SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas

SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: titulní fotka Jaké auto bylo letos na SEMA s přehledem nejupravovanější? To byste neuhodli - malé hybridní kupé Honda CR-Z.

Z letošní SEMA už jste u nás viděli vše podstatné, vlastně zbývá už jen jediná expozice. A ta se týká Hondy CR-Z, která byla v Las Vegas nejčastěji zastoupeným autem. Tři tovární verze totiž doplnilo sedm projektů nezávislých tunerů.

Mysleli jste si, že jsme se článkem SEMA 2010: Honda CR-Z – dvakrát se vzduchovou „injekcí“ s japonským hybridem definitivně vypořádali, když jsme představili dva modely od závodního HPD, jeden od Mugenu a jeden od divize HFP? Tak to byl velký omyl, vlastně šlo jen o lehký rozjezd, i když se dá říci, že polovinu toho nejlepšího už máme určitě za sebou.

CR-Z Bisimoto

Pokud si libujete v opravdu extrémních úpravách, pak je tuningový koncept od Bisimoto tím přesně pro vás. A černou barvou pocákaný modrý lak s tím nemá co dělat. Tady jde v první řadě o komplexní úpravu motoru, z toho původního totiž zbyl pouze blok.

Čtyřválec má Bisimoto rozvody, ojnice, sání, vačkovou hřídel, spojku a pedál plynu s délkou dráhy jen 70 mm. Dále tu máme písty Arias, hlavu PortFlow, ventily Supertech, chladič Griffin, vstřiky a palivové potrubí Kinsler, motormanagement AEM, olejový filtr K&N a olej Torco. A když k tomu navrch přidali turbo od Turbonetics, máme před sebou auto s výkonem 554 koní (407 kW) a točivým momentem 443 Nm.

Ne náhodou má tedy auto brzdy od Stop Tech, ale pro jistotu najdete na zádi téhle rakety i brzdicí padák. $1$ Úpravami prošel i podvozek a stabilizátory (Progress), 18"kola nesou logo Bisimoto a ve výčtu nejzajímavějších úprav nám chybí ještě karbonová kapota, závodní sedadla Buddy Club a ochranná klec Steen.

CR-Z Wraptivo Type F

Od specialisty na autofólie bychom mnoho nečekali, ale opak je pravdou. Jako jediné CR-Z na SEMA je přeplňováno kompresorem HKS a od téhle firmy pochází i většina dalších úprav – tichý sportovný výfuk, sání, zapalovací svíčky a vstřikovače. Velká škoda, že nebyly uvedeny parametry motoru.

Podvozek pochází od Teinu, vrtané brzdy od Bremba a červná kovaná 18" kola dodal Volk Racing. Decentní bodykit pochází do Rando/Tracy, matná fólie je pochopitelně Wraptivo a kola 215/30 nesou značku BFGoodrich.

CR-Z DSO Eyewear

Americký výrobce sportovních brýlí dělá tak trochu i do aut a CR-Z v jeho podání má brzdy Brembo, stabilizátory Eibach, karbonovou kapotu a difuzor Seibon a 19" Axis Evolve. I zde se objevuje HKS, od něj pochází stavitelný podvozek HKS Hipermax III, tichý nerezový leštěný výfuk a otevřené sání. Auto je vybaveno také audiem Rockford-Fosgate, systémy detekce a rušení radarů a laserových měřičů a sedadly s čalouněním kůží a látkou.

CR-Z Fortune Samurai Gold

Asi nejzajímavější je na vzhledově decentní úpravě (lízátka předního nárazníku, střešní křidélko a 18" závodní kola ADV) elektronicky řízený vzduchový podvozek Air Lift, za zmínku ale stojí i sportovní výfuk Magna Flow, big brake kit Baer, závodní sedadla Zeal s pásy Status Racing a výztuha v kufru. O ozvučení se stará repro a subwoofer Image Dynamics.

CR-Z Eibach

Vlastní CR-Z si postavil i výrobce podvozků Eibach, takže asi nepřekvapí, že má kupéčko kompletní podvozek Eibach Pro Street-S. Stabík vyrobilo Rally Innovations, sání je od K&N a výfuk opět Magna Flow. Sedmnáctipalcová kola (nejmenší v téhle skupině) pochází od Work Emotion, bodykit ma na svědomí C-West, tedy s výjimkou zadního spoileru Mugen. Interiér je komplet Sparco – sedadla, pásy i volant.

