Piaggio MP3 Sport - změny v doplňcích a nový motor
Tříkolka MP3 si celkem rychle našla oblibu u zákazníků, kteří potřebují mrštné přibližovadlo po městě, ale mají strach z jednostopých skútrů. Teď přijíždí verze Sport, která se bude lišit pouze v detailech.
Koncern Piaggio uvedl na trh tříkolku MP3 již v létě 2006. Obě kola jsou zavěšena na kyvných vidlicích a jsou ovládána pomocí systému rovnoběžníkových ramen. Při jízdě jde MP3 sklonit od vertikální osy až o 40 stupňů a tím zajišťuje ovladatelnost velmi podobnou motorkám a skútrům.
Teď je tu verze Sport, která bude mít perleťově bílý lak v kontrastu s černými doplňky: sedlo bude obšito červenou nití a černá jsou i kola tříkolky. O pár odstínů bude i jiné tónování přední plexiskla a přední blinkry se přemístí pod světlomety.
Piaggio MP3 Sport bude dostupný s novým čtyřtaktním, kapalinou chlazeným jednoválcem o objemu 300 ccm, kde je znám alespoň točivý moment 23,2 Nm v 6 500 ot./min. Plyn bude elektronicky ovládán systémem Ride by Wire. Dále bude pochopitelně u nejvýkonnější verze, kde pracuje čtyřtaktní jednoválec má objem 399 cmm. Celkový výkon je nastaven na 25 kW (34 k) v 7 500 ot/min. a maximální točivý moment 37,6 Nm nastupuje v 5 500 ot/min.
Fotogalerie
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.