Spy Photos: BMW M6 bude muset vystačit s osmiválcem

Spy Photos: BMW M6 bude muset vystačit s osmiválcem: titulní fotka V blízkosti Nürburgringu byla zachycena nová generace luxusního Gran Tourisma s modrobílou vrtulí. Jedná se zřejmě o vrcholnou verzi šestkové řady, s motorem 4,4 V8 Twin Turbo.

BMW řady 6 má dlouhou historii. Pokud přeskočíme řadu E24 z 80. let 20. století, dostáváme se rovnou k sérii E63, která byla představena v roce 2003. Základním motorem byl vidlicový osmiválec o objemu 4,4 l s výkonem 333 koní, který byl následně doplněn o benzinový (630i) a naftový šestiválec (630d). Top verze M6 byla osazena špičkovým atmosférickým desetiválcem o výkonu 507 koní. S postupem času byla 645Ci nahrazena výkonnějším osmiválcem 650i (367 koní) a naftu 630d vystřídala novější 635d (286 koní).

Třetí generace modelové řady 6 od BMW by měla spatřit světlo světa v roce 2011 a k zákazníkům by měla dorazit o rok později.

Na špionážních snímcích pořízených u Nürburgringu je vidět nové BMW M6 jen s minimálním plastovým krytím, BMW ale spíše sází na fólie s černobílými krucánky (někdo to označuje jako psycho-kamufláž).

BMW M6 se představí přibližně rok po preméře běžných šestkových kupé. Ze snímků jsou patrné 20palcové disky kol a čtveřice koncovek výfukového systému. Očekává se opět bohaté uplatnění hliníkových slitin na podvozku i karoserii, některé povrchové díly by mohly být poprvé u šestky vyrobeny z uhlíkových kompozitů.

Je velmi pravděpodobné, že i M6 bude mít pod kapotou motor 4,4 V8 Twin Turbo, který se již montuje do power-SUVs X5 M a X6 M. Jeho variantu dostane i nové BMW M5.

Fotogalerie

  • Spy Photos: BMW M6 bude muset vystačit s osmiválcem: fotka 1
  • Spy Photos: BMW M6 bude muset vystačit s osmiválcem: fotka 2
  • Spy Photos: BMW M6 bude muset vystačit s osmiválcem: fotka 3
  • Spy Photos: BMW M6 bude muset vystačit s osmiválcem: fotka 4
  • Spy Photos: BMW M6 bude muset vystačit s osmiválcem: fotka 5


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.