Suzuki Crosscage – vodík místo benzínu

Suzuki Crosscage – vodík místo benzínu: titulní fotka V posledních letech zažívá vývoj jednostopých vozidel s alternativním pohonem velký boom. Historicky prvním výrobcem sériové hybridní motorky poháněné vodíkovými palivovými články se má stát Suzuki svým modelem Crosscage.

Díky několikaletému vývoji je tahle motorka od Suzuki v konečném stádiu, kdy ji čekají už jen úpravy nutné pro snížení výsledné ceny a schválení pro provoz na pozemních komunikacích.

Výhodou pohonu využívajícího vodíkového paliva jsou nulové emise. Žádné zplodiny nejsou, jediným „odpadem“ je čistá voda. Jako úložiště akumulované energie slouží lithium-iontové baterie. Výkon by měl podle vedení Suzuki dosahovat hodnot, které jsou srovnatelné se 125 ccm spalovacím motorem.

Design je v současné podobě značně futuristický, díky trubkovému rámu, který svým tvarem připomíná velké písmeno X. Technickou lahůdkou jsou letmo uložená kola, plně digitální přístrojová deska nebo vyklápěcí sedačka ukrývající přípojky pro tankování paliva.

Video

Fotogalerie

  • Suzuki Crosscage – vodík místo benzínu: fotka 1
  • Suzuki Crosscage – vodík místo benzínu: fotka 2
  • Suzuki Crosscage – vodík místo benzínu: fotka 3
  • Suzuki Crosscage – vodík místo benzínu: fotka 4


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.



Tato značka na Moje.auto

Plakát týdne

McLaren 720S

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 19695 | Zobrazit seznam všech anket