TechArt GTstreet R Cabriolet nabízí 720 koní a jízdu bez střechy

TechArt GTstreet R Cabriolet nabízí 720 koní a jízdu bez střechy: titulní fotka TechArt si pro zájemce pro opravdu pořádně divoké svezení připravil kabriolet, který může uhánět rychlostí až 340 km/h.

TechArt Automobildesign GmbH se sídlem v Leonbergu nedaleko Stuttgartu byl založen v roce 1987 a dnes patří mezi nejvýznamnější a nejvýraznější úpravce vozů značky Porsche. Vrcholem v jeho nabídce, který dokonale demonstruje schopnosti tohoto úpravce je model GTstreet R, který byl s karoserií kupé představen na podzim loňského roku a nyní nastupuje i jako kabriolet.

TechArt GTstreet R Cabriolet samozřejmě vychází z Porsche 911 Turbo, resp. může být jeho základem i výkonnější model 911 Turbo S. Podobně jako kupé se i tento model pyšní sadou nových dílu karoserie z uhlíkových vláken a aktivních aerodynamických prvků v podobě předního a zadního spoileru, vytvářejících v režimu Performace při jízdě rychlostí 300 km/h celkový přítlak 321 kg.

Interiér kabrioletu se může pochlubit novými anatomickými sedadly i volantem a samozřejmostí je zde čalounění kůží té nejvyšší kvality v kombinaci s Alcantarou a prvky z uhlíkových vláken a hliníku.

Pro podvozek jsou připraveny různé kombinace pružin a tlumičů v závislosti na tom, jestli je vůz vybaven systémem Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC). V nabídce pak nechybí ani systém TechArt Noselift, zajišťující zvýšení světlé výšky u přední nápravy o 60 mm pro překonání retardérů, nájezdů na parkoviště a dalších nástrah městských ulic.

GTstreet R Cabriolet stojí standardně na 20palcových kolech TechArt Formula IV Race s pneumatikami 265/35 ZR20 vpředu a 325/30 ZR20 vzadu. Na přání mohou být použita 21palcová kola TechArt Formula IV s pneumatikami 265/30 ZR21 vpředu a 325/25 ZR21 vzadu.

TechArt a jeho Porsche na divoko v obří galerii!

Za zadní nápravou uložený šestiválec o objemu 3,8 litru s přeplňováním dvojicí turbodmychadel v sériovém provedení disponuje výkonem 397 kW (540 k), resp. 427 kW (580 k) ve verzi S. Nejvyšší hodnoty točivého momentu jsou pak 660 N.m a 700 N.m.

TechArt nabízí několik stupňů ladění pro tento motor, z nichž nejzajímavější hodnoty nabízí dvojice nevýkonnějších provedení. První z nich disponuje výkonem 471 kW (640 k) a točivým momentem 880 N.m. tyto hodnoty umožňují akceleraci z 0 na 100 km/h za 2,7 s, z 0 na 200 km/h za 9,2 s a dosažení maximální rychlosti 338 km/h.

Vrcholem aktuální nabídky úpravce je ovšem zvýšení výkonu až na 530 kW (720 k) a točivého momentu na 920 N.m. Čas potřebný ke zrychlení z 0 na 100 km/h je sice stejný jako u předchozího provedení, ale z 0 na 200 km/h potřebuje kabriolet již jen 8,5 s a jeho maximální rychlost je 340 km/h.

Fotogalerie

  • TechArt GTstreet R Cabriolet nabízí 720 koní a jízdu bez střechy: fotka 1
  • TechArt GTstreet R Cabriolet nabízí 720 koní a jízdu bez střechy: fotka 2
  • TechArt GTstreet R Cabriolet nabízí 720 koní a jízdu bez střechy: fotka 3
  • TechArt GTstreet R Cabriolet nabízí 720 koní a jízdu bez střechy: fotka 4
  • TechArt GTstreet R Cabriolet nabízí 720 koní a jízdu bez střechy: fotka 5
  • TechArt GTstreet R Cabriolet nabízí 720 koní a jízdu bez střechy: fotka 6
  • TechArt GTstreet R Cabriolet nabízí 720 koní a jízdu bez střechy: fotka 7
  • TechArt GTstreet R Cabriolet nabízí 720 koní a jízdu bez střechy: fotka 8
  • TechArt GTstreet R Cabriolet nabízí 720 koní a jízdu bez střechy: fotka 9
  • TechArt GTstreet R Cabriolet nabízí 720 koní a jízdu bez střechy: fotka 10
  • TechArt GTstreet R Cabriolet nabízí 720 koní a jízdu bez střechy: fotka 11
  • TechArt GTstreet R Cabriolet nabízí 720 koní a jízdu bez střechy: fotka 12
  • TechArt GTstreet R Cabriolet nabízí 720 koní a jízdu bez střechy: fotka 13
  • TechArt GTstreet R Cabriolet nabízí 720 koní a jízdu bez střechy: fotka 14
  • TechArt GTstreet R Cabriolet nabízí 720 koní a jízdu bez střechy: fotka 15


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.