Subaru Impreza WRX STI Carbon: karbon a automat? Proboha proč?

Subaru Impreza WRX STI Carbon: karbon a automat? Proboha proč?: titulní fotka Tahle edice mi připomíná trénink sprintera, který sice celý rok pilně trénuje ale pak si do bloků obuje cvičky...

Autosalon v Tokiu se blíží a tak si všichni milovníci asijských sporťáků můžou pomalu chystat bryndáčky – japonští manažeři totiž ví jak příznivce značky potěšit a proto rok co rok se na stáncích automobilek objevují rozmanité speciální edice.

Jednou z nich je také Impreza WRX STI s karbonovou střechou, zatím pracovně nazývaná Impreza WRX STI Carbon. Jako základ posloužilo STI A-line, tedy verze s klasickým pětistupňovým automatem a (pro Japonsko netradičním) boxerem o objemu 2,5 litru. Trochu odlišná jsou také poloskořepinová Recara, tím ale seznam úprav končí. Díky karbonové střeše tak sice mají zákazníci o něco níže těžiště, extrémní sportovní choutky jim ale zaručeně pošlape pětistupňový automat. Tak si říkám, že někdy je lepší žádnou speciální verzi nakonec nedělat $3$.

Fotogalerie

  • Subaru Impreza WRX STI Carbon: karbon a automat? Proboha proč?: fotka 1
  • Subaru Impreza WRX STI Carbon: karbon a automat? Proboha proč?: fotka 2
  • Subaru Impreza WRX STI Carbon: karbon a automat? Proboha proč?: fotka 3
  • Subaru Impreza WRX STI Carbon: karbon a automat? Proboha proč?: fotka 4
  • Subaru Impreza WRX STI Carbon: karbon a automat? Proboha proč?: fotka 5


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Ta převodovka není špatná oIoo 01.10.2009  14:52
Bohužel figurka 01.10.2009  09:07
Vstoupit do diskuse ›