Peugeot RC - po dieselu a benzinu hybrid
Na domácím autosalonu v Paříži představí Peugeot další koncept s označením RC, tentokráte s hybridním pohonem.
Francouzi už na autosalonech představili tři koncepty RC – v roce 2002 to byla dvojice lehkých sporťáků vybavených turbodieselem a benzinovým motorem, které měly dosahovat stejného zrychlení na stovku a maximálky, vloni se pro změnu jednalo o studii luxusního GT 908 RC – ta sloužila především k prezentaci přeplňovaného vznětového dvanáctiválce 5,5 l, jenž následně poháněl závodní speciály 908 v závodech 24 hodin v Le Mans a ELMS.
Nejnovější studie RC bude disponovat zatím neupřesněným hybridním ústrojím (o co, že jednou ze součástí bude tubodiesel?) o výkonu 313 koní (230 kW), emisemi CO2 pouze 109 g/km a možností jízdy jen na elektřinu.
Také na tenhle sporťák zíráte s otevřenou pusou a komentářem, že Peugeot ještě po svém současném období „velkých tlam“ nezapomněl dělat pěkný design? V tom případě vás asi definitivně dorazím, protože podle tvrzení automobilky nejde o koncept soupersportu, ale o sedan (což ostatně potvrzuje i pečlivější studium profilu auta) se čtyřmi plnohodnotnými místy! Tak to tedy opravdu klobouk dolů – kdyby Peugeotu nechyběla odvaha, mohl by jít Mercerdes CLS, Passat CC i Mazda RX-8 po designérské stránce k šípku, tohle auto snese srovnání snad jen s Aston Martin Rapide…
Fotogalerie
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.