Nissan Juke: ve spárech Cobry
Tanečky po městě a metání koulí s barvou, to by juku šlo. Ale v souboji s nemilosrdným plazem už tak suverénní není.
Nevím, proč jsem si myslel, že EU, respektive Euro NCAP na autech z důvodu ochrany chodců zakázalo trubkové rámy na přední nárazník. Možná tento dojem vyvolala předešlá úprava touaregu jistou stylingovou firmou.
Německou společnost Cobra Technology dobře známe. A není to ani tak pozoruhodností jejích úprav, jako spíše jejich pozoruhodnou monotónností. Větší či menší trubka na předním nárazníku, na prazích, popřípadě na zadním nárazníku a k tomu spíš méně, než více povedená kola. A ve stejném duchu se nese i nejnovější sada na Nissan Juke, autíčko, které mě ve vrcholné 190koňové verzi s pohonem všech kol a aktivním zadním diferenciálem při zkušební jízdě opravdu nadchlo.
Máme tu trubky na prazích a předku (tam prý splňuje regule NCAP), k tomu kola (19 nebo 20") a navrch jako bonus chromované koncovky výfuku a přídavné světlomety. Uštknutí to bylo pořádné – autu to rozhodně nesluší. Ale proti gustu…
Fotogalerie
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Autor | Datum a čas | |
---|---|---|
Re: Juke | laufeček | 11.11.2010 12:26 |
Re: Juke | Plzenak | 11.11.2010 12:16 |
Re: Juke | King | 11.11.2010 11:52 |
Re: Juke | R32 | 11.11.2010 09:33 |
Juke | Tano | 11.11.2010 09:21 |
Vstoupit do diskuse › |