Diskuse: Suzuki Swift Sport: dokonale nedokonalý

zpět na článek
  • simona kratka

    Skákací boty

    30.07.09 12:40 Reagovat

    Ahoj, jaké máte kdo zkušenosti se skákacími botami? Dostala jsem od přítele jako dárek k narozeninám poukázku na hodiny s profesionálním učitelem , který mě naučí na skákacích botech, těším se moc, ale nevím co od toho čekat. Jinak koho by to zaujalo a chtěl někoho obdarovat tak, jako přítel mě, tak nabídku najde na zlutaraketa.cz. Mějte se a dík za odpověď

  • Scott Gomez

    Trosku divne

    16.07.09 21:09 Reagovat

    Author prispevek asi vlastnil mozna jedno Suzuki. Muj dobra pritel vlastni autosalon Suzuki a na mnoha vecech se s authorem neschodneme. Sam taky jedno vlastnit a myslet si ze author je totally vedle.

    Tohle suzuki nevypadá jako něco, před čím byste se měli mít na pozoru. Je přibližně stejně vysoké, široké … a snad i dlouhé. Uz toto i nadpis jestli sem pochopil dobre je piece of *. Nevim jak rikat to Czech. Omluvite prosim moji czech language. Dekovat

  • babo83

    Re: Pravda je trochu jiná...

    08.07.09 12:46 Reagovat

    no v Nemecku bude mat 3-4 rocnych aut hrdzave podvozoky daleko viacej aut ako si myslis. Tie natery funguju celkom napriklad u nas, ale v Nemecku zjavne nie

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: Pravda je trochu jiná...

    07.07.09 23:58 Reagovat

    to je pravda, v zime uz to je hodne omezujici, ale ze by se to nedalo zvladnout... auto me nechalo ve stychu je jednou, a to na hodne sjetych letnich gumach, kdy jsem nevyjel kopec... :-)

  • Plzenaak

    Re: Pravda je trochu jiná...

    07.07.09 23:11 Reagovat

    MX-5 je skvělá, ale na zimu už to není ono. Těžko bude mít někdo v 18 letech na dvě auta (i když co já vím). Ostatní auta jako Nissan 350Z, BMW M3, Porsche 911 (v té ceně asi vrak) budou mít(mají) nesrovnatelné náklady na údržbu a provoz.

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: Pravda je trochu jiná...

    07.07.09 22:01 Reagovat

    babo: Tak jestli nekdo povazuje korozy jako neresitelny problem, tak to toho v zivote asi moc nedokaze... >:D Nevidim problem v tom objet si v Nemecku par aut, neverim tomu, ze vsechny budou sezrane, existuji veci, jako natery podvozku atd. A zrezivela kastle? No s tim se u starsich aut musi pocitat, ale jak rikam, je mozne koupit mnohem technicky dospelejsi auta za 20% jejich ceny po 10 letech. A zrovna MX-5 je auto pro vsechny, tim myslim od uplnych zacatecniku a zenskych az po pokrocilejsi... Ale kazdy ma svuj nazor. Ja bych za "potrhlou nakupni tasku" takovy penize nedal... Zaklad bude proste porad vzdycky stejny a ma to svoje limity.

  • babo83

    Re: Pravda je trochu jiná...

    07.07.09 21:37 Reagovat

    inak tie ojete auta, no ja neviem. Zrovna teraz som videl jedno dovozene z Nemecka. Krasne zachovale, 60 tis. km, lestenka. Kamos servisak otvoril motorvy priestor a vravi to je dovoz co? Vravim za dalsieho kamarata (patrilo mu auto), ano z Nemecka. No bude to pekne hrdzaviet, ako skoro vsetky auta z Nemecka a Rakuska. No to snad nie hovorime si. Ale dal to na dvihak a kokso hrdze na rozdavanie. Nemci a Rakusania proste solia viacej a asi nicim agresivnejsim ku kovu. Na 10 rocnom aute je to schopne uz rozoierat aj stabilizator, ze z neho odstreli kov a to uz je co povedat, lebo to je fakt z tvrdeho materialu.

    Takze neviem, nove auto je nove auto. A za tu cenu je Swift fakt super (spolu s tym Twingom). TO je pre mladeho chalana po skole, co moze mat ako prve ostrejsie auto a ucit sa jazdit, mat prvy HH. V nemecku to moze byt Scirocco, ale u nas asi tazko, pri platovych pomeroch

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: Pravda je trochu jiná...

    07.07.09 20:35 Reagovat

    Schvalne zminuju japonska auta, a jeste relativne spolehliva a nenarocna...

  • Plzenaak

    Re: Pravda je trochu jiná...

    07.07.09 17:44 Reagovat

    Je moc hezké si koupit ojetý sporťák, ale druhá věc je to auto po odstranění problémů živit. Jestli si někdo myslí, že si koupí ojetou M3 a místo Swifta, tak se bude za chvíli hodně divit a to stačí jen běžné věci (havarijní pojištění, brzdy, spojka, rozvody). Na tyhle auta druhovýroba skoro neexistuje a když existuje, tak má svou cenu.

