Příští Porsche 911 GT3: bez manuálu, zato s motorem uprostřed a s KERS

Příští Porsche 911 GT3: bez manuálu, zato s motorem uprostřed a s KERS: titulní fotka Jedno z nejlepších porsche všech dob, 911 GT3, by mělo projít v nové generaci dost radikální proměnou.

Nemůžeme to sice potvrdit osobně, ale říká se, že aktuální Porsche 911 GT3 je rozhodně nejlepší zuffenhausenský sporťák současnosti a současně jeden z nejlepších, jaké kdy Porsche vyrobilo. Důvod? Atmosférický motor $5$ a pohon pouze zadních kol.

Jenže tenhle výjimečný kousek prý čeká pro příští generaci dost zásadní změna koncepce. Porsche prý z nabídky vyškrtne manuální převodovku a v nabídce zůstane pouze dvouspojková PDK. Ještě radikálnější proměnou projde pohonná jednotka. Bude jí čtyřlitrový osmiválcový boxer o výkonu přibližně 480 koní (353 kW), jenž by měl být o 90 kg lehčí, než ten dosavadní. A umístěn nebude za zadní nápravou, ale před ní!

A konečně – hovoří se také o tom, že příští GT3 dostane hybridní pohon, kdy osmiválec doplní Williamsem vyvinutý setrvačníkový systém KERS z hybridního závoďáku GT3 R Hybrid. Naskýtá se tedy otázka – bude mít příští gététrojka podobně dobrou pověst jako ta stávající?

Fotogalerie

  • Příští Porsche 911 GT3: bez manuálu, zato s motorem uprostřed a s KERS: fotka 1
  • Příští Porsche 911 GT3: bez manuálu, zato s motorem uprostřed a s KERS: fotka 2
  • Příští Porsche 911 GT3: bez manuálu, zato s motorem uprostřed a s KERS: fotka 3
  • Příští Porsche 911 GT3: bez manuálu, zato s motorem uprostřed a s KERS: fotka 4
  • Příští Porsche 911 GT3: bez manuálu, zato s motorem uprostřed a s KERS: fotka 5
  • Příští Porsche 911 GT3: bez manuálu, zato s motorem uprostřed a s KERS: fotka 6
  • Příští Porsche 911 GT3: bez manuálu, zato s motorem uprostřed a s KERS: fotka 7
  • Příští Porsche 911 GT3: bez manuálu, zato s motorem uprostřed a s KERS: fotka 8
  • Příští Porsche 911 GT3: bez manuálu, zato s motorem uprostřed a s KERS: fotka 9
  • Příští Porsche 911 GT3: bez manuálu, zato s motorem uprostřed a s KERS: fotka 10
  • Příští Porsche 911 GT3: bez manuálu, zato s motorem uprostřed a s KERS: fotka 11
  • Příští Porsche 911 GT3: bez manuálu, zato s motorem uprostřed a s KERS: fotka 12
  • Příští Porsche 911 GT3: bez manuálu, zato s motorem uprostřed a s KERS: fotka 13
  • Příští Porsche 911 GT3: bez manuálu, zato s motorem uprostřed a s KERS: fotka 14
  • Příští Porsche 911 GT3: bez manuálu, zato s motorem uprostřed a s KERS: fotka 15
  • Příští Porsche 911 GT3: bez manuálu, zato s motorem uprostřed a s KERS: fotka 16
  • Příští Porsche 911 GT3: bez manuálu, zato s motorem uprostřed a s KERS: fotka 17


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
ok davy 19.02.2011  09:36
Re: 8 valec Dalces 18.02.2011  23:20
8 valec janusinko111 18.02.2011  14:49
Re: navěřím tomu Enthusiastic.driver 18.02.2011  14:45
Re: navěřím tomu Redmex 18.02.2011  14:32
navěřím tomu Enthusiastic.driver 18.02.2011  08:27
Re: Clio Enthusiastic.driver 18.02.2011  08:24
Re: Boxter GT3 Sklo 18.02.2011  08:11
Re: Re: ??? Jimmbo 17.02.2011  23:52
Clio Ja som to 17.02.2011  23:16
Re: ??? niko78 17.02.2011  22:29
Re: sgf HEMI 17.02.2011  22:00
Re: ??? Dalces 17.02.2011  21:47
??? Temple of Speed_Vojta 17.02.2011  21:27
Re: Boxter GT3 Vysnan1 17.02.2011  21:09
Boxter GT3 125S 17.02.2011  20:48
... Czerwik 17.02.2011  19:08
Re: sgf TeeJay 17.02.2011  17:46
Re: sgf rosi007 17.02.2011  17:33
Re: sgf laufeček 17.02.2011  17:18
Re: sgf rosi007 17.02.2011  16:48
Re: sgf Vysnan1 17.02.2011  16:45
Re: sgf laufeček 17.02.2011  13:35
sgf Hrubis 17.02.2011  13:19
Vstoupit do diskuse ›