Diskuse: Nissan: nevypínejte u GT-R elektroniku, nebo přijdete o záruku

zpět na článek
  • Kingfoto King

    Re: rider

    22.10.08 12:37 Reagovat

    Stopky. >:D A vypínáš je až při tachometrových 108 km/h, že ano? ;-)

  • davyfoto davy

    Re: A zase ty navody !

    22.10.08 09:38 Reagovat

    Presne, proc by mel nest vyrobce naklady na umyslne pouziti sveho produktu v rozporu s navodem? Ale ten lounch control mne velmi laka...dnes bych se mel dostat na Nissan GT-R academy na Nurburgringu, tak ja jim ten povestny Lounch control radne proverim a dam vedet, co snese:-)

  • Nazir

    Re: A zase ty navody !

    21.10.08 12:03 Reagovat

    Manuál:

    Važený zákazníku, gratulujeme Vám k zakoupení našeho supersportovního auta. A nyní pokyny k ovládání vozidla:
    - s vozdlem se rozjíždějte plynule a pozvolna, aby jste nezatěžovali pohoné ústrojí.
    - do zatáček vjíždějte přiměřeně pomalu, aby jste nepoškodili podvozek a pneumatiky.
    - Brzděte zvolna a výhýbejte se prudkému brždění, šetříte tak brzdový systém.
    - Jezdětě defienzivně, pomalu a tak, aby jste se šetrně chovali k vozidlu.

    Děkujeme za zakoupení našeho superspotovního auta. Užijte si to.

    ---------

    >:D

  • Hardox

    speed

    20.10.08 21:02 Reagovat

    prectete si clanek v aktualnim Speedu..Ferrari Enzo,Pagani Zonda,Porsche Carrera GT,Maserati MC12 a Koenigseg..na Nordschleife..

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: rider

    18.10.08 22:35 Reagovat

    Tak nejak orientacne. Bylo to na letisti, dvakrat mereno stopkami, takze je to samozrejme nepresne, ale zase na druhou stranu srovnavame cas noveho auta a auta s najetymi 130 000 km, takze se da ocekavat horsi vysledek. Nicmene cimdal casteji ctu, jak nektere auto melo lepsi cas pri mereni zrychleni, a pochybuju ze treba Speed nebo Autocar (Carauto) meri nejak amatersky jako ja... ;-)

  • %razzorr23

    A zase ty navody !

    18.10.08 22:08 Reagovat

    1. Souhlasim z tortolou, videohry vetsinu lidi namasirovaly neporazitelnosti nissanu, at uz to byl 350Z, skyline a ted i GT-R. Tim samozrejme nerikam ze jsou to spatna auto, ale prosim, netvrdte o NFS ze je to realita !
    2. Na davym jsou znat zkusenosti, a s tema pneumatikama mas pravdu. A s tim ze Porsche se samo nepotopi taky... Jejich tesprokazal asi toto: GT-R MOZNA neni tak rychle jak tvrdi Nissan, ale je porad tak rychle aby stacilo F 430 a predhonilo 911... Kdo by ho nechtel za ty prachy ?!?

    Ja tedy ano.

    A nejlepsi nakonec. Preju ze srdce vsem blbeckum aby se pri pouzivani veci jinak nez predepisuje navod k obsluze poradne zranily nebo si aspon zpusobili vysokou skodu ! Navody se pisou na to, aby se s vecma zachazelo podle toho, na co jsou navzene. Jestlize Nissan napise do navodu "nezapinejte LC s vypnutym VDC" a blbecek to udela a neco mu rupne, tak oni to poznaj. Presne vedi ktera soucastka pri tom rupne. A vubec to neni o nakladech, treba se to jednoduse neda nakonstruovat tak aby byli ostatni vlastnosti stejne skvele... Verte ze konstrukce auta neni jednoducha vec.

    CTETE NAVODY A BUDETE MIT POHODOVY ZIVOT SE SPOUSTOU SPOLEHLIVYCH VECI OD VYROBCU DO NICHZ BYSTE TO NIKDY NEREKLI !!!

  • davyfoto davy

    zkusenost

    18.10.08 00:53 Reagovat

    Nejprve k testu Porsche. Neverim regulernosti jejich antitestu, kdo z nas by potopil svou znacku i kdyby byla horsi? Navic zavodili s uplne novym GT-R, coz je velmi spatne, plny vykon Nissan garantuje po predpisovem zabehnuti, tady alespon 2000km bez cerveneho pole na otackomeru. A co jsou polozavodni pneu? Standardne dodavne Bridgestone Potenza, Corasa ci Michelin Pilot Sport /Cup povazuji tez za polozavodni a pritom maji Ecko, tedy homologaci pro bezny provoz. Pro Nurburgring a testy neexistuje zadna regule, tedy nikdo nehlida na cem se jede, jsou to jen orientacni casy. Tlacitko ci jiny ovladac Lounch control v GT-R neexistuje, jde to zrejme jen kombinaci mekolika pacek a pedalu a osobne to moc zkouset nechci je jasne, ze spojka, prevodovka a dlasi casti musi neuveritelne trpet a auto zrychluje i normalne naprosto uchvatne. JInak vykon neni vschno, rychlost razeni, rozvor, rozlozeni hmotnosti, nizke teziste- to vse muze auto udelat rychlejsi nez vykonove silnejsi konkurence...

  • %babo

    Re: rider

    18.10.08 00:26 Reagovat

    jak to zrychlenie riderheny meras? ak smiem vediet teda :-) predpokladam, ze tie metody nie su moc exaktne :-)

  • %rotachifoto

    je to v manuálu...je

    17.10.08 22:27 Reagovat

    má se číst pozorně a ne do auta skočit a hned mu dát napít.Je to stejné, jako vypnout nažhavený turbo motor z okruhu bez vychladnutí. Co se asi tak může časem stát........

  • Entrix

    Re: Nic moc

    17.10.08 21:16 Reagovat

    Hlavně že se v tom vyznáš ty! A když to nemůže vydržet tak to hold nemůžou ani dělat!

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: rider

    17.10.08 13:59 Reagovat

    Logicky by bylo, kdyby s narustajicim casem rostl samozrejme rozdil. Krom toho je tezsi zajet dobrej cas s manualem, nez s poloautomatem jeste s launchcontrol... Nicmene se jedna o rozdil mezi 8.4 a 9 (puvodne jsem mel pocit, ze MX-5 ma oficialni zrychleni za 8.2, proto tech 0.8 rozdil)

  • oIoo

    Re: rider

    17.10.08 11:40 Reagovat

    no jde o to jestli máš místo 4,2 pět celých, nebo místo 10 10,8 ne? ;-)

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: Clanek je hruza

    17.10.08 11:02 Reagovat

    pak muzu byt s tim svym rozdilem 0.8 vteriny po najetych 130 000 km a na prvni pokus asi docela spokojeny, ze? :-)

  • apredol

    servis

    17.10.08 08:18 Reagovat

    s tymi Ferri a Lambami som pocul aj ja ze najradsej by parkovali v servise..su to automobilky s velkym menom,ale predsa len do vyvoja spolahlivosti nenarvali tolko prachov ako BMW alebo Merc.tot som videl TopGear kde im priamo v teste odisla na Astone DB8 spojka.len tak.vymenit a pokracovat.
    a ked niekdo bude namietat ze "ale su tam komponenty z Audi ci podobnych veci.." -ano,ale aj skladany pocitac ma rovnaky vykon ako vyladeny laptop s polovicnymi parametrami.a to jest ta ruznica

  • %babo

    Re: Clanek je hruza

    16.10.08 23:51 Reagovat

    no dobre, to stve kazdeho, ale proste rozdiely su velke, casto cez skundu oproti tomu, co udava vyrobca... By som raz nejakeho sofera, co robil ten referencny cas, rad stretol :-)

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: Clanek je hruza

    16.10.08 18:27 Reagovat

    babo83, mne to teda pekne trapi! >:-[]

  • babo83

    Re: Clanek je hruza

    16.10.08 15:00 Reagovat

    a halne Miky - nebrec prosim Ta

  • babo83

    Re: Clanek je hruza

    16.10.08 14:56 Reagovat

    To su tu zas vykriky do tmy, ako Miky... Chcel by som Ta vidiet, ako co najrychlejsie sa rozbuehas z GT-R bez launch control... Specialne startovacie programy maju niekedy aj obyc. specialy v zavodoch do vrchu v CR ci SR..> A nemyslim si, ze Ti jazdci su zrovna nejaki zelenaci :-)

    Ale zas ked sa snazis vyuzit maximalne zrychlenie, poskodis auto - no blbe, ale na druhej strane ked mas klasicke auto a manual tak to tiez v zivote nedosiahnes udavanu hodnotu z 0-100 a nikoho to netrapi

  • Michal Foktfoto Michal-Fokt

    Re: Clanek je hruza

    16.10.08 13:50 Reagovat

    S čím přesně máte problém? Poukázal jsem na vcelku jasnou věc - pokud zákazník poruší podmínky záruky, má smůlu, ať už si myslí cokoli. Co se týče morálního aspektu, opravdu nevidím důvod se stydět, ani se nad sebou zamýšlet. Nevyslovil jsem totiž vůbec žádný názor, celý blok textu jsem formuloval jako otázku do pléna, abych nastínil, jak to možná vidí dotčení majitelé GT-R. Jen tak totiž bude článek vyvážený, ať už se vám to líbí, nebo ne. A pokud jde o launch control a vypnutou ostatní elektroniku a dotaz, kdo by to asi tak mohl používat, vysvětluje myslím tato věta: "A je fér prodávat auto, u něhož dosáhnete udávaného zrychlení jen tehdy, když riskujete poškození auta a ztrátu záruky?"

  • MikyJ

    Clanek je hruza

    16.10.08 13:10 Reagovat

    Tento clanek je prinejmensim hruza. Je to nazor, nikoli objektivni.

    Jedina otazka cely druhy je schopna cely "moralni aspekt" problemu znehodnotit, ale tato otazka bohuzel autora clanku asi nenapadla, clanek je cista bulvarni honba za nejakou senzaci, nikoli slusna novinarska prace, autor by se mel stydet a zamyslet se nad sebou.

    Ta otazka zni proste: "Proc si majitel, ktery si na okruhu jako velkej machr vypne kontrolu trakce zapina system Laounch Control?" Kdyz vypnout elektroniku, tak veskerou, ne snad? Takze jakakoli bezducha stiznost a podobne vykriky do tmy jako tento clanek nemaji absolutne zadny smysl a Nissan je v tom pripade v prave nejen de Jure, ale i moralne.

zpět na článek


Plakát týdne

McLaren 720S

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 17937 | Zobrazit seznam všech anket