Diskuse: Opel Calibra má dostat nástupce

zpět na článek
  • Pavel_79

    propastný rozdíl

    21.05.10 16:18 Reagovat

    Nejel jsem ani ve starem mustangu V6 ani v novem tak nemuzu porovnat rozdil, ale dostat z 4.0L V6 209 PS mi prijde celkem zalostny.

  • %yaroukh

    Re: no hura..

    21.05.10 15:19 Reagovat

    Jestli jsou V6 Mustangů plné bazary za směšné ceny, pak to jistě není díky V6 od Camara. Ale spíš díky tomu, že 1) Mustang se nikdy nepřestal vyrábět a tím pádem z bazarů nikdy nezmizel, 2) V6 bylo levné už jako nové a 3) rozdíl mezi novým V6 a tím starým je propastný. (A to jak díky dříve ostudné motorizaci tak díky skoku v celkovém zpracování.)

  • oIoo

    Re: no hura..

    21.05.10 12:41 Reagovat

    jojo o kanibalizaci se budem bavit až z výrobní linky sjede první Opel a uvidíme co z něj vyleze :-)

    ...Camaro s V6 si podle mě zadělává na problém Mustangu V6 - těch jsou plný bazary za totálně směšný ceny, ale to auto je prostě takovej kastrátek, podle mě (a včetně mě) kdo si kupuje ameriku kupuje si především V8 v nějakém obalu dle jeho preferencí >:D :-!

  • %yaroukh

    Re: no hura..

    20.05.10 22:35 Reagovat

    Calibra byla dostupné kupé; stejně jako jají, v článku zmiňovaný, předchůdce Manta, která (spolu s Fordem Capri) byla evropským pokusem o muscle-car. Pokud se tedy bavíme o nástupci Calibry, nebavíme se o "špičkovém grand-toureru". Může to samozřejmě dopadnout všelijak, ale soudit na špičkovost podle konceptu, je IMO dost ošidné.

    Ad "kdo si kupuje V6": V US je jich opravdu výrazná menšina. Ale ten poměr se bude, dle mého skromného nádoru, měnit. (Neříkám, že se to překlopí.) Zpočátku si Camaro kupují nadšenci, kteří na něj čekali roky. (Ti také platili u dealerů značně nad MSRP.)
    Ale asi nikoho nepřekvapí, když v Evropě bude ten poměr vypadatúplně jinak.
    Rozdílů najdem učitě hodně (třeba pohon, objem). Ale obojí je nepraktické stylové kupé. Takže apriori odmítat možnou "kanibalizaci" prodejů... Mně to přijde trochu zbrklý.

  • oIoo

    Re: no hura..

    20.05.10 21:22 Reagovat

    camaro s V6 si kupuje kdo? :-! hlavně Camaro je podle mě poměrně musclecar zatímco Calibra v pojetí toho konceptu má být pohodlný špičkový grand tourer - ale nepřijde mi, že by někdo přišel do showroomu GM a přemýšlel jestli Camaro nebo Calibru

  • %yaroukh

    Re: no hura..

    20.05.10 18:32 Reagovat

    Obojí jsou (rádoby-)sportovní 2+2 kupé, Camaro je na svém domácím trhu cenově velice dostupným kouskem, a to byla i Calibra,. Camaro má šestiválec, Calibra měla šestiválec.
    Aneb "skutečně toho moc společného nemají". >:D

  • oIoo

    Re: no hura..

    20.05.10 18:23 Reagovat

    hmm, no jestli ti 4,8m dlouhej ledoborec přijde jako "dostupný kupátko" tak snad bude o jedno víc ;-)

    ...mě se ten koncept tehdy líbil moc a klidně bych do něj za cenu přiměřenou 370Z šel

    ...s Camaro to podle mě moc společného nemá

  • %yaroukh

    ... vs. Camaro?

    20.05.10 12:29 Reagovat

    Nemělo se v roce 2011 do Evropy začít dovážet Camaro? To bude mít GM na pozici velkého kupé dvě auta nebo jedno z nich posune výš? (Zní mi to jako nemilá zpráva pro ty, kdo se těšili na oficiální Camaro za cenu alespoň zhruba odpovídající té v US.)

  • robertPLUSfoto robertPLUS

    Re: no hura..

    20.05.10 11:58 Reagovat

    vymizeli a blyska.. :*)

  • robertPLUSfoto robertPLUS

    no hura..

    20.05.10 11:56 Reagovat

    konecne po docela nudnom obdobi kdy z trhu skoro uplne vemizeli dostupne kupatka, se blizka na lepsi casy.. u mne :yes:

zpět na článek