Diskuse: Nissan GT-R vylepšil svůj čas na Severní smyčce!

zpět na článek
  • nevr

    60s.

    23.08.08 11:31 Reagovat

    ;-\ no nic moc sice je vykone ale jinak se mi moc nelibi :no: :-!

  • fdgdg

    Re: nissan gt r HADR

    24.05.08 18:47 Reagovat

    Ultimu koupíš i jako skládačku, to je o polovinu levnější. takže... ;-)

  • bLw

    Re: nissan gt r HADR

    24.05.08 14:08 Reagovat

    jedna věcná poznámka... cena ultimy gtr je někde uplně jinde než nissanu GT-R... za to bys měl nissany skoro 2...

  • fracek33

    nissan gt r HADR

    17.05.08 01:05 Reagovat

    fajn ze ma takovy jizndni vlastnosti

    jeho problemem ovsem bude, ze je seredny jak maloco... japonci opet ukazali absenci smyslu vytvorit klasiku, ktera i po desitkach letech vypada nadherne..........

    kdyz uz neco v cene nissanu gtr, co natrhne * skoro vsemu, tak bych asi bral ultimu gtr.....

    holt japonci maj nakej komplex menecennosti, ze si musej na nordschleife neco dokazovat

  • apredol

    Re: Kam míříš, GT-R

    16.05.08 09:58 Reagovat

    "vhodnosti auta na tento okruh" -vies vlastne PRECO sa SS pouziva ako etalon porovnavanie aut??inak by si to asi nenapisal

  • magara

    Re: Vývoj

    10.05.08 18:13 Reagovat

    no ked fakt natestovali kolo 5000 km takto uz by do gtrka mohli dat nejaky demomod :-) nech si to aj bezny smrtelnik uzije pod 8 minut :-)))) clovek by sa dopravil na nurb a hura na trat * knoflik autopilota ;-)

  • Elfer911

    Vývoj

    07.05.08 14:18 Reagovat

    Najprv musím povedať že je to bomba.
    1.Produkčné 4 miestne auto pod hranicou 7:30
    1.Produkčné 4x4 auto pod hranicou 7:30
    Celkovo len 3. auto pod 7:30
    Áno je to perfektná ukážka čo dokáže technika auta ktoré nemá ani 500k a pritom váži 1740 kg
    A dosiahne takýto čas.
    Ale akosi sa mi ten vývoj prestáva páčiť.
    Auto sa nepredáva ani 6 mesiacov a už takáto síce malá –tlmiče- ale predsa úprava.
    Vývoje trval strašne dlho, stále nejaké nové informácie, fotky, čísla...
    Snaha spraviť čo najrýchlejšie okruhové auto na bežné cesty je síce chvályhodná y hladiska dlhodobého vývoja ale takéto naháňanie sa za prekonaním času 911ky, teda celkovo Porsche na ringu? A čo informácie že GTRko má pre Japonský trh maximálku obmedzenú na 180kmh mimo okruh? Ktosi tu povedal že Porsche si nepotrebuje nič dokazovať – má pravdu, ale ja mám pocit že Nissan asi áno.
    Ked 911 GT2 dosiahla na Ringu 7:32 teda len 2 sekundy za hranicou 7:30 a predsa vedenie Porsche nevyhnalo na trať Valtera Rohrla zo slovami aby sa bez času pod 7:30 ani nevracal!
    Keď spravilo GTRko čas 7:38 tak z toho boli všetci v p_či veď o 2 sekundy prekonalo nie len 911 Turbo ale aj 911 GT3.A to váži o cca 350 kg viac ako GT3ka. OK ale prečo nepovedali že ten čas bol spravený pri dlhodobom 5000km teste na Ringu? A že GTRko ma pohon 4x4, odsoť väčší výkon a nezrovnateľní krútiaci moment oproti už zmienovanej GT3ke? A čo umiestnenie motora? A samotný fakt že bola o púhé 2 sekundy rýchlejšia na takmer 23km okruhu? Vývoj GTRka je ako vývoj pretekárskeho auta. Je pridlhý a technici sa naozaj bezhlavo ženú za časom na okruhu. Samozrejme nieje to zle, myslim že lepšie ako vývoj auta kere prekoná 400kmh- nič proti Veyronu ale... A v zálohe je ešte V-Spec verzia.
    SORRY za niektoré tvrdé slová ale myslím že to už začínajú preháňať.
    Môj OSOBNY názor.
    NIKOMU ho NEVNUCUJEM !!!
    Tak ma prosím zaňho nesúďte .