CR-Z Konig Wheels

Poslední úprava pochází od výrobce kol Konig Wheels, jenž CR-Z vybavil lehkými 18" koly Miligram, za nimiž se tísní brzdy Wilwood, vpředu se čtyřmi a vzadu se dvěma pístky. Weapon-R se vrhl na motor – připravil studené sání, sportovní výfuk a svody. Sedadla pochází od Sparca, rádio od Alpine a reproduktory, jimiž lze ozvučit i okolí auta, od Kicker Audio.

Případný majitel by neměl být jen zapálený motorista, na střeše ma totiž v Thule nosiči kupé i BMX kolo a surfové prkno. Vcelku ne nápadný vzhled pomáhá narušit karbonová kapota Seibon a celý tenhle komplet přibližují o kousek blíže zemi pružiny Eibach.

Vypadá to tedy, že tuningová scéna vzala Hondu CR-Z vážně. Teď by ale mohla totéž učinit i automobilka a nabídnout i nějakou verzi, která nabídne také trochu výkonu. $6$

Fotogalerie

  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 1
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 2
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 3
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 4
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 5
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 6
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 7
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 8
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 9
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 10
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 11
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 12
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 13
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 14
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 15
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 16
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 17
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 18
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 19
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 20
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 21
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 22
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 23
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 24
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 25
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 26
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 27
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 28
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 29
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 30
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 31
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 32
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 33
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 34
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 35
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 36
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 37
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 38
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 39
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 40
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 41
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 42
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 43
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 44
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 45
  • SEMA 2010: Honda CR-Z ovládla Las Vegas: fotka 46


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Re: Poradna kola JaW 09.11.2010  16:58
Re: Poradna kola oIoo 09.11.2010  15:41
Poradna kola Smec_m 09.11.2010  12:10
Re: CR-Z Bisimoto! *Smec_m* 09.11.2010  10:08
Hen,hen Skoto 08.11.2010  23:24
Americkej tjůning oIoo 08.11.2010  22:16
Re: CR-Z Bisimoto! Uživatel_5340709 08.11.2010  21:30
Re: CR-Z Bisimoto! mustafa 08.11.2010  21:27
Re: CR-Z Bisimoto! Uživatel_5340709 08.11.2010  21:17
Re: CR-Z Bisimoto! King 08.11.2010  21:07
Re: CR-Z Bisimoto! Uživatel_5340709 08.11.2010  20:51
Re: CR-Z Bisimoto! mustafa 08.11.2010  19:58
Re: CR-Z Bisimoto! King 08.11.2010  19:15
Re: CR-Z Bisimoto! mustafa 08.11.2010  18:25
Re: CR-Z Bisimoto! King 08.11.2010  18:19
Re: CR-Z Bisimoto! King 08.11.2010  18:11
Re: CR-Z Bisimoto! Smec_m 08.11.2010  18:02
Re: CR-Z Bisimoto! mustafa 08.11.2010  17:41
Re: CR-Z Bisimoto! King 08.11.2010  17:30
Re: CR-Z Bisimoto! mustafa 08.11.2010  17:15
Re: CR-Z Bisimoto! Tokibu 08.11.2010  17:08
Re: CR-Z Bisimoto! King 08.11.2010  16:57
Re: CR-Z Bisimoto! *Smec_m* 08.11.2010  16:26
Re: CR-Z Bisimoto! mustafa 08.11.2010  16:18
Re: CR-Z Bisimoto! King 08.11.2010  16:06
Re: CR-Z Bisimoto! TeeJay 08.11.2010  16:04
Re: CR-Z Bisimoto! mustafa 08.11.2010  15:58
Re: CR-Z Bisimoto! Smec_m 08.11.2010  15:50
Re: CR-Z Bisimoto! mustafa 08.11.2010  15:25
Re: CR-Z Bisimoto! TeeJay 08.11.2010  15:23
Vstoupit do diskuse ›