Diskuse: Pod Lupou: Honda NSX – supersport ze země vycházejícího slunce

zpět na článek
  • Pharmd752

    ywwtwewp

    14.08.10 01:30 Reagovat

    Hello! edegeec interesting edegeec site!

  • Mr. Jan Hus

    3000 GT

    21.05.09 17:34 Reagovat

    Pisálek zapomněl, že na začátku devadesátých let tady bylo ještě Mitsubishi 3000 GT. A ne s motorem vpředu :-)

  • matvo

    Re: hmm

    09.04.09 08:03 Reagovat

    maco mac, vykon nsx nesmel presiahnut hranicu 300ps koli japonskym predpisom, ktore nepovolovali ist cez 300ps.. ale ten motor znesie urcite viac ako 3kila koni.. ;-)

  • %PepekVyskočfoto

    Síň Slávy

    16.01.09 19:36 Reagovat

    Tohle auto bylo a je jedním z nejlepších. V dnešních bezpečností přecpaných neautech asi nikdy nic takového nezažijete. Kdyby byla nějaká automobilová síň slávy, NSX by v ní nepochybně bylo. :yes:

  • "anonym"

    Re: BMW?

    20.08.08 22:02 Reagovat

    Tak turbo CSL rozhodne nemelo....jen karbonove sani a pouhym preprogramovanim ridici jednotky z nej 45 koni dostanes coz u hondy ne,navic csl ma sklolaminat dvere a prepazku za sedadly + kufr +karbonova sedadla tzn je o 90 kg lehci jako standartni m3

  • HFE

    BMW?

    13.06.08 13:45 Reagovat

    Ten bawor byl predstaven myslim v roce 2001. Deset let ve vyvoji je podstatny rozdil... Navic jestli se nepletu, tak je v nem narvany poradny turbo... A i s tim neprevysuje NSX o tolik abych ho mohl povazovat za tak kvalitni auto jako NSX... Bez nej by totiz dosahoval sotva poloviny z jejiho vykonu... Navic jeho cena je na nejakych 3 000 000 kc... Za vykon ktery je mozne dosahnout i z preturbovane V4 1.8 Vti nic moc...

  • pet1p

    Re: hmm

    29.05.08 16:08 Reagovat

    Z kterýho roku je to BMW M3 CSL? že jeho motor srovnáváš s autem z roku 1989?

  • Type-RRfoto Type-RR

    spravne

    27.05.08 21:13 Reagovat

    honda j best znacka a ferrari na ni nema ani omylem...skoda ze civic type-R JDM je jen v japonsku a ITR DC to samy

  • %babo

    legenda

    12.05.08 14:13 Reagovat

    nsx je proste legenda, malokomu sa uz dnes podari vyrobit nieco take perfektne odladene, Honda si par veci spravila opat po svojom a inak, ako ostatni, napriek tomu vyrobila paradne auto

  • Maco-mac

    Re: hmm

    12.05.08 11:31 Reagovat

    No malo... obmedzovač mal model CSL nastavený na 8100 RPM a maximálny výkon dosahoval pri 7900 RPM.

  • sdsss

    Re: jojo

    12.05.08 11:06 Reagovat

    To ze jdou vydelavat penize pres internet neni uz jen mytus. Sam jsem toho dukazem . Za minuly mesic jsem vydelal 12 000 praci z domova. Staci 10 min denne. Veskere info najdes na easymoney.webnode.cz tak nevahej a muzes si zacit privydelavat jeste dnes. Super hlavne pro studenty kteri se vyznaji a veri v dnesni silu iternetu

  • 125Sfoto 125S

    Re: jojo

    12.05.08 09:51 Reagovat

    Ale , taková NSX nebyla zas tak špatně vybavená 1991 - Airbag řidiče a spolujezce (teď nevim jestli byl od začátku výroby nebo až 1993), digitální klima, audio BOSE s měničem, tempomat, dálkovej centrál, vše v elektrice, kůže atd...

  • 125Sfoto 125S

    Re: Koľko to išlo

    12.05.08 09:45 Reagovat

    To auto na videu je NSX-R druhý generace, a to by mělo mít maximálku přes 280. Nikdy se mi nepodařilo najít opravdu oficiální údaje o zrychlení a maximálce ;-\ . I když tohle auto se nechlubilo číslama, ale činama... ;-)

  • Jirik H

    Re: jojo

    12.05.08 09:43 Reagovat

    Kde se píše o Hondě, tam je King :yes: ;-)

  • Jirik H

    Re: jojo

    12.05.08 09:42 Reagovat

    čti v kontextu - kolega píše o sportovních autech - supersportech, které stojí na motoru a podvozku (a posedu) a ne na klimě a podobných proprietkách, které zpříjemňují, ale auto supersportem neudělají

  • Jirik H

    Re: hmm

    12.05.08 09:40 Reagovat

    přes 8 000 rpm asi BMW nemělo...

  • 507

    Re: jojo

    11.05.08 19:39 Reagovat

    Airbag nie je komfort, ale bezpečnosť. Keď ti na nej nezáleží, tak ťa ne(chápem).

  • Kingfoto King

    Re: jojo

    11.05.08 19:35 Reagovat

    Myslím, že máš o NSX trochu zkreslenou představu. Tys ten článek nečetl? Právě NSX dalo základ supersportům, jaké známe teď - komfortním, vybaveným, ale zároveň špičkovým na silnici.

  • 507

    Re: jojo

    11.05.08 10:03 Reagovat

    Airbagy sú p*čovina? Tak to môže povedať len ten čo pozná zrýchlenia a maximálky aut. :no:

  • %Koenigsegg <3

    Re: jojo

    11.05.08 09:13 Reagovat

    ano, rychlá luxusní auta jsou dobrá, ale neříkal bych jim supersport. Nebudu hondu proklínat za to že udělaj druhý nisan GT-R, jen mě mrzí že tím čím NSX byla, že takové další auto už nebude. To nebylo auto pro masy, jejím úkolem nebylo přemístit pasažery z místa A do místa B aniž by z nich vytřásla duši, ba naopak, byl to ultimativní stroj pro ultimativní řidiče, a takovým strojům je už nejspíš konec. Třeba takový veyron, donedávna měl největší výkon (teď vládne CCXR), největší rychlost, a přezto se zdráhám říkat mu supersport, spíš bych mu říkal trochu rychlejší coupe, protože auto s dvěma tunama není u mě supersport. Snad pochopíte

zpět na článek


Plakát týdne

McLaren 720S

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 17330 | Zobrazit seznam všech anket