Diskuse: Pod Lupou: Honda NSX – supersport ze země vycházejícího slunce
zpět na článek-
Pharmd752
ywwtwewp
14.08.10 01:30 ReagovatHello! edegeec interesting edegeec site!
-
Mr. Jan Hus
3000 GT
21.05.09 17:34 ReagovatPisálek zapomněl, že na začátku devadesátých let tady bylo ještě Mitsubishi 3000 GT. A ne s motorem vpředu :-)
-
matvo
Re: hmm
09.04.09 08:03 Reagovatmaco mac, vykon nsx nesmel presiahnut hranicu 300ps koli japonskym predpisom, ktore nepovolovali ist cez 300ps.. ale ten motor znesie urcite viac ako 3kila koni.. ;-)
-
%PepekVyskoč
Síň Slávy
16.01.09 19:36 ReagovatTohle auto bylo a je jedním z nejlepších. V dnešních bezpečností přecpaných neautech asi nikdy nic takového nezažijete. Kdyby byla nějaká automobilová síň slávy, NSX by v ní nepochybně bylo. :yes:
-
"anonym"
Re: BMW?
20.08.08 22:02 ReagovatTak turbo CSL rozhodne nemelo....jen karbonove sani a pouhym preprogramovanim ridici jednotky z nej 45 koni dostanes coz u hondy ne,navic csl ma sklolaminat dvere a prepazku za sedadly + kufr +karbonova sedadla tzn je o 90 kg lehci jako standartni m3
-
HFE
BMW?
13.06.08 13:45 ReagovatTen bawor byl predstaven myslim v roce 2001. Deset let ve vyvoji je podstatny rozdil... Navic jestli se nepletu, tak je v nem narvany poradny turbo... A i s tim neprevysuje NSX o tolik abych ho mohl povazovat za tak kvalitni auto jako NSX... Bez nej by totiz dosahoval sotva poloviny z jejiho vykonu... Navic jeho cena je na nejakych 3 000 000 kc... Za vykon ktery je mozne dosahnout i z preturbovane V4 1.8 Vti nic moc...
-
pet1p
Re: hmm
29.05.08 16:08 ReagovatZ kterýho roku je to BMW M3 CSL? že jeho motor srovnáváš s autem z roku 1989?
-
Type-RR
spravne
27.05.08 21:13 Reagovathonda j best znacka a ferrari na ni nema ani omylem...skoda ze civic type-R JDM je jen v japonsku a ITR DC to samy
-
%babo
legenda
12.05.08 14:13 Reagovatnsx je proste legenda, malokomu sa uz dnes podari vyrobit nieco take perfektne odladene, Honda si par veci spravila opat po svojom a inak, ako ostatni, napriek tomu vyrobila paradne auto
-
Maco-mac
Re: hmm
12.05.08 11:31 ReagovatNo malo... obmedzovač mal model CSL nastavený na 8100 RPM a maximálny výkon dosahoval pri 7900 RPM.
-
sdsss
Re: jojo
12.05.08 11:06 ReagovatTo ze jdou vydelavat penize pres internet neni uz jen mytus. Sam jsem toho dukazem . Za minuly mesic jsem vydelal 12 000 praci z domova. Staci 10 min denne. Veskere info najdes na easymoney.webnode.cz tak nevahej a muzes si zacit privydelavat jeste dnes. Super hlavne pro studenty kteri se vyznaji a veri v dnesni silu iternetu
-
125S
Re: jojo
12.05.08 09:51 ReagovatAle , taková NSX nebyla zas tak špatně vybavená 1991 - Airbag řidiče a spolujezce (teď nevim jestli byl od začátku výroby nebo až 1993), digitální klima, audio BOSE s měničem, tempomat, dálkovej centrál, vše v elektrice, kůže atd...
-
125S
Re: Koľko to išlo
12.05.08 09:45 ReagovatTo auto na videu je NSX-R druhý generace, a to by mělo mít maximálku přes 280. Nikdy se mi nepodařilo najít opravdu oficiální údaje o zrychlení a maximálce ;-\ . I když tohle auto se nechlubilo číslama, ale činama... ;-)
-
Jirik H
Re: jojo
12.05.08 09:43 ReagovatKde se píše o Hondě, tam je King :yes: ;-)
-
Jirik H
Re: jojo
12.05.08 09:42 Reagovatčti v kontextu - kolega píše o sportovních autech - supersportech, které stojí na motoru a podvozku (a posedu) a ne na klimě a podobných proprietkách, které zpříjemňují, ale auto supersportem neudělají
-
Jirik H
Re: hmm
12.05.08 09:40 Reagovatpřes 8 000 rpm asi BMW nemělo...
-
507
Re: jojo
11.05.08 19:39 ReagovatAirbag nie je komfort, ale bezpečnosť. Keď ti na nej nezáleží, tak ťa ne(chápem).
-
King
Re: jojo
11.05.08 19:35 ReagovatMyslím, že máš o NSX trochu zkreslenou představu. Tys ten článek nečetl? Právě NSX dalo základ supersportům, jaké známe teď - komfortním, vybaveným, ale zároveň špičkovým na silnici.
-
507
Re: jojo
11.05.08 10:03 ReagovatAirbagy sú p*čovina? Tak to môže povedať len ten čo pozná zrýchlenia a maximálky aut. :no:
-
%Koenigsegg <3
Re: jojo
11.05.08 09:13 Reagovatano, rychlá luxusní auta jsou dobrá, ale neříkal bych jim supersport. Nebudu hondu proklínat za to že udělaj druhý nisan GT-R, jen mě mrzí že tím čím NSX byla, že takové další auto už nebude. To nebylo auto pro masy, jejím úkolem nebylo přemístit pasažery z místa A do místa B aniž by z nich vytřásla duši, ba naopak, byl to ultimativní stroj pro ultimativní řidiče, a takovým strojům je už nejspíš konec. Třeba takový veyron, donedávna měl největší výkon (teď vládne CCXR), největší rychlost, a přezto se zdráhám říkat mu supersport, spíš bych mu říkal trochu rychlejší coupe, protože auto s dvěma tunama není u mě supersport. Snad pochopíte