Diskuse: SEMA 2011: Ferrari 458 Italia Milano od DMC
zpět na článek-
tomino421
Re: Karbonová křidýlka
07.11.11 21:23 Reagovatsamozřejmě že ohýbá ale takovejhle kus určitě neohneš tak lehce jako to originální křidýlko.
-
Jan Matějíček
Re: Karbonová křidýlka
07.11.11 15:37 Reagovata karbon se snad neohyba? U nekterych horskych kol nahrazuje karbonova spodni cast zadni stavby cep ohybani, takze asi tak... ;-)
-
Hrubis
ZHS
07.11.11 12:19 ReagovatDobra prace :-) , vizualne auto nezkazili, a jeste hnout s vykonem, z jiz tak neuveritlnych 570 koniku, na 610 koni. Tleskam ... jen by me zajimalo, co vsechno je v motoru jinak :-), ale rekl bych ze tiskova zprava bude obsahovat max "preprogramovani RJ" jak je to dnes zvykem ;-)
-
tomino421
Karbonová křidýlka
07.11.11 10:56 ReagovatNemaj se náhodou ty karbonový křidýlka vepředu ohýbat při vyšších rychlostech a měnit tak aerodynamiku auta? Teď se asi těžko budou ohejbat stejně, když je udělali z kusu uhlíku.:D