Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu

Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: titulní fotka Na podzim loňského roku společnost Classic Recreations oznámila, že získala licenci od Carroll Shelby Licensing Inc. na vývoj a výrobu vozu Shelby G.T.500CR, následovaly informace o jeho výkonech a nyní jsou zde první fotografie.

Classic Recreations tento týden zveřejnila sérii fotografií prototypu vozu Shelby G.T.500CR, který má navázat na model GT500 z let 1967 a 1968. Toto červené kupé je poháněno atmosférickým osmiválcem 427, který se vstřikováním paliva poskytuje z objemu 7,0 litru výkonem 545 koní (401 kW).

Zájemci o tento Shelby od Classic Recreations budou mít možnost výběru ze tří verzí G.T.500CR, jimž bude pod kapotou vždy pracovat osmiválec o objemu 7,0 litru.

Základem nabídky je provedení s označením „Intro“, které představuje i prototyp na fotografiích. Součástí výbavy této verze bude i systém NOS, který má být schopen krátkodobě zvýšit výkon o 150 koní (110 kW).

Síla osmiválce je přenášena na zadní kola prostřednictvím pětistupňové manuální převodovky Tremec a o zkrocení výkonného kupé se postarají kotoučové brzdy Shelby/Baer na všech kolech.

Interiér vedle sportovních sedadel s vyšitými podpisy Carolla Shelby a pětibodových bezpečnostních pásů nabídne i komfortní výbavu v podobě klimatizace a výkonného audio systému od společnosti Pioneer.

Druhé provedení s označením „Performance“ nabídne stejně výkonnou pohonnou jednotku jako prví verze, ale doplněnou o podvozek se stavitelnými tlumiči a stabilizátory. Tato verze bude určena především zájemcům o rychlé svezení na závodním okruhu.

Třetí verze s názvem „Venom“ nabídne kompresorem přeplňovaný motor o výkonu 780 koní (574 kW). Na podvozku budou provedena další vylepšení pro dosažení dobré ovladatelnosti. V interiéru mají být použita anatomická sedadla ve stylu závodních vozů a palubní desce má dominovat rychloměr ocejchovaný do 200 mph (320 km/h).

Podle tiskových materiálů společnosti Classic Recreations bude výroba každého Shelby G.T.500CR trvat zhruba 4 měsíce a zabere 2500 pracovních hodin. Cena základního provedení má startovat na částce 119.000 amerických dolarů (zhruba 2.267.000,– Kč) a nejvýkonnější verze přijde na 199.000 amerických dolarů (přibližně 3.790.000,– Kč).

Fotogalerie

  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 1
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 2
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 3
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 4
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 5
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 6
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 7
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 8
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 9
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 10
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 11
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 12
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 13
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 14
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 15
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 16
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 17
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 18
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 19
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 20
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 21
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 22
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 23
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 24
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 25
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 26
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 27
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 28
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 29
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 30
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 31
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 32
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 33
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 34
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 35
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 36
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 37
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 38
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 39
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 40
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 41
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 42
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 43
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 44
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 45
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 46
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 47
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 48
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 49
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 50
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 51
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 52
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 53
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 54
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 55
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 56
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 57
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 58
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 59
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 60
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 61
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 62
  • Shelby G.T.500CR: série fotografií prvního prototypu: fotka 63


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Re: nice rosi007 27.02.2010  15:51
Re: eleanor pepagl 27.02.2010  15:49
eleanor Vysnan1 27.02.2010  15:25
nice 275 GTB 27.02.2010  14:12
Re.:za tak malo penazi 780k rosi007 27.02.2010  12:16
. oz 27.02.2010  12:01
krasa Hrubis 27.02.2010  11:24
Vstoupit do diskuse ›