Porsche Panamera S coby závodní speciál. Vítězný...
Také vám připadá bezmála dvoutunová panamera jako pravý opak závodního auta? Nenechte se mýlit, N-Technology jí dalo (nebo spíš sebralo) co bylo třeba a tak už má tohle porsche na kontě i první vítězství.
Italský specialista na stavbu závodních aut se proslavil zejména účastí ve WTCC, kde se velmi úspěšně proháněly jeho Alfy 156 a Hondy Accord, krom toho je ale aktivní i v jiných odvětvích motorsportu.
Po letošním odchodu z WTCC se N-Technology spojilo s Porsche Racing a postavilo závodní verzi modelu Panamera S pro italskou Superstars Series. Německý otesánek po dietě z pasty, špaget, pizzy a karbonu shodil půl tuny (!), a to na konečných ca 1330 kg. Z uhlíkového kompozitu má tohle auto nejen karoserii, ale i brzdy (za doprovodu keramiky), jezdí na kolech o rozměru 18×10.5" a spojení mezi motorem a koly zajišťuje šestistupňová sekvence.
A s tímhle autě se jezdci Fabriziovi Giovanardimu podařilo zvítězit v pátém závodě Italian Superstars Series v Mugellu před bavoráky, mercedesy, audinami, chevrolety a jaguary. Podotýkám, že šlo o závodní debut tohoto auta. N-Technology prostě umí…
Fotogalerie
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Autor | Datum a čas | |
---|---|---|
Re: kila | Georrge | 31.07.2010 14:01 |
kila | Hrubis | 31.07.2010 13:49 |
Vstoupit do diskuse › |