Diskuse: První Nissan GT-R v České republice!
zpět na článek-
brajen
chtel bych
04.11.08 18:25 Reagovatjeto proste nadupana kara doufam ze bude vrychle a zbesile 4 jeto silna kara a stoji hodne penez.
-
Doyle
Reakce inveltu
21.10.08 12:19 ReagovatFeferonko, nechytej se blbostí, jestli chceš jít do detailů, tak se nejmenuje Jírovec, ale Jirovec a ve slově švýcarský píšeme malé š, ale o tom tahle diskuse není ;-)
-
henry1
reakce
15.10.08 12:30 ReagovatMilá Feferonko,
lidé z redakce už toho napsali spousty a spousty a spousty a spousty toho nebyla pravda a hledej viníka >:D -
davy
Re: Reakce inveltu
09.10.08 10:34 ReagovatDobry den pane Jirovce, diky za prispevek do teto diskuse, kdyz uz byl clanek o Vasem aute:-) Zcela s Vami souhlasim s vyprodanosti aut jak v EU, tak v USA. Jdou objednat pouze skladove kusy a to s extra marzi US dealeru cca 20.000 USD (na pocatku to bylo i 35.000).Vase cena je relativne vysoka v porovnani s konkurenci, ale chapu, ze ma svou hodnotu Vase diagnosticke zarizeni a mozna i kvalitnejsi servis,kazdopadne mame trzni prostredi,takze jej muzete nabizet za cenu klidne 3M, kterouzto to auto technicky ma:-)U toho diag.pristroje by mne ale zajimalo prakticke vyuziti,protoze auto ma velmi sofistikovanou vlastni doagnostiku a vse se da ovladat pocitacem primo v aute.Servisni interval se nezobrazuje,tedy neni podle mne ani co nulovat.Dokazi si predstavit,ze by sly odhalit nejake vady v tlacich atd.,ale to by melo umet i auto samotne.Se servisem AuTecu Vam verim, o jejich odbornosti ohledne GT-R mam take pochybnosti a dost mlzili jiz pri predobjednavkach- nejprve ze bude jen 6ks, pote 20 a pak se zjistilo, ze vybrali zalohy na vice jak 40 GT-R a doted nikomu nerekli termin dodani...Jsem rad, ze jste mi potvrdil mou domenku o tom, ze cena GT-R je dumpingova, to auto je opravdu technicky na vyssi urovni, nez stoji a tedy i oproti vyrazne drazsi konkurenci v segmentu supersportu.PS: Jak se Vam jezdilo na mosteckem okruhu?
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Reakce inveltu
07.10.08 15:14 ReagovatVážený pane Jírovec,
prosíííím,ŠvÝcarský píšeme po "v" ypsilon. ;-) -
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: zlodeji a nafukové - INVELT
07.10.08 15:11 Reagovativo2
Z uvedeného je patrné,že Invelt skutečně značně předražuje.Ale pokud jim to lidi za ty prachy kupují,tak chyba nebude asi na jejich straně,že. ;-\ -
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: zlodeji a nafukové - INVELT
07.10.08 15:09 ReagovatDrahý Henry1,
to ale redakce v článku neuvedla,naopak, označila Invelt jako toho prvního,cituji:...dovézt se ho zatím povedlo pouze jedinému – pražské firmě Invelt.
A to byla sprostá lež.Společnost Invelt ze sebe udělala něco,co není.
Je toto složité na tebe???? >:D >:D -
ka208
černé GTR
07.10.08 10:44 ReagovatUz asi pred tydnem jsem videl po Plzni behat cerne GTR,takze tohle neni jedine.... ;-)
-
ivo2
Re: zlodeji a nafukové - INVELT
05.10.08 10:22 ReagovatNabídka fy.Denker:tento rok 2290000 kč,příští 1966000kč.V součastnosti na cestě do ČR 8 aut.
-
henry1
Re: zlodeji a nafukové - INVELT
03.10.08 16:54 ReagovatNehysterická feferonko, pokud někdo přiveze první vůz do ČR a někdo jiný ho od něj koupí, tak je to pořád první vůz v ČR, chápešššššš, nebo je to na tebe složité >:D ?????????
