Subaru Impreza WRX STI Carbon: karbon a automat? Proboha proč?
Tahle edice mi připomíná trénink sprintera, který sice celý rok pilně trénuje ale pak si do bloků obuje cvičky...
Autosalon v Tokiu se blíží a tak si všichni milovníci asijských sporťáků můžou pomalu chystat bryndáčky – japonští manažeři totiž ví jak příznivce značky potěšit a proto rok co rok se na stáncích automobilek objevují rozmanité speciální edice.
Jednou z nich je také Impreza WRX STI s karbonovou střechou, zatím
pracovně nazývaná Impreza WRX STI Carbon. Jako základ posloužilo STI
A-line, tedy verze s klasickým pětistupňovým automatem a (pro Japonsko
netradičním) boxerem o objemu 2,5 litru. Trochu odlišná jsou také
poloskořepinová Recara, tím ale seznam úprav končí. Díky karbonové
střeše tak sice mají zákazníci o něco níže těžiště, extrémní
sportovní choutky jim ale zaručeně pošlape pětistupňový automat. Tak si
říkám, že někdy je lepší žádnou speciální verzi nakonec
nedělat .
Fotogalerie
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Autor | Datum a čas | |
---|---|---|
Ta převodovka není špatná | oIoo | 01.10.2009 14:52 |
Bohužel | figurka | 01.10.2009 09:07 |
Vstoupit do diskuse › |