Diskuse: Tenhle Lotus je prý „totálka“. Kvůli škrábanci na nárazníku
zpět na článek-
CZmarty1
co je to vlastně totální škoda
05.10.18 21:02 ReagovatPokud je postup stejný jako v ČR, tak auto opravdu pro pojišťovnu totální škoda je. Nedávno jsem řešil, tak mohu pro čtenáře objasnit - Po nehodě pojišťovna vyčíslí cenu vozu a cenu opravy. Ale již v tomto kroku počítá s cenou vraku vozu! - tedy, nezaviněně jsem naboural auto v hodnotě (pro pojišťovnu) 100 000Kč, pojišťovna na vůz dala "totální škodu", ale sama mi vyplatila pouze 40 000Kč, protože 60 000 byla hodnota vraku. Ten sama pojišťovna vydražila a já mohl tuto nabídku přijmout, nebo si vzít 40 000 a s vrakem si dělat co bych chtěl. Takže pokud pouze nárazník u daného Lotusu stoji 110 000 + práce atd., pojišťovnu to bude stát méně než oprava, protože vrak se prodává cca o těch 110 000 levněji.
-
CZmarty
co je to vlastně totálka
05.10.18 21:02 ReagovatPokud je postup stejný jako v ČR, tak auto opravdu pro pojišťovnu totální škoda je. Nedávno jsem řešil, tak mohu pro čtenáře objasnit - Po nehodě pojišťovna vyčíslí cenu vozu a cenu opravy. Ale již v tomto kroku počítá s cenou vraku vozu! - tedy, nezaviněně jsem naboural auto v hodnotě (pro pojišťovnu) 100 000Kč, pojišťovna na vůz dala "totální škodu", ale sama mi vyplatila pouze 40 000Kč, protože 60 000 byla hodnota vraku. Ten sama pojišťovna vydražila a já mohl tuto nabídku přijmout, nebo si vzít 40 000 a s vrakem si dělat co bych chtěl. Takže pokud pouze nárazník u daného Lotusu stoji 110 000 + práce atd., pojišťovnu to bude stát méně než oprava, protože vrak se prodává cca o těch 110 000 levněji.