-
Doyle
Re: zlodeji a nafukové - INVELT
03.10.08 16:47 ReagovatMilá Feferonku, zapomnělas napsat, že tys jistě byla u všeho >:D
-
henry1
Re: zlodeji a nafukové - INVELT
03.10.08 16:40 ReagovatAhoj Jackku, když si tak čtu tvůj příspěvek, napadá mě myšlenka, jestli se v inveltu k tobě nechovají jak si zasloužíš. Vypadáš, že rozumíš všemu na světě nejlíp a úplně chápu, že mnoholetí prodejci nemůžou mít znalosti a přehled o parametrech BMW stejné jako ty. Možná pokud máš jistě z dobrých zdrojů :-) info o milionových maržích na každém voze a neuvěřitelnou znalost parametrů vozů BMW, by ses tam mohl ucházet o práci. To by byla palba na provizích a při tom jak jsi dobrej, by sis na vůz GT-R mohl za chvíli vydělat a nemusel bys házet jedovatý sliny a vybíjet si vztek, jenom kvůli tomu, že na to auto prostě nemáš a pravděpodobně mít nikdy nebudeš. Všechny Vás zdraví dlouholetý spokojený zákazník inveltu, jak s prodejem tak se servisem :-).
-
Jirovec
Reakce inveltu
03.10.08 15:01 ReagovatS velkým zájmem jsem si přečetl dnes všechny reakce na článek.Jak ty hluboce zasvěcené, tak ty"mimo mísu".
Co se týká všech podstatných okolností- vozy jsou dnes kompletně vyprodané do konce roku 2010.To se týká především Evropy.Pro ilustraci - pro něměcký,švícarský a rakouský trh příštího roku je alokace 450 vozů (celkem pro 16 dealerů).Takže polemika o listovýchz cenách je pro ty, kteří jsou ochotni počkat si dva roky.Dokonce i v USA se dnes objednávají nové vozy na druhou polovinu 2010 (pro letošní rok alokace 1700 vozů).
První zákaznická vozy přijdou v dubnu 2009.Důležitá věc je ta, že do té doby není nikdo schopný vůz odservisovat(existují zde servisní intervaly na najustování zvláště převodovky a biturba).Akreditovaní dealeři sice mají univerzální diagnostický přístroj,ale software pro GTR,servisní manuály a katalogy ND přijdou až na jaře.
Vzhledem k tomu, že vůz má řadu specielních komponent,nejde skutečne oddiagnostikovat na běžném diagnostickém zařízení.Naše společnost do tohoto zařízení investovala a takže u námi prodaných vozů nemusí mít zákazníci žádnou obavu,že zůstanou na holičkách...
Test schopností autorizovaného dealera AuTec dopadl tak, že nám při první předepsané výměně oleje (dělá se po prvních 1000 km) namontovali do 480 ps motoru olejový filtr ze 1600 nissan(důkaz u mě na fotografii).Takže opravdu nechám na každém,aby se rozhodl sám...
Ještě jedna poznámka,co se týká množství vozů na trhu.Z mého rozhovoru s gen. ředitelem Nissanu Německo vyplynulo,že Nissan rozhodně neplánuje navýšení produkce,protožena každý vyrobený vůz doplácí 11.500 EUR.Je to pro něj image maker pro ostatní produkci,takže pozice kultu a malé dostupnosti se k tomu výborně hodí...
To jen info pro ty, kteří se domívají, že vozy budou za rok na každém rohu a za polovic :-)
Jinak děkuji za všechny reakce a těm negativním přeji,aby se jim vše v životě dařilo a mohli si vůz dovolit u jakéhokoliv dodavatel a tak je přešla jejich zloba.Jinak je GTR OPRAVDU naprostá bomba a po 17 lech, kdy jezdím se vším co má kola a dost koní musím říct, ža na normální silnici neznám obdobu (s vyjímkou WRC).
V šechny zdravím a uvidíme se v neděli v Mostě.
