Subaru Legacy 2.5GT tS: tuned by STI
Subaru Legacy GT v továrním tuningu od divize STI? Wow!
Ten nejlepší tuning je většinou tovární tuning – sama automobilka totiž nejlépe ví, jak svůj produkt náležitě vyšperkovat. V divizi Subaru Technica International (STI) si inženýři tentokráte odpočinuli od Imprez a věnovali se úpravám modelu Legacy.
Konkrétně pak vrcholného modelu 2.5GT, který si automobilka čas od času „střihla“ v nějaké té limitované STI edici i v minulých letech. Tento model 2.5GT tS (to „tS“ znamená „tuned by STI“) by se totiž měl dostat do nabídky dealerů z celého světa – tedy minimálně tam, kde přeplňovaným boxerům o objemu 2,5 litru nepřestřihne křídla emisní norma Euro5 – v Evropě totiž Legacy GT jako taková končí.
Pohonná jednotka, přeplňovaný čtyřválcový boxer zůstala sice nezměněna (v USA či u nás 195 kW, 350 Nm), jízda ale bude moci být díky sportovnímu podvozku Bilstein o poznání sportovnější. Výfukový systém byl přepracován, stejně jako vnější podoba vozu – přibylo malé přední lízátko, decentní zadní spojler (jak na víku kufru u sedanu tak na konci střechy u kombíku) a osmnáctipalcová kola z lehkých slitin (225/45) se pyšní jiným designem. Pod kapotou navíc najdeme rozpěrnou tyč.
Pozornost věnovali inženýři i interiéru – najdeme zde pozměněný přístrojový panel, sportovní sedadla potažená Alcantarou, obložení z titanu či karbonu, STI kožený volant a hlavici řadicí páky či kryty prahů a koberečky s trojicí „kouzelných“ písmenek: STI.
Fotogalerie
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Autor | Datum a čas | |
---|---|---|
GTčko končí ??? :-( | Subaru4ever | 17.06.2010 09:07 |
Re: I v manuálu? | subarist | 16.06.2010 16:11 |
Re: I v manuálu? | Aleš Jungmann (Auto.cz) | 16.06.2010 15:20 |
I v manuálu? | %Ramses | 16.06.2010 15:07 |
proč? | Petr Z | 16.06.2010 13:36 |
Vstoupit do diskuse › |