  • Michal Foktfoto Michal-Fokt

    Re: Pravda je trochu jiná...

    07.07.09 16:36 Reagovat

    OK. :-)

    Však já proti "výrobě ojetin" nic nemám. >:D

    Co se swiftu týče - souhlasím. Sport a Twingo RS jsou za ty peníze fantastická auta. :-)

  • HPI-RC

    Re: Pravda je trochu jiná...

    07.07.09 15:45 Reagovat

    "Pravda je trochu jiná...
    ...ale na několika věcech se shodneme s autorem článku...." nemyslel jsem to zle, jen jsem podal úplně přesné údaje a na většině se opravdu shodneme :-) jestli jsem se Vás dotkl názvem, tak se omlouvám, ale nemyslel jsem to tak... Co se týká ojetin Suzuki, tak to se omlouvám, ale to je know how každého dovozce vozů co pak dělá s vozy vedoucích pracovníků ;-) Je fakt, že tento model, co jste testoval, ještě nemá omezovač na zmíněné hranici, ale to je pouze dané modelovou kategorií... Vzhledem ke své pozici musí p. Kato často střídat vozy - je to kladné zviditelnění značky a skvělý marketingový tah... Obdivuji jeho vztah ke značce Suzuki a tento výběr služebního vozu mohu jedině pochválit :-) a pro fandy Suzuki tady jeden malý odkaz: www.suzukisport-racing.com/car/swiftspor… />
    Závěrem - za tyto peníze si v našich poměrech koupit nové sportovní auto je úžasné - souhlasíte?

  • Michal Foktfoto Michal-Fokt

    Re: Pravda je trochu jiná...

    07.07.09 14:34 Reagovat

    HPI-RC: popravdě nevím, co na mém článku rozporujete, když jste napsal to samé jako já a přitom se váš příspěvek jmenuje, jak se jmenuje. :-( Testovaný exemplář omezovač v 7500/min neměl, to bych si opravdu všiml. ;-) Jak je vidět, pan Kato zásobuje republiku ojetými Sporty, i tento je údajně již k prodeji. :yes:

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: Pravda je trochu jiná...

    07.07.09 14:18 Reagovat

    To je praveze docela relativni, nikdo po tobe nechce, aby jsi jezdil do originalniho servisu Honda, a rozvody sezenes za pusinku, staci chtit a hledat. Napr. ted otec na Volvo XC90 kupoval predni desticky a kotouce. Ve Volvu by ho staly 12 000, ja sehnal prvotridni znacku za 6500... Jenze kdyz koupis nove auto, tak musis kvuli kazdemu prdnuti jezdit do Suzuki... Dokonce i ta Mazda MX-5 mi prijde jako pomerne zajimava alternativa k Suzuki Swift sport, a u ni se clovek nemusi bat temer niceho, zadne chronicke problemy nema, az na korozi prahu a na par jinych mistech. U S2000 bych si asi nechal poradne zkontrolovat motor, jestli se k nemu nekdo neumel chovat...

  • HPI-RC

    Re: Pravda je trochu jiná...

    07.07.09 13:24 Reagovat

    bohužel s tou S2000 máš pravdu, až mi z toho ukápla slza... :'-( ale co naplat... ovšem musím říct zase na druhou stranu - do tohohle auta nejsou žádný investice a to co necháš za rozvody na S2000, tak to tady máš na 3 až 4 garanční prohlídky... ale za S2000 dávám jednoznačně :yes: a být jiná "situace", tak jezdím v tomhle autíčku ;-) s těma ojetinama je to trochu o štěstí - buď trefíš a nebo netrefíš... když je šikovná opravna, tak nepoznáš ani prvních 5000 km nic... to příde až později. Nicméně ceny ojetin jsou teď jednoznačně na straně kupujících... asi bych se taky nebál ;-)

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: Pravda je trochu jiná...

    07.07.09 13:17 Reagovat

    No vypisovat tady, co se na auto da koupit, nema zadny vyznam, to se da koupit dnes snad uz na kazde auto, alespon teda sportovni...

    K tematu ojetiny vs. vonavky: Ja vychazim z toho, ze by se nejednalo o auto na cely zivot. Navic ty rozdily jsou propastne, jak tu nekdo psal, vzdyt za tyhle penize si muze koupit Hondu S2000, nebo i jina auta, ktera tu padla. Jak se k autu majitel choval se da poznat jednak podle toho, jak auto pusobi, kdyz se na nej clovek podiva, taky podle dokumentace a miry peclivosti jejiho vedeni a v neposledni rade take podle vystupovani majitele - jakmile mi nekdo rekne "Auto je uplne OK, naprosto bez investic" tak naopak zpozornim, zatimco kdyz je majitel urpimny atd. Ja treba koupil auto z Nemecka s trimesicni zarukou a jedine, co bylo potreba menit, byla spojka a brzdy, ale oboji az po pul roce jezdeni a jedna se o spotrebni zbozi... Ja jsem jednoznacne pro ojeta auta, paklize mam omezeny rozpocet, ale rozhodne ne z CR! :-)

  • HPI-RC

    Pravda je trochu jiná...

