SEMA 2010: pětkrát Scion tC

SEMA 2010: pětkrát Scion tC: titulní fotka Kupé tC je zcela jistě nejzajímavějším produktem americké značky Scion a není tedy divu, že právě tohle auto si vybraly tuningové firmy s ní letos spolupracující.

Nové kupé Scion tC vyjíždí z fabriky vybavené atmosférickým čtyřválcem 2,5 l o výkonu skromných 188 koní (138 kW), není tedy divu, že všichni úpravci přišli s přeplňováním prostřednictvím turbodmychadla.

Pouze GReddy ovšem zveřejnila parametry foukaného dvaapůllitru – 345 koní (254 kW) a 441 Nm, ostatní firmy si nechávají výsledky pro sebe. Krfom turba, mezichladiče a výfuku u GReddy použili iridiové svíčky, kompletní sportovní podvozek, aerokit od Five-Axis, Big Brake kit od TRD, 18" kola Volk Racing G2 s pneumatikami Toyo R888, sedadla Sparco a známé polepy karoserie.

Šedý elegán s černobílýmí koly pochází od Shawna Bakera, turbu pomáhá opět mezichladič, v sání se objevují filtry Green, výfuk je nový včetně svodů. nechybí aerokit, xenony, zatmavené světlomety a směrovky a hliníková anténa. Kožené čalounění má stehy ve stylu baseballové rukavice, volant Nardi sedí na náboji NRG s možností rychlé demontáže. Bezpečnost posádky chrání klec, jejím protikladem je možnost připojení k wi-fi.

Na zlatou vsadil James Lin, jeho motor je opět klasika – turbo, svody, výfuk, sání, svíčky, větší vstřiky, mezichladič. Navíc ale přidává i trošku rajského plynu – pro náladu. $1$ Dvacetipalcová kola dostala pneu od BFGoodrich, 225/30 a 245/30 vzadu, nechybí ani vzduchový stavitelný podvozek s funkcí udržování světlé výšky, rozpěry tlumičů a velké brzdy od TRD. Interiér vybavila téměř kompletně firma Sparco a o ozvučení se postaralo Sony.

Závodnické zbarvení patří rozšířenému scionu od Johna Pangilinana s karbonovým aerokitem. I zde pracuje turbo ruku v ruce s nitrem a podvozek pochází od KW. Osmnáctipalcová kola Rays nesou Toya R888, interiér má sedadla Recaro s HANS, ochrannou klec, závodní volant a výkonnné audio.

Šedé auto se zelenými 18" koly pochází od Crawford Performance a kombinaci turbo-big brake kit-výfuk doplňuje závodní podvozek Tein, pneumatiky Toyo R1R, karbonová kapota, filtr K&N a svíčky NGK.

Fotogalerie

  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 1
  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 2
  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 3
  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 4
  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 5
  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 6
  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 7
  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 8
  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 9
  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 10
  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 11
  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 12
  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 13
  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 14
  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 15
  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 16
  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 17
  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 18
  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 19
  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 20
  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 21
  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 22
  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 23
  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 24
  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 25
  • SEMA 2010: pětkrát Scion tC: fotka 26


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.