Diskuse: Test: Focus RS vs Mégane RS vs Civic Type R vs Mazda3 MPS: Hledá se okreskový král

zpět na článek
  • Dr Sunaj Edward

    Kidney donor here

    21.01.19 19:52 Reagovat

    Ahoj, hledáme dárce ledvin Nacházíme se v Indii, Kanadě, Velké Británii, Turecku, USA, Malajsii, Jižní Africe, Jordánsku atd. Velmi naléhavě. B + ve, O + ve a A + ve s indickými pasy / kartou voličů nebo Pan karta a věk by měl být více než 19 let. Zájemce by nás měl kontaktovat emailem: sunajkidneyfundation@gmail.com

    Whataspp: +917204719376

    Whataspp: +917204719376

    Whataspp: +917204719376

    sunajkidneyfundation@gmail.com
    Dr. Sunaj !

  • Dr Sunaj Edward

    Kidney

    21.01.19 19:51 Reagovat

    Ahoj, hledáme dárce ledvin Nacházíme se v Indii, Kanadě, Velké Británii, Turecku, USA, Malajsii, Jižní Africe, Jordánsku atd. Velmi naléhavě. B + ve, O + ve a A + ve s indickými pasy / kartou voličů nebo Pan karta a věk by měl být více než 19 let. Zájemce by nás měl kontaktovat emailem: sunajkidneyfundation@gmail.com

    Whataspp: +917204719376

    Whataspp: +917204719376

    Whataspp: +917204719376

    sunajkidneyfundation@gmail.com
    Dr. Sunaj

  • Angel

    Velký test

    12.07.16 11:19 Reagovat

    Super test. Šlo zejména o emoce a pocity z jízdy. Všechno jsou to hodně rychlé auťáky, kdo nezkusil, nemůže vědět. V hodnocení se tady promítají subjektivní dojmy minimálně čtyř lidí, což už je dost na to, aby se došlo k nějakému relevantnímu závěru. Za poslední tři roky jsem vyzkoušel takřka všechny HH včetně 4x4 i oněch čtyřech kousků zde z tohoto testu. Do garáže jsem nakonec nastěhoval Hondu Civic Type R 2010 - podvozek velice zábavný, motor řidiče přivádí do naprosté extáze. Feeling při vytáčení motoru jde srovnat snad jen s M3, Ferrari nebo se čtyřválvovýma motorkama
    >:-[]

  • Type R

    Vol si rychlost pro život

    10.08.10 11:09 Reagovat

    Jsou to všechno velice dobrý auta, hlavne dávejte pozor na cyklisty a jinou havěť, to je potom průser. Jinak dat za auto milion to už je pro normálního sracujícího hodně. A v zimě si vezmu starý civic 125ps a nemusím se bát že to někam opřu. Přeji šťastné kilometry zábavné a bez nehod. P.S. Bacha na MBéčkáře strašně chtějí závodit hlavně s jejich TDI vžycky na ně na rovinkách počkám, aby se ještě cítili ve hře.

  • holak

    Re: Pružnost

    21.06.10 18:36 Reagovat

    Vetsina automobilu dosahne plneho vykonu po ujeti cca. 20.000 km ...

  • Jan Miko

    Mazda3 mps

    18.06.10 20:18 Reagovat

    Vybral bych si právě Mazdu3...protože vypadá opravdu dobře....a její výkon je taky dost slušný...

  • V12

    Re: Focus vs ostatni

    17.06.10 09:18 Reagovat

    U Focusu s jeho "zazracnym" podvozkom ma toto spravanie praveze velmi prekvapilo, hlavne ta razancia nastupu pretacaveho smyku. Dalsimi experimentami "na hranici" som ale zistil, ze auto o tejto tendencii da vediet aj ked je pod plynom - zadok trochu uskoci a potom drzi. Ked po tomto varovani uberiem, ma snahu ist do hodin, ked uberiem pred tymto varovanim, nic sa nedeje. Escort ziadne varovanie nedal, to iste plati aj o Octavke, Fabii a inych vozoch, s ktorymi som mohol jazdit a mal priestor ho ist skusit na dostatocne velky plac. V kazdom pripade ale podvozok Focusa dava do volantu dostatok informacii, aby sofer vedel, ze sa blizi do pruseru, takze ma dostatok casu zvazit svoje konanie.

  • Michal Foktfoto Michal-Fokt

    Re: SEAT

    15.06.10 10:57 Reagovat

    Cupru bohužel importér aktuálně k vyzkoušení nenabízí.

  • TomSQ

    SEAT

    14.06.10 09:28 Reagovat

    Chyba mi tu Seat Leon Cupra. Preco ste ho nezaradili do porovnania?

