speedART BTR-II 650 EVO: zdivočelé 911 Turbo

speedART BTR-II 650 EVO: zdivočelé 911 Turbo: titulní fotka Německý úpravce tvrdí, že je BTR-II 650 EVO nejsilnější derivát Porsche 911 Turbo na světě. Tak se pojďme přesvědčit.

Rozklíčovat označení této úpravy turba je celkem jednoduché, skrývá se za ním Bi-Turbo Racer, 2. generace s výkonem 650 koní a s body kitem Evolution. Brnkačka.

Výkon 650 koní (oproti sérii +150) neboli 478 kW je krásná věc, ještě zajímavější je ale nárůst točivého momentu taktéž o 150, což znamená finálních 900 Nm. A to už je opravdu síla, však také musela být upravena dvouspojková převodovka PDK, aby jí to neroztrhalo na cucky. Firma se ani neobtěžuje s údajem o zrychlení na stovku a udává rovnou údaj o akceleraci z klidu na 200 km/h – za 9,1 s. Maximální rychlost pak převyšuje 335 km/h.

K dosažení těchto hodnot speedART potřeboval větší turba, sportovní výfuk s průchodnějšími katalyzátory, nové sání, filtr, větší mezichladič a úpravu řídicí jednotky.

Bodykit Evolution zahrnuje nový nárazník s lízátkem, prahy, difuzor v zadním nárazníku a pohyblivé zadní křídlo. K tomu si přidejte třídílná kovaná kola o velikosti 20", vpředu s šířkou 8,5" a vzadu 12", na nichž jsou nasazeny pneumatiky 245/30, respektive 325/25. Sportovní podvozek vlastní výroby „Street Race“ je plně stavitelný a rozumí si se systémem PASM.

Řidič ovládá auto prostřednictvím malého 340mm volantu s pádly ve stylu F1, ukazatel plnicího tlaku má rozšířenu stupnici až na 1,8 baru, v nabídce je několik barevných verzí karbonových dekorů, stehování, bezpečnostních pásů a číselníky přístrojů.

Fotogalerie

  • speedART BTR-II 650 EVO: zdivočelé 911 Turbo: fotka 1
  • speedART BTR-II 650 EVO: zdivočelé 911 Turbo: fotka 2
  • speedART BTR-II 650 EVO: zdivočelé 911 Turbo: fotka 3
  • speedART BTR-II 650 EVO: zdivočelé 911 Turbo: fotka 4
  • speedART BTR-II 650 EVO: zdivočelé 911 Turbo: fotka 5
  • speedART BTR-II 650 EVO: zdivočelé 911 Turbo: fotka 6
  • speedART BTR-II 650 EVO: zdivočelé 911 Turbo: fotka 7
  • speedART BTR-II 650 EVO: zdivočelé 911 Turbo: fotka 8
  • speedART BTR-II 650 EVO: zdivočelé 911 Turbo: fotka 9
  • speedART BTR-II 650 EVO: zdivočelé 911 Turbo: fotka 10
  • speedART BTR-II 650 EVO: zdivočelé 911 Turbo: fotka 11
  • speedART BTR-II 650 EVO: zdivočelé 911 Turbo: fotka 12
  • speedART BTR-II 650 EVO: zdivočelé 911 Turbo: fotka 13
  • speedART BTR-II 650 EVO: zdivočelé 911 Turbo: fotka 14
  • speedART BTR-II 650 EVO: zdivočelé 911 Turbo: fotka 15
  • speedART BTR-II 650 EVO: zdivočelé 911 Turbo: fotka 16
  • speedART BTR-II 650 EVO: zdivočelé 911 Turbo: fotka 17

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.