kecali.... ;-)

  • Audi077

    GTI

    25.08.08 22:02 Reagovat

    Dobre GTI :-)

  • %šmakuláda

    Ostrý golf

    25.08.08 21:20 Reagovat

    Prima :yes: ale kdy bude ostřejší benzín ve fabiji

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: hmm

    25.08.08 20:15 Reagovat

    No, ono taky M-paket je mozna o odst jiny, ale to bych zase jen spekuloval, neridil jsme to... ;-) Prave proto, ze je to zadokolka, tak si myslim, ze (bez M-paketu) bude auto dik naladeni podvozku nedotacive (za normalnich podminek), zatimco sportovni auta byvaji casto pretaciva (coz je, dle meho nazorou, dobre). Ale znovu opakuji - fakt nevim, neridil jsem to, sice jsem o tom plno cetl, ale kdo by tomu veril... ;-)

  • JayJay3

    Re: hmm

    25.08.08 20:12 Reagovat

    to riderhenry: vetsina civilnich aut je opravdu nedotaciva, jenomze 130i je zadokolka, takze by mela mit spis tendence k pretacivosti. Ale ona je opravdu hrozne neutralni a tvrdim ze to rozlozeni vahy 50/50 na to ma velky vliv. Jezdil jsem v 130i v M-Paketu a moc "nesportovni" oproti Zku mi neprisla, kvuli nizsi vaze pusobi mrstneji nez Z. Ale jasne, 350Z je urcite porad proti tomu min lidovy auto a celkove pusobi vic surove jako sportak nez 1er.

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: hmm

    25.08.08 18:34 Reagovat

    Jeste k hrnuti cumaku ven - auto muze mit rozlozeni hmotnosti 50:50 ale pritom ti muze pripadat tezke na cumak, muze to byt nastavenim podvozku. Vetsina civilnich aut je extremne nedotacivych, protoze je to tak bezpecnejsi pro nezkusene ridice. A BMW dela auta pro masy, takze musi zohlednit i tohle. Mozna to tak neni, nemuzu to posoudit, ridil jsem bohuzel jen BMW 5, ale dalo by se to pochopit. Rozhodne nejde cekat, ze by 350Z byla min pretaciva nez "nesportovni" BMW 130i (je rychla, zabavna... ale porad se neprodava jako sportak! ;o)).

  • Ufounek

    Re: DSG

    25.08.08 16:12 Reagovat

    Martinek: stříbrné polo GT s DSG, halucinace ještě nemám. Jestli tvrdíš že polo GT se nedělá, možná máš pravdu, možná je to nějaký GT paket se spojlerama a DSG. To je totiž úplně jedno. i kdyby se to jmenovalo třeba GT-R, pořád to bude rádoby sportovní auto od VW. DSG to mělo a řadilo to pomalu a před každou zatáčkou to mělo zařazeno vyšší stupeň když jsem šel na brzdy a chtěl jsem podřadit. i když to bylo nastaveno v režimu "S". Dále když jsem to měl na ty pádla pod volantem tak to stejně odřazovalo samo. OK, při rozjezdu v přímce je to šumafuk, ale dát si s takovým autem víc než 3 zatáčky po sobě je akorát na nasrání... no třeba v Golfu GTI a R32 to funguje líp.

  • Ufounek

    Re: Dobrá práce

    25.08.08 16:04 Reagovat

    sparrow: tak s R32 se dají provádět různé zhůvěřilosti. např turbo kit a 700koní Motor je holt odolnej. Nicméně pořád je to o tom samém. tahat s sebou v zatáčkách takovou nálož je pěkný opruz. fakt jo, zkus se někdy svézt s lehkým autem, třeba civic type R, integra, nebo už zmíněné clio sport. když mě v tom kamarád nechal svézt, hned jsem si to musel koupit :-O

  • babo83

    Re: hmm

    25.08.08 13:52 Reagovat

    To ja ale Jealy3 predsa viem... Ale to neznamena, ze tam tu 3.2 nemohli dat, ked ju maju aj v 159... Ale proste sa to tam nanovo rvat nevyplati pre 147.

  • Sparrow

    Re: Dobrá práce

    25.08.08 12:23 Reagovat

    Beru. K čemu je? Proto, abych měl na dálnici, kde většinou jezdím, co nejvíce síly v přímce i ve velkých rychlostech. Do města to bohužel není (s výjimkou délky), objem je zbytečně velký. Až našetřím na něco silnějšího a zejména vhodnějšího do prostředí, kde je Mégane jak ryba ve vodě, dám ti vědět. Co takhle úprava ABT (370 šemíků, 400 krouťák, na 100 za 5 s)? To by šlo i na okresku ne?

  • Martinek :-)

    Re: DSG

    25.08.08 09:04 Reagovat

    Ufounku, nevím co jsi teda řídil, ale POLO GT neexistuje, jestli jsi myslel Polo GTI tak to se ani s DSG nedělá, takže bůhví co jsi řídil....

zpět na článek


Plakát týdne

McLaren 720S

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 17495 | Zobrazit seznam všech anket