  • -b-n-x-

    Re: Nesmysl

    14.06.10 09:12 Reagovat

    Obi33: hele, kdyz uz nekoho napadas, tak bys treba mohl napsat, ve kterych konkretnich autech jsi jezdil a v cem mas jine zkusenosti. Pokud tady hodis takovy vykrik, tak se nad tim ostatni asi budou jen usmivat.

  • Enthusiastic.driverfoto Enthusiastic-driver

    Re: Král

    13.06.10 23:04 Reagovat

    Provocateur: Tak to už je pak o prioritách, jak už někdo zmiňoval, loňská i předloňská zima byly téměř beze sněhu, akorát ta letošní se mrška docela držela.. A jezdit palici v dešti bych se bál, i kdybych měl 8x8 >:D Pro mě je mokrá cesta zdaleka nejzrádnější povrch...

    Ale samozřejmě tvůj postoj chápu, mít WRX nebo něco pdobného, tak si člověk užije zimu mnohem víc, než z FWD, RWD :-)

  • Provocateur.

    Re: Král

    13.06.10 22:54 Reagovat

    ffst: Vzhledem k tvému nicku ani neočekávám, že bys mě pochopil >:D Shodou okolností mám s FFST něco hodně najeto, takže mluvím o svých zkušenostech.

    A vztahovat to k rally je hodně utažený. To bych mohl argumentovat, abys ve Švédsku na sněhu přesedl z předokolky do čtyr a to teprv poznáš ten rozdíl ;-)

  • Vysnan1foto Vysnan1

    Re: Král

    13.06.10 22:51 Reagovat

    :-) hmm, svedska rally je cool, akurat ze tam maju v pneumatikach male koliky napichane >:D ...to sa im potom jazdi >:D

  • ffst

    Re: Král

    13.06.10 22:36 Reagovat

    Asi tě fakt nechápu, neber to nijak špatně.. nebo se nech povozit od někoho rychle s předokolkou na sněhu. Nebo se jeď podívat do švédska na rally. Pak už tohle snad psát nebudeš. Jinak ono můžeš mačkat plyna napůl.. pak neva jestli máš 220 koní nebo 300, to jsou hrozný žvásty. 8-s

  • Obi33

    Re: Nesmysl

    13.06.10 21:41 Reagovat

    >:D >:D >:D prosimte co si tady hraješ na šéfa? >:D >:D >:D to je sice hezky ze sis prect jak ma civic velkej kufr ale asi si v nem nesedel vid? >:D >:D to si radsi prectes tady autofun panecku >:D >:D jejich testy jsou hmm pravdivy kam se hrabe top gear že? >:D

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: Král

    13.06.10 21:26 Reagovat

    O EVU a STI uz jsem mluvil v jine souvislosti, jinak samozrejme taky preferuji auta bez elektroniky, idealne jen s ABS (ktere se mi libi i na novych motorkach Honda). :-)

  • asysy

    Re: Král

    13.06.10 20:51 Reagovat

    Píšeš že nechápeš proč maji motorky možnost nastavovat palivové mapy, ale konkrétně tebou zmiňovaná auta (WRX STI a EVO) maji všeljakých možných modů a nastavení že než se to všechno nastaví, tak člověk přestane mít chuď si sjet. Stejně jako třeba BMW M3 a jeho super I-Drive nebo jak se to jmenuje, kdy člověk aby z toho auta dostal plnej výkon tak musí 5 minut nastavovat. Osobně taky vážně nechápu proč prostě něni všechno v základu nastavený na "hyper turbo sport" režim a nenechá se jenom na řidiči jak moc bude šlapat na plyn.

  • Provocateur.

    Re: Král

    13.06.10 20:27 Reagovat

    Přesně tak.

    S pneu do zimy je to taky alchymie. Užší mají lepší ovladatelnost, širší zase líp brzdí a mají lepší záběr. Preferuji kompromis o šíři 205.

  • oIoo

    Re: Král

    13.06.10 20:08 Reagovat

    tak s tou zimou to bylo myšleno přesně v duchu "přetrpět" né ve smyslu že by nešlo jezdit.

    Pokud už je s tím obdobím nějaký problém, tak je to hnedle v pneumatikách, který by měly být užší s vyšším profilem, dále v různých nástrahách typu kluzké listí, voda ve vyjetých kolejích, o námrazách a výmolech ani nemluvě. Prostě v zimě je zábava v SUV s pořádným 4x4 ;-)

  • Vysnan1foto Vysnan1

    Re: Král

    13.06.10 19:49 Reagovat

    tus to mas pravdu :-) Ale tak co narobis, zimu treba pretrpiet nech ma clovek hocjake auto ;-)

zpět na článek