    07.07.09 12:14 Reagovat

    ...ale na několika věcech se shodneme s autorem článku. Abych se představil - jsem majitelem předchozího Swiftu Sport po panu Katovi, který byl taky modrý... Mám na něm zrovna 30 000 km... Otáčkoměr u této starší modelové verze 2006-2008 končí na 7100 ot. kdy zasahuje omezovač což je 212 km/h max - víc nedovoluje 5. stupeň převodovky a toto vozidlo je kromě sportovního sání bez úprav na motoru... Nová verze 2009 již má posunuté otáčkové pole na 7500 ot. omezovače... Po dokoupení originál suzuki kompresoru lze dosáhnou u 1100 kg auta 150 koní a nebo po osazení originál turbem Greedy až 190 koní... Podvozek nemá chybu a údaje v článku jsou pravdivé i co se týká brzd, které jsem rovněž považoval ze začátku za sportovní kvůli zmiňovaným zvukům... Toto vozidlo lze podle japonských doplňků dostat až do úrovně závodní verze FIA, kde je výkon 213 koní, ale chce to umět japonsky protože česká stránky neexistují a rovněž se musí dávat pozor na produkty pro levostranné a pravostranné řízení... Sedáky by mohly být opravdu níž a vedení je jen tak tak... řízení a řazení nemá chybu... nedotáčivost je příjemná a přetáčivost to je něco jako orgasmus u tak malého auta ale nezapomenout vypnout ESP!!! Jinak nehrabe a ani si nehraje... ale ono se stejně za chvilku vypne samo, když jedete sportovně, aby nepřehřívalo brzdy neustálým kecáním do směru jízdy... chce to čip na Denso jednotku, kroucené svody, sání, a pořádný laděný dvojvýfuk dozadu ane ten originál, i když i tak zní hezky... pak 160 - 170 koní stačí bohatě...
    Skalpy já:
    Audi A6 2,5 TDI
    Škoda Superb FSI
    Toyota Yaris sport
    Škoda Fabia RS
    a dále...
    :yes:

  • Enthusiastic.driverfoto Enthusiastic-driver

    Re: len v dobrom

    07.07.09 10:11 Reagovat

    Jak se to říká? No risk, no fun? Já mám pocit, že do doby, než mé výplatní pásky budou obsahovat šesticiferné hodnoty, zůstanu u ojetin. Dilema, jestli dát 350.000,- za nového Sviště, když za ty peníze pořídím ojetou, ale libovou Imprezu GT/MR2/M3 E36 a ještě mi zbyde 100.000,- na opravy, bych neřešil ani vteřinu. Ten rozdíl v charismatu a auře je propastný :-) Kupovat ojetý sporťák určitě není slast, ale krom zmíněného bych ještě dodal pár plusů. 1.určitě menší pravděpodobnost, že je stočený tachometr. 2.týrané kousky, které nedostávají potřebnou péči jsou většinou poznat na první pohled. A je jich hodně, vrakoviště jménem ČR, je proslulé. 3.majitelé se často združují do klubů, kde na sebe bonznou spoustu informací-toto je myslím úplně nejlepší vodítko.

  • %babo

    Re: len v dobrom

    06.07.09 23:32 Reagovat

    ja si myslim, ze nove auto je nove auto. A cena swifta je velmi zaujimava. Navyse neviem cim to je, lebo fakt dost chybiciek, ale je to fakt zabavne auto. Twingo RS som nesiel (skoda), je to ale zas auto o triedu nizsie skor. Najlepsie HH triedy su podla mna Clio RS, Corsa OPC a stara Fiesta ST. Ale to je zas cenou uplne inde...

  • Michal Foktfoto Michal-Fokt

    Re: len v dobrom

    06.07.09 22:32 Reagovat

    Zajímavá diskuze. :-) Vždycky je věc priorit, jestli koupit nové auto nebo ojeté. A u sporťáku je to ještě citlivější téma. Tenhle typ aut většinou majitel nešetří a pokud třeba neznáte majitele velmi dobře, nikdo nemůže vědět, jaký problém se objeví. Věřím tomu, že spousta lidí vezme 400 000 a koupí jeté GTI nebo ST a jen minimum se rozhodne koupit funglovku Twingo RS nebo Swifta. K vlastní škodě. Co jim chybí výkonově, to vynahradí opravdu skvělým ovládáním a radostí z jízdy.

  • Enthusiastic.driverfoto Enthusiastic-driver

    Re: len v dobrom

    06.07.09 22:06 Reagovat

    Tím mi chceš říct, že bazarníci ti to nedali do ruky?

zpět na článek