Diskuse: ŠKODA FABIA 1.4 16V - POUŠTNÍ LIŠKA

zpět na článek
  • Jakub783

    Fabia

    20.06.17 21:24 Reagovat

    Stará dobrá Fabia. Mohu všem moc doporučit - ať už začátečníkovi, nebo pokročilému řidiči. Nové (i staré) modely fungují naprosto úžasně, nedávno jsme si jednu koupili a jsme nadmíru spokojeni. Dá se dokonce spárovat s mobilem, čímž je řízení ještě jednodušší. Velká spokojenost. Pro více informací mrkněte na autopodbaba.cz/skoda-fabia

  • Lukas malí

    Vodní pumpa

    26.06.16 13:38 Reagovat

    Pořadí mi někdo kde se nachází vodní pumpa ve fabia 1.4 rok 2002 komby dekuji

  • "anonym"

    brekeke

    22.03.12 18:36 Reagovat

    Ahoj mám dotaz... Koupil jsem si fabii 1.4 16v 74kw chci si dat do motoru sport.filtr ale když sundám kryt motoru tak na levé straně vede hadice do toho do krytu mám dotaz co je to za hadici? a poradit když tam budu mít ten sport. filtr kam s tou hadicí ? předem děkuji za inf... ;-)

  • Lochec

    Čuuuus

    13.03.12 11:17 Reagovat

    Je to moc pěkný. Sám něco podobného stavím. Asi to málokdo pochopí, ale tohle není jen koníček. Je to citovka. L.

  • thrh

    htrhreth

    17.12.11 17:38 Reagovat

    :no: :no: :-| :-| ;-\ :-( :-( :-(

  • shnila merunka

    hodnoceni auta

    02.08.09 13:43 Reagovat

    Osobne hodnotim desing na vybornou.Interier velice hezky, chvalim.Jedine co nechapu je jak muze dany majitel s timhle autem jezdit na ceskych silnicich.Bal bych se s tim jezdim vzhledem ke stavu silnic v CR.Barva neni spatna, ale muj osobni nazor je takovy, ze lepsi by byla cerna vzhledem k interieru.Ale jinak pekne auto.Nemuzu hodnotit motorove na to nejsem odbornik a ani nemam skoly a proto nehodnotim.

    Nekdo se tady rozciloval, ze TDI ma cca 64kw a neni to pravda, je 66kw.KDyz uz pise nekdo v rozcileni, at u toho i premysli :-)

  • warrior

    Re: VY blbečci

    08.07.09 19:50 Reagovat

    Já jezdil s 1,9 tdi 85 kW a radši bych i jen třeba 1,4, nebo 1,6, pro menčí auto, jako třeba peugeot 206, nebo fabia je postačující, a já bych mu záviděl to auto, když bylo v sérii, protože 1,4 16V je podle mě nejlepší motor, kterej škodovka používá a sám si ho chci taky koupit, a jestli na tom autě budu něco tunit, tak první to budou brzdy, pak možná sportovní sání, buď obyč, nebo náporový, , jiný pérování, a pak teprve pořádně, narozdíl od díry pro filtr, do karoserie rozšířením blatníků ve stylu WRC, né nějakou trapnou vytahovačkou lemů:)

  • warrior

    Re: trubky

    08.07.09 19:45 Reagovat

    ty možná máš hladký zadní dveře, tvoje auto je celý skoro hladký, bez výstupků, ale to můžeš mít taky WRC bodikyt, vnitřek udělanej podle WRC a 1,2 HTP a bude to stejně přitažlivý, i když to uvnitř to bude všechno vyrvaný, jak si řikal. Ale takhle přijdu k tvojemu autu, a řeknu si:"Jé to je hezký.", pak to nastartuješ a já si řeknu, hm tak nic, du dál, třeba uvidim oravdovej tuning, kde ukáže celý auto, a né jen kastli... jo a jak si psal že něco "tuninguješ", tak si mě docela přinutil přemejšlet, jestli se vůbec zajímáš o tuning, když to slovo ani neumíš zkloňovat:)

  • warrior

    blbost

    08.07.09 19:35 Reagovat

    je hovadina, aby auto se sériovim výkonem(tady je špatně udán) mělo lepší zrychlení a zároveň vyžší maximální rychlost, a to neberu, že ještě nespíš přibrala na váze, je pěkná, ale až ho předjede nová haťapka, tak mu zamračená kapota bude k ničemu, kdo sdílí stejnej názor> first-1@centrum.cz

  • tom2racekiller

    Fabia

    04.10.08 14:35 Reagovat

    "..í šestnáctiventilovou „jednačtverku“ Radek vylepšil o laděný koncový tlumič Remus s dvojitou koncovkou, to aby si malý motor mohl řádně ulevit..."

