Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu

Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: titulní fotka Floridský Renntech má pro současné eskové mercedesy připravenu spoustu doplňků a také více výkonu.

Tuner Renntech je sice podle názvu německý, také jej založil Hartmut Feyhl, ale ve skutečnosti jde o firmu americkou, sídlí na Floridě. Pro aktuální S-Klasse W222 toho má připraveno hodně, umí ladit i kupé a luxusní verze Maybach, ale protentokrát zůstaňme u klasického sedanu. Pořád platí, že kola dělají auto? OK. Tak začněme jimi.

Tuner nabízí desetipaprskové ráfky Deep Monolite série 10 ve velikostech 20 a 21 palců. Ovšem pozor, ty větší obleče do gum 295/25 a dá je na zadní nápravu. Vpředu zůstávají dvacítky s obutím rozměru 245/35. Zájemci si navíc musejí pospíšit, protože sad je k dispozici pouze pětadvacet. Detailní pohled odhalí dokonce jejich číslování! Na plaketky uvnitř limitovaných edic je kdekdo zvyklý, prostě k nim patří, ale na kolech? No prosím! Kdyby se někdo chtěl lišit ještě víc, může si připlatit za titanové upevňovací šrouby.

Kufr S-Klasse lze ozdobit křídlem z uhlíkových kompozitů. Lepí se na původní víko a vypadá velmi decentně, jeho instalace nepotřebuje žádné další brutální zásahy. Černému sedanu sluší obzvlášť a perfektně zapadá do důstojných tvarů rychlé limuzíny. Vidlicový osmiválec 4,7 l se dvěma turby je pak posílen z 335 kW (455 k) a 700 N.m na 395 kW (537 k) a 822 N.m. Stačí jen upgrade řídicí jednotky. Americká verze má označení S 550, jedná se o ekvivalent v Evropě včetně České republiky prodávané S 500.

Nic pochopitelně není zadarmo. Set kol stojí mastných 10.080 dolarů (243.600 korun), karbonový zadní spoiler vyjde na 1.680 dolarů (40.600 korun). Výkonový kit pak přijde na 2.740 dolarů, tedy v našich 66.200. To zas není vzhledem k ceně vozu (v přepočtu 2,3 milionu korun) tolik. Všechny částky za úpravy jsou ovšem bez daně, případné instalace a dopravy.

Fotogalerie

  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 1
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 2
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 3
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 4
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 5
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 6
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 7
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 8
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 9
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 10
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 11
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 12
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 13
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 14
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 15
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 16
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 17
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 18
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 19
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 20
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 21
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 22
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 23
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 24
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 25
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 26
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 27
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 28
  • Renntech S 550: 537 koní pro osmiválec a křídlo z karbonu: fotka 29


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.