Ženeva 2011: SpeedART TITAN EVO-XL 600

Ženeva 2011: SpeedART TITAN EVO-XL 600: titulní fotka Ještě těch upravených cayennů nemáte dost? Tak tady by byl ještě jeden. Doufejme, že na delší dobu poslední...

Společnost SpeedART představila na tuningové výstavě vloni v Essenu svou verzi posíleného Porsche Cayenne pod názvem TITAN EVO. Jedná se o úpravu dostupnou pro libovolné cayenne druhé generace, v Ženevě navíc separátně odhalila verzi, zaměřující se na vrcholný model nabídky Cayenne Turbo.

Jmenuje se TITAN EVO-XL 600, což prozrazuje, že v tomto případě je pod kapotu přeplňovaný osmiválec, nastavený na výkon 600 koní (441 kW) a disponující točivým momentem 850 Nm. Navíc doplněný o sportovní výfuk s možností úpravy intenzity zvuku.

Bodykit se shoduje s ostatními verzemi, stejně jako 23palcová kola CTS-FORGED, obutá do pneumatik o rozměrech 315/25 ZR23 a snížení vzduchového odpružení. A jako ho tedy poznáte? Zřejmě pouze podle polepů, určených speciálně pro EVO-XL 600. Ty si ovšem na auto můžete a nemusíte dát… Co se kabiny týče, nabídka začíná u nového čalounění a končí u přestavby, kterou představují čtyři samostatná skořepinová sedadla a výkonný multimediální systém.

Fotogalerie

  • Ženeva 2011: SpeedART TITAN EVO-XL 600: fotka 1
  • Ženeva 2011: SpeedART TITAN EVO-XL 600: fotka 2
  • Ženeva 2011: SpeedART TITAN EVO-XL 600: fotka 3
  • Ženeva 2011: SpeedART TITAN EVO-XL 600: fotka 4
  • Ženeva 2011: SpeedART TITAN EVO-XL 600: fotka 5
  • Ženeva 2011: SpeedART TITAN EVO-XL 600: fotka 6
  • Ženeva 2011: SpeedART TITAN EVO-XL 600: fotka 7
  • Ženeva 2011: SpeedART TITAN EVO-XL 600: fotka 8
  • Ženeva 2011: SpeedART TITAN EVO-XL 600: fotka 9
  • Ženeva 2011: SpeedART TITAN EVO-XL 600: fotka 10
  • Ženeva 2011: SpeedART TITAN EVO-XL 600: fotka 11
  • Ženeva 2011: SpeedART TITAN EVO-XL 600: fotka 12
  • Ženeva 2011: SpeedART TITAN EVO-XL 600: fotka 13
  • Ženeva 2011: SpeedART TITAN EVO-XL 600: fotka 14
  • Ženeva 2011: SpeedART TITAN EVO-XL 600: fotka 15

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.