    Tohle je jasný tuzing.
    Koncový tlumič není nijak laděný, leda tak naladěný na větší kravál.
    Laděné výfukové potrubí je něco jiného.
    -----------------
    "..odebral kliky zadních dveří a boční blikače..."

    To je nesmyslná úprava, která nic nepřinese.
    Tuzing.
    -----------------

    :O)))

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: trubky

    04.10.08 10:51 Reagovat

    Pro me je auto konicek a upravy, ktere delam a planuji, by mely byt zaroven funkcni a zaroven by se mi mely libit, ale ani by nemely byt nevkusne, prehnane... V prvni rade mi jde o podvozek, brzdy a pak az motor. Taky bych rad auto "vymazlil" i po designove strance, ale jen decentnim bodykitem od Mazdy, ktery je taky predevsim i funkcni. Ja ti sice rozumim, ale prijde mi to jako spis frajerina. A co si budeme nalhavat, mnohem jednodusi je precalounit auto nez dokonale naladit podvozek, brzdy, motor... Znovu opakuju - nechci mit zavodni auto, mam auto na denni jezdeni, ale stejne tak mi prijde hloupost stavet takove auto, ktere se nebude da pomalu pouzivat ani na denni jezdeni, protoze bude mit tak nizky naraznik, ze neprejedu ani pres retarder, ale pritom nebudu mit vubec zadny pozitek z jeho rizeni. Kdyz uz objetuju neco z uz tak male prakticnosti, tak jen proto, aby mi to poskytlo vetsi zazitky. Myslim, ze je jen otazkou casu kdy si to vetsina tuneru u nas ujasni a zacne se zajimat v prvni rade o funkcni stranku veci a pak az o design. Ono je jich vlastne i tak dost, ale nejsou tak videt... ;-) Ver tomu, ze auto, ktere te bavi ridit, ti prinese mnohem vic radosti nez auto, ktere ti muze vyhravat poharky, ktery si muzes za 100kc kdekoliv koupit, na tuningovych srazech. Kdyby se tady objevila recenze nejakeho ciste funkcniho tunigu, verim, ze i ohlasy by byly mnohem lepsi nez doposud! Tod je muj nazor. Jestli to dal nechces resit, tak na to nemusis reagovat... ;-)

  • Tuner Fabi

    Re: trubky

    04.10.08 09:49 Reagovat

    Ano to souhlasim tuning je o ladění ale také o ladění celé kastle. Máš pravdu puvod pochází z ladění motoru, ale tak trošku se to zvrtlo a dneska už máš více druhu jako je třeba výkonový tuning a vzhledový čistě designový. Toto je případ designového tuningu ano samozdřejmě že favorit RS zavrhuji či jiné fabie které mají nápisi RS a nejsou to RS ka tohle v skutku nesnesu. Ale musíš pochopit že ne každý dělá tuning motoru vždyt ses měl přijíét podívat na finále TC viděl bys 1,2 ale designově tak vyladěné že za to dostávají poháry ,. Nikoho nezajímá kolik kobyl máš pod kapotou tady nejde o závody tady jde o preciznost čistotu a vzhled. My nepotřebujeme nadupanou káru ale něco co si sami vytvoříme protže nás to baví a je to skvělej koníček. Něco čim se odlišíme od ostatních a bude toho jediný originál samo že u závodáku ti bude jedno když budeš mít uvnitř holou kastli a všechno vyrvaný a bude tam jen volant a tak ale taky se snim neučastních tuning srazů ale závodu. Za to mi originál věci předěláváme potahujem kuží , flock lakujeme chameleonovými barvami. A jednu věc ti musim vymítit a to je tuzing, tuzin je totiš opak tuningu. Tuzing znamená plechovka místo výfuku a ruzne trubky roury přeplácaniny samolepy a tak dál. Výš asi bych to viděl tak ty závodíš Tuninguješ výkon pokud si děláš upravy sám na motoru a my holt závodíme Tuningujeme kdo bude mít lepší design a styling vchápeš tuning dnes už neni jen výkon ale i vzhled. A neboj se zajímám se o toto téma už dlouho mám spoustu materiálu a vim co v dnešní době znamená tuning. Nebudem se tu hádat každý jáme náký koníček a tak to je tak snad už bude konec těchto diskusí a budem se věnovat tomu svému co nás baví ahoj