Jirovec
majitel společnosti -
olin.OO7
Už se to blíží
03.10.08 02:11 ReagovatTo nejlepsí teprve příjde?Honda NSX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
olin.OO7
Re: jak to vsechno doopravdy je
03.10.08 02:01 ReagovatObjednal si to jako první,protože věděl co kupuje za kvalitu. Legenda je tu a Japonci nejsou nemci aby pustili do prodeje něco co nefunguje,že mám pravdu pánové od Mercedesu!!!!!!!!
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: hysteria
02.10.08 19:17 Reagovattortola
Jenže - řidič GT-R jel svůj první okruh v tomto vozu a navíc na nevhodných pneu.Jak by to vypadalo po nějaké te praxi s pořádným obutím???To si ani nedokážu představit :-O A vlastně dokážu a ještě radši bych to viděla >:-[] >:-[] -
tortola
Re: hysteria
30.09.08 10:28 Reagovatpokud budeme mluvit o okruhu, a třeba v brně v srpnu,tak 2,29 je skvělé, ale byla tam jedna stará M3 za 2,23, 360CS za 2,27 a spousty dalších rychlejších outsiderů jako třeba R8! /ty časy jsou už po penalizaci i když mírné za slicky/ Třeba rozdíl mezi nejrychlejší a poslední F430 byl 11sec., čím to asi bude, že by auty? Asi ne, co.....
-
davy
Re: hysteria
29.09.08 17:32 ReagovatA proc si myslis, ze ma US verze omezovac? Mohu Te ubezpecit, ze US verze bez jakehokoliv zasahu umi 300 a vice:-) Ale problem je trosku se servisem, Nissan CR se k importovanym stavi zady. Ale vymenit olej a vynulovat servisini interval dnes muze kazdy lepsi i neznackovy servis. Cena EU verze bude 2,21M, ale prvni kus tu bude az na podzim za rok:-( Co se tyce porovnani dynamiky s F430, je podle mne GT-R lepsi,vyjma zvuku. Mel jsem moznost GT-R porovnat mimo jine s F430 na okruhu a ujel jsem mu.Stejne tak treba Murcielagu,Gallardu,M3CSL,Viperu,Porsche Turbu a dalsim a dalsim.A to prosim pekne na All season pneu!!!Z fyzikalniho hlediska to nedava smysl,protoze GTR vazi o pul tuny vice,ale ti japonci to proste dokazali.Castecne to muze byt neuveritelnymi a nevadnoucimi brzdami,skvelym rozlozenim vahy a delsim rozvorem (o 34cm delsi nez Porsche Turbo) napr.,tedy to aute je stabilnejsi a nenaklani se ani v podelnem smeru.Takze si stojim za svym tvrzenim,ze v realu toto auto prakticky nema konkurenci(az na par vyjimek specialu s SPZ jako je Ultima,Caterham, mozna Carrera GT, MC12 a pod. a to jak na silnici, tak na okruhu. Navic s tim autem muzes v zime s rodinou do hor na lyze,coz je nemyslitelne s vyse jmenovanymi...V teto chvili neni lepsi auto,nez je GT-R!
-
LAFATA
první a jediný?
29.09.08 08:32 ReagovatPřed čtrnácti dny mě předjížděli rovnou tři najednou, na jeremiášce, asi víte odkud jeli.... ;-\
-
babo83
hysteria
29.09.08 00:35 Reagovatto je tu hysterickych reakcii za jeden clanok. Nikto nechape, ze dolezity je fakt, ze v Prahe GT-R mate. Ze 2.6 mega je zan fakt vela je vec ina a navyse USA verzia ma obmedzeny rychlost na 180km/h. Japonska verzia tusim sama pride na to, ze sa nachadza na Fuji okruhu a tam sa limit sam vypne :-) Uvidime ale aka vlastne bude EU verzia a kolko bude stat.
Rozhodne ale co sa cudujem, ze nejaka firma chce servisovat GT-R. Ved zohnat vsetky mozne pristroje na to je fakt tazke a drviva vacsina dealerov Nissan nedostala povolenie na predaj GT-R (v CR aj v SR to bude len jeden zrejme).
Tiez ma pobavili reakcie na autorovu poznamku o sedackach. Kolki ste sa mali moznost v tom aute odviest??? Tak figu viete, ake tie sedacky su a pripadne nemate moznost zrovnania.