Diskuse: Detroit 2011: Porsche 918 RSR: hybridní závoďák se představuje

zpět na článek
  • Redmex

    Re: hm

    11.01.11 18:43 Reagovat

    Skyline: práve to som myslel, stačí postaviť správne pravidlá a vyhrá aj cyklista >:D
    Práve minimálna hmotnosť patrí k tomu čo ma serie z obmedzení naviac. Ďalšia vec je obmedzenie výkonu, otáčok a podobne. Takéto pravidlá krásne nahrávajú ťažkým hybridom s vysokým mid-range torque, resp. chrochtom s "ťahom odspodu" :-)

  • Skyline

    Re: hm

    11.01.11 11:36 Reagovat

    mijunior: ja nic nesrovnavam, chce to poradne cist.

    Redmex: u zavodaku to samozrejme kravina neni, pokud to bude mit nejaky smysl v ramci pravidel. Napriklad se nabizi minimalni hmotnost vozu, ktera jen tak nahodou muze byt na urovni hybridu - nehybrid to bude muset dovazit balastem. Co je pak lepsi? Duvodu muze byt cela rada, chce to jen trochu se nad tim zamyslet a nebrat to z pohledu srovnani s tim stejnym autem bez hybridu. Takhle to prece v zavodech bohuzel uz davno nefunguje - jak jinak by mohly vyhravat naftove plecky?

  • Enthusiastic.driverfoto Enthusiastic-driver

    Re: hm

    10.01.11 19:55 Reagovat

    Já bych řekl, že ta narekuperovaná energie se bude na rovinkách mezi zatáčkami tuze hodit... :-!

  • Redmex

    Re: hm

    10.01.11 19:26 Reagovat

    U Lexusu je hybrid na zníženie spotreby, u závoďáku je to kravina, takže bude jedine na zlepšenie výjazdov zo zákrut. Porsche sa až na 8s stáva štvorkolkou s rozložením výkonu na kolesách 30:70. Na druhej strane je otázka, či by ušetrená váha nebola lepšia. Ale to už závisí na pravidlách ako spomenul Skyline. 8-s

    Čo som počul, tak brzdy u hybridov sa debilne dávkujú, ale práve u závoďáku by to nemalo vadiť, tam sa ide pár sekúnd max a potom zase plyn. :-)

  • Enthusiastic.driverfoto Enthusiastic-driver

    božská...

    10.01.11 19:20 Reagovat

    to nejde slovy popsat :-)

    Odkazy na Carreru GT i 911 GT1. Bravo! :yes: :yes: :yes:

  • mijunior

    Re: hm

    10.01.11 18:56 Reagovat

    Srovnavas jablka a hrusky. Prave u LS600h ktery ma 2,5 tuny mi ten elektromotor navic smysl dava vnimam to jako alternativu k V12. Ale ne uz u auta ktere nevazi ani polovinu. Pochopil bych to kdyby mel benzinovy motor vykon cca. 350 koni ale tohle mi pripada jako noseni drivi do lesa.

  • Michal Foktfoto Michal-Fokt

    Re: rekuperovana energie

    10.01.11 16:28 Reagovat

    Ne tak docela, brzdová soustava začíná pedálem. Ale v zásadě máte pravdu, neuvědomil jsem si, že u závodního auta režim jízdy setrvačností prakticky neexistuje.

    Mimochodem, experimentuje se i s doplňkovými parními systémy, využívajícími teplo z brzd a motoru, ale to není případ RSR.

  • Broula

    Re: rekuperovana energie

    10.01.11 16:13 Reagovat

    Elektrodynamicky brzdeni je tam popsany nad tou vetou, o tom zadna, ale brzdovou soustavaou se rozumi brzdy ne? A ty uz nepodoji ani Nikola Tesla.

  • Czerwikfoto Czerwik

    ...

    10.01.11 16:08 Reagovat

    NÁDHERA :')

  • Michal Foktfoto Michal-Fokt

    Re: rekuperovana energie

    10.01.11 16:05 Reagovat

    Že by elektrodynamická brzda? ;-)

  • Broula

    rekuperovana energie

    10.01.11 15:38 Reagovat

    svou troskou do mlyna prispiva i rekuperovana energie z brzdove soustavy...trosku nesmysl, autor mozna netusi co presne pise- jak chces dostat energii z kotoucu? tam budes prihrejvat to kafe?

  • faltaIXfoto faltaIX

    Interiér

    10.01.11 15:18 Reagovat

    Interiéry jdou vcelku mimo mě, zvláště pak ty u sporťáků. Ale tenhle mě dostal, nevím o tom, že bych někdy viděl působivější interiér. A ta jaderná bomba místo spolujezdce :yes:

  • Skyline

    Re: hm

    10.01.11 15:07 Reagovat

    mijunior: motor v LS600h ma taky koni dost a presto tam ten hybrid neni jen na ozdobu. To se chce ale svezt a neteoretizovat.

    all: rikal jsem to nekolikrat a reknu to i ted - vitezstvi hybridu je stejne, jako vitezstvi ropaka - zalezi, komu bude stat za to si vylobbovat ta spravna pravidla. Jestli tim porsche vysoupne nakladaky od pazouta a audi, bude jen dobre. I kdyz za situace, kdy si budou koncernova kamna konkurovat s (polo)koncernovym hybridem nebude tento krok zadna nahoda. Uvidime, mozna je to zavan z vychodu a priprava koncernu na bitvu s toyotou a japonci obecne (viz hybridni JGTCC).

  • mijunior

    hm

    10.01.11 14:47 Reagovat

    Nejak mi unika smysl instalace elektromotoru kdy samotny benzinovy agragat ma 563 koni? Ale vozit si vedle sebe vlastni Temelin vypada cool. :-!

  • laufečekfoto laufecek

    Re: hybrid

    10.01.11 14:23 Reagovat

    ...taky nejsem moc odvařenej z toho hybridu, ale tak GT3 RSR hybrid dokazuje, že ta hybridní technika není jen tak vycucaná z prstu ;-) sice by se o tom mohlo otevřít téma "hybridní závoďáky", a bylo by to téma asi jako např. dízlová závodní auta, ale tohle se mi vcelku zalíbilo :))) jen ta kožená skořepina...no zajímavé, flustnout tam kožený sedák >:D ...ale raději hybridní závoďáky s benzíňákem, než aby tam byl dízl :yes:

  • Zdeno5

    hybrid

    10.01.11 14:20 Reagovat

    No nevim, nevim. Mám z toho také zmiešané pocity. Tá hybridná technika sa mi tam zdá byť trochu zbytočná v kombinácii s tým 8-válcom.

  • laufečekfoto laufecek

    mazeeec!!!

    10.01.11 14:19 Reagovat

    ....a ty staré válečné Porsche "GULF" barvy....óóóóóóóó :yes: :yes: :yes: no tak tohle je pecka vážení

  • Jindřich

    Civilní verze

    10.01.11 14:00 Reagovat

    Zůstane tento projekt jen u závodní verze nebo ho navlečou i do civilního provozu?

zpět na článek


Plakát týdne

McLaren 720S

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 20340 | Zobrazit seznam všech anket