  • Kingfoto King

    Re: ale ale

    06.05.08 08:54 Reagovat

    Radical je "produkční auto"? Odkdy?

  • Kingfoto King

    Re: stejne se nebude dobre prodavat

    06.05.08 08:54 Reagovat

    Tak s tím, že je GT-R škaredé vážně nesouhlasím. Ano, je nepřehlédnutelné, specifické, ale škaredé určitě ne.

  • best motoring

    ale ale

    05.05.08 15:07 Reagovat

    už jsem to tady jednou psal ale nekdo to smazal, rekord na nordschleife mezi sportakama se silnicní homologaci ma Radical SR8

    auto.auto-news.cz/radical-sr8-dalsi-ut…

  • SamuelD

    stejne se nebude dobre prodavat

    04.05.08 11:30 Reagovat

    Kdo umi vyrabet auta je videt v F1 nebo lamans.
    Toto auto ma jeden problem je skarede- dokonce i pro zaryte fanousky nissanu v USA. Podobne jak kdysi audi quattro se zrychlenim na 100 za 2,5s.
    Porsche, Ferrari nebo Lambo delaji umelecke auta z citem pro detajl, jejich majitele nikdy nebudou jezdit na nordschleife- kde i tak zalezi na jezdci. Nejaky Schumacher by zajezdil i z Golfem lepsi cas jak ja z nissanem gt-r :-)

  • Manuska

    Re: Kam míříš, GT-R

    03.05.08 16:46 Reagovat

    Tak neviem ci turbo alebo lambo je na kazdy den oproti GTR...

  • MadCFO

    Re: Kam míříš, GT-R

    03.05.08 14:14 Reagovat

    Ve SPEEDu staveji GT-R proti M3, R8 a Turbu a konstatuji, ze na okresce ma GT-R nejkomfortneji naladeny podvozek (v modu "comfy")¨. Jestli je jedno auto schopno skloubit relativne komfortni jizdu na okresce s hc vykony na okruhu, pak klobouk dolu! :yes:

  • m6mps

    brutal

    03.05.08 11:09 Reagovat

    tak, že nissan to natrel aj takím autám ako je Zonda, porsche GT2, koenigsegg je až neuveritelné!!!!konečne japonci natrhli zadok namysleným európanom a ukázali im že vedia postaviť kvalitné športové auto, ktoré dokáže poraziť aj 5xdrahšie autá, ktoré si hrdo hovoria-SUPERSPORT!!!len tak ďalej držím palce.....ehhmmm v porsche majú čo robiť >:-[]

  • miso

    je to proste gt-r

    02.05.08 20:41 Reagovat

    skvele auto s este lepsim podvozkom takze nemam co dodat len to ze odporci GT_R-ka mozu len zavidiet....

  • Kingfoto King

    Re: Kam míříš, GT-R

    02.05.08 13:37 Reagovat

    No, obecně se dá říct, že pokud je auto rychlé na SS, která je extrémně náročnou tratí, bude rychlý i všude jinde.

  • tortola

    Re: Kam míříš, GT-R

    02.05.08 13:13 Reagovat

    časy na Nur. mohou ukázat na rychlost auta, ale velmi obecně. Stejnou měrou záleží na jezdci, momentálních podmínkách,vhodnosti auta na tento soec. okruh a na dalších 1000 věcech. Proto i rozdíly v desítkách sec. na kolo nemusí vůbec nic znamenat

  • Soulflyer

    Koenigsegg

    02.05.08 12:59 Reagovat

    Zaujimalo by ma ci Koenigsegg CCX zajazdil ten cas s top gear kridlom alebo bez neho. Ale tipujem, ze je to cas bez tohto kridla. Ved aj v samotnom Top Geare je v ich tabulke Koenigsegg pred Porsche Carrera GT a pred Zondou.

  • Kingfoto King

    Kam míříš, GT-R

    02.05.08 11:47 Reagovat

    Tak nevím, dokdy je to zdravá soutěživost a dokdy už honění času za každou cenu. Myslím, že nikdo nepochybuje o tom, že je GT-R fantstický sporťák, přestože jsme o něm všichni zatím jen četli. Otázkou je, zda má smysl hnát to auto až tak do extrémů. Doba už nepřeje nekompromisním sporťákům, s Ferrari a Porsche, Astony a dalšími vozy se dá jezdit každý den a přitom poskytují fantastické svezení. GT-R chce být evidentně King Of The Ring a začíná to přitom zavánět jednostranností - žebřiňák asi everyday car nebude. Pokud bude mít ovšem zároveň přