Nissan Juke: ve spárech Cobry

Nissan Juke: ve spárech Cobry: titulní fotka Tanečky po městě a metání koulí s barvou, to by juku šlo. Ale v souboji s nemilosrdným plazem už tak suverénní není.

Nevím, proč jsem si myslel, že EU, respektive Euro NCAP na autech z důvodu ochrany chodců zakázalo trubkové rámy na přední nárazník. Možná tento dojem vyvolala předešlá úprava touaregu jistou stylingovou firmou.

Německou společnost Cobra Technology dobře známe. A není to ani tak pozoruhodností jejích úprav, jako spíše jejich pozoruhodnou monotónností. Větší či menší trubka na předním nárazníku, na prazích, popřípadě na zadním nárazníku a k tomu spíš méně, než více povedená kola. A ve stejném duchu se nese i nejnovější sada na Nissan Juke, autíčko, které mě ve vrcholné 190koňové verzi s pohonem všech kol a aktivním zadním diferenciálem při zkušební jízdě opravdu nadchlo.

Máme tu trubky na prazích a předku (tam prý splňuje regule NCAP), k tomu kola (19 nebo 20") a navrch jako bonus chromované koncovky výfuku a přídavné světlomety. Uštknutí to bylo pořádné – autu to rozhodně nesluší. Ale proti gustu…

Fotogalerie

  • Nissan Juke: ve spárech Cobry: fotka 1
  • Nissan Juke: ve spárech Cobry: fotka 2
  • Nissan Juke: ve spárech Cobry: fotka 3
  • Nissan Juke: ve spárech Cobry: fotka 4


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Re: Juke laufeček 11.11.2010  12:26
Re: Juke Plzenak 11.11.2010  12:16
Re: Juke King 11.11.2010  11:52
Re: Juke R32 11.11.2010  09:33
Juke Tano 11.11.2010  09:21
Vstoupit do diskuse ›