Novitec Rosso RACE 848: supersport na základě Ferrari 599 GTB Fiorano
Společnost Novitec Rosso nabízí majitelům Ferrari 599 GTB Fiorano řadu možností, jak si toto kupé upravit a nyní v Ženevě představí supersport s názvem RACE 848, jehož základem je tento italský plnokrevník.
Novitec Rosso má v plánu udělat ze své novinky extrémně exkluzivní stroj a kupé s označením RACE 848 má být vyrobeno pouze ve třech kusech. Ferrari spíše než jako základ pro stavbu nového vozu posloužilo k výraznému zvýšení výkonu pohonné jednotky prostřednictvím dvojice kompresorů a s ním souvisejícím úpravám podvozku.
Šestilitrový dvanáctiválec má ve své sériové podobě výkon 620 koní (456 kW) při 7600 min-1. Po implantování dvojice kompresorů a provedení úprav v sání a chladícím systému nabídne Ferrari výkon 848 koní (624 kW) při 7900 min-1. Hodnota točivého momentu vzroste z 608 Nm při 5600 min-1 na 842 Nm při 6300 min-1.
Výrazně výkonnější motor je vybaven novým výfukovým systémem s koncovkami o průměru 90 mm, jehož zvukový projev je možné ovládat prostřednictvím ovladače na volantu. Šestistupňová převodovka F1 je vybavena novými, delšími pádly Novitec Rosso pro zlepšení ovládání.
Novitec Rosso RACE 848 má dosahovat maximální rychlosti 345 km/h. Akceleraci z 0 na 100 km/h zvládne za 3,4 s, z 0 na 200 km/h zrychlí za 9,6 s a rychlostí 300 km/h se pohybuje za 23,7 s od startu.
Pro podvozek si u Novitec Rosso připravili hydraulický systém, který umí v případě potřeby zvednout příď o 40 mm a při překročení rychlosti 80 km/h vrátí světlou výšku vozu do původní pozice.
Sériová kola Ferrari úpravce nahrazuje svými disky Novitec Rosso NF3 s pneumatikami Pirelli P Zero. V předních blatnících mají své místo 20palcová kola s pneumatikami 275/30 ZR 20 a vzadu jsou usazena 21palcová kola s pneumatikami 355/25 ZR 21. O zastavení se starají ocelové kotoučové brzdy značky Brembo, které mají vpředu i vzadu průměr 405 mm a zakusují se do nich šestipístkové brzdiče.
U Novitec Rosso se v případě RACE 848 zaměřili i na vylepšení aerodynamických vlastností karoserie a za využití poznatků získaných v aerodynamickém tunelu připravili i nové karosářské díly. Ty představuje decentní přední spoiler, malé nástavce prahů a nový díl zadního nárazníku s integrovaným difuzorem. Exkluzivní supersport má zaujmout také svým barevným provedením, kombinujícím matně bílý a matně šedý lak.
V případě interiéru bude Novitec Rosso postupovat podle přání zákazníka a vedle toho má pro upravené Ferrari připraven nový volant, hliníkové pedály a plaketu se sériovým číslem.
Fotogalerie
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Autor | Datum a čas | |
---|---|---|
Bomba. | Ilikethecars! | 02.03.2010 14:19 |
Vstoupit do diskuse › |