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: trubky

    04.10.08 02:12 Reagovat

    Nejak nechapu Tvuj vyklad slova tuning - jedna se o anglicky vyraz, jak jiste kazdy vi, ktery znamena v prekladu "ladit" apod., rozhodne ne "oplastovavat", "zkraslovat", "zviditelnovat". Vzhledem k tomu, ze u nas jeste tuning nedospel do takove faze, aby se mu vubec mohlo rikat tuning, tak bych toto slovo az tak nepouzival! ;-) Pro tyto upravy je spis zazite slovo tuzing (ze strany verejnosti). Nechci nejak hanit tento styl uprav auta, ale tuning to proste neni. Tuning by mel byt predevsim o funkcnosti a pak az o "pozlatku", kdyz uz clovek nechce auto "vykuchat". Musite pochpit, ze z Fabie 1.4 solidni jizdni vlastnosti proste nedostanete bez obrovskeho usili, ktere bylo v tomto konkretnim pripade smerovano uplne jinym smerem, a to do stylingu vozu. Nejsem zastancem techto uprav, ale nechavam to byt, maximalne se pousmeju nebo ze srdce zasmeju (to kdyz vidim auta typu Favorit "RS" apod.). Ale nikdo po me nemuze chtit, abych pochopil to, ze si nekdo oplastuje auto tak, ze pusobi jako nejvetsi zihadlo, ale pritom je schopno projet zatacku stejnou (ne-li dokonce nizsi) rychlosti nez seriovy vuz, to stejne plati o brzdach, zrychleni... V tomto konkretnim pripade jde proste az moc znat to, ze majiteli bylo jedno jak co bude fungovat a soustredil se jen a jen na vizualni stranku... ;-\

  • Tuner Fabi

    Re: trubky

    03.10.08 15:28 Reagovat

    no tak nás prostě nechtě být my máme svuj tuning a vy své auta ač seriové či jiné bohužel dnes je tuning o decentosti a preciznosti a toto je dokonale nárazníky sedí ke karoserii a všechno zapadá fabia je kulatá tudíž se kní hodí kulaté nárazníky. Mám fabii v japonském stylu tuningu a neni to ono brutální nárazníky tahokovem a dnes už to o tom neni jen chci teda říct nechme se navzájem žít a napište jen názor ano líbí ale pozměnil bych toto a toto nebo nelíbí pozměnil bych toto a toto ale už se dál nevracel k tomuto autu děkuji

  • tom2racekiller

    Re: trubky

    03.10.08 14:44 Reagovat

    Tuner Fabi:
    Když votunér prezentuje zmrvenou káru, napíšu mu svou recenzi. S tím musí počítat, že se k tý hrůze taky vyjádří někdo jinej, než slintající tuzingář.

    Pokud kolem mně někde proletí ve městě vytuzenka, podobná třeba týhla Fabii, brada mi nepadá. Naopak mi jen napadne, že za volantem sedí hloupý pubert, co na sebe chce za každkou cenu upozornit.

    S Trabantem, Žigulíkem a jinými východními vozy jsem najezdil dost, v současnosti žádný takový vůz již nevlastním.
    Ale než řídit tuzingem zmrvenou
    Fabii, raději pojedu třeba s tou 2101...

    :O)))

  • Tuner Fabi

    trubky

    02.10.08 10:29 Reagovat

    tady opravdu píše většina závistivých tupců. Chlapi když se vám to nelíbí tak prostě napíšu nelíbí a jdu dál a nedělám z toho kdo ví cosi, jen aby majiteli této nadupané káry ublížil. Navíc tady jde opravdu jen o závist pač když vylezete někde ve městě a vidíte tam podobné auto jet tak vám padají brady. Předvedte se vy ukažte co máte za auta no pojdte do nás!!!!! Ukažte ty vaše nadupaný serie na to nikdo odvahu nemá pač mnoho zvás má možná auta tipu 120 trabant žigulík či jiné východní vozy

  • tom2racekiller

    Fábio Rambo, hustey votunér... :O)))

    28.09.08 15:26 Reagovat

    Typická práce dutohlavého tuzingáře, fakt silně nepřehlédnutelný kousek.

    Reakce na prezentovanou káru jsou taktéž příznačné - od paka s nickem "Tuner Fabi" si zakládám do Galerie tuzérské blbosti.

    :O)))

  • Mari5456

    hezounek

    25.09.08 12:33 Reagovat

    Nechápu že cokoliv kamkoliv někdo dá tak půlka lidí nadává.Tak to prostě ignotujte a nepiště sem zbytečnosti.Jsem zapálenej pro BMW ale uznám když je auto pěkný a tohle je teda mega pěkný.Nikdo z vás byste to nedokázal tak nechápu posměšky.Je to výstavní kus a já se netajim tim že ho majiteli závidim.A vy co nadávate a potom to na srazech očumujete s otevřenou hubou na to kašlete, je to trapný.

  • fObiA1.4

    Re: VY blbečci

    19.09.08 18:25 Reagovat

    tak s tebou plně souhlasím :yes:

  • Faby FFC

    VY blbečci

    18.09.08 15:50 Reagovat

    To co tady vy blbečkové píšete, tak je to vaše závist, člověk toto auto dělá pro sebe, nikam nespěchá a že má 1.4 Mpi 74 Kw to nemáte ani v těch vašich pekáčích typu 120 gsl a ani když máte posraný Tdi co cca 64 Kw. Když se vám to nelíbí tak se tady předvedte jinak na tyto stránky nelelzte.

zpět na článek