Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být

Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: titulní fotka Lejdýýýz en džentlmen, dovolte mi, abych vám představil Jeho milost Bentley Continental GT II. První audience se koná již 30. září v jeho pařížské rezidenci.

Existovala spousta důvodů, proč nemít rád Bentley Continental GT. Šlo o první auto pod taktovkou Volkswagenu, jenž může být řadě lidí trnem v oku, navíc jeho design působil vedle vznešeného arnage tak trochu jako nedodělek a do kolonky pozitiv nešlo začlenit ani jeho obezitu.

Jenže nejen že jsme si asi časem zvykli, ale jeho nástupce, jenž se nyní představuje, si vzal z jeho vzhledu to nejlepší a vybrousil to téměř k dokonalosti. Tím mám na mysli zejména trochu bezduchou přední partii. Stačilo změnit polohu masky chladiče a pohrát si se čtveřicí světlometů (s integrovanými LED) a z GT se stal podmračený elegán. Ku prospěchu byl i náročný trénik v posilovně (zřejmě pod dohledem guvernéra Schwarzeneggera), jenž vyrýsoval bicepsy blatníků a na škodu není ani nově střižená „patka“ bočního prosklení. Oč sportovněji se tváří v před, o to více starosvětsky podsaditější je zezadu. Svítilny jsou nižší, řešení víka kufru rafinovanější a nárazník působí dospěleji. Jestli je tohle další „silva“, pak cylindr dolů.

Když už je řeč o cylindrech… Těch zůstalo pod kapotou zase dvanáct, o celkovém objemu 6,0 l, do nichž lze napouštět i E85. Navíc je silnější, dvě turba z něj dostala výkon 575 koní (423 kW) a točák 700 Nm. Současně trochu klesla váha, při kilech (2320) tohoto auta není 65 kg moc, ale určitě je lepší tuhle hmotnost shodit, než nabrat. Ale i aristokracie se musí v hubených časech trochu uskrovnit a tak bude od příštího roku v nabídce i čtyřlitrový V8. Prestiž myslím příliš neutrpí.

Šestistupňový automat má teď rychlejší reakce a „všekolka“ se širším rozchodem posílá na zadek 60 % síly motoru. Na rychlosti 100 km/h budete z klidu po 4,6 s a na šlechtu platil vždy jiný metr, takže má maximálku ne 250, ale 318 km/h. Elektronicky řízený podvozek je zkombinován s 20" koly, za příplatek lze mít ještě o palec větší. K nim přísluší pneumatiky 275/40 ZR 20, respektive 275/35 ZR 21. Na přední nápravě jsou namontovány kotouče o průměru 405 mm, vzadu najdete 335mm, na přání karbonkeramické. Že byly na zřeteli sportovnější vlastnosti nového GT ukazuje i řízení s pouhými 2,6 otáčkami mezi krajními polohami.

Interiér z těch nejlepších materiálů je nyní mnohem stylovější a velmi dobře kombinuje britskou sportovní klasiku s moderním pojetím. Je pochopitelně kompletován ručně. Snad se krom nejnovějších technických vymožeností v podobě vestavěných pevných disků, propracovaných palubních systémů a Google map pamatovalo i na nižší posaz…

Fotogalerie

  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 1
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 2
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 3
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 4
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 5
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 6
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 7
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 8
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 9
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 10
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 11
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 12
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 13
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 14
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 15
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 16
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 17
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 18
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 19
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 20
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 21
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 22
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 23
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 24
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 25
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 26
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 27
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 28
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 29
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 30
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 31
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 32
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 33
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 34
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 35
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 36
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 37
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 38
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 39
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 40
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 41
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 42
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 43
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 44
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 45
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 46
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 47
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 48
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 49
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 50
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 51
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 52
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 53
  • Paříž 2010: Nový Bentley Continental GT - britský aristokrat, jak má být: fotka 54


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Re: Důkladný facelift DBS 08.09.2010  14:34
Re: Hmotnost iudex 08.09.2010  09:26
Hmotnost cjoctavian 08.09.2010  08:18
Re: Důkladný facelift cjoctavian 08.09.2010  08:00
Důkladný facelift Prak55 07.09.2010  22:31
Nádhera.. Maxima11111 07.09.2010  22:25
krása dvě Makaveli 07.09.2010  20:46
Celkem povedený Streetak 07.09.2010  19:44
Bentley... ICE. 07.09.2010  19:27
krasa zmoty 07.09.2010  19:14
- meera 07.09.2010  18:47
...padám...:) El Mariachi 07.09.2010  18:27
Vstoupit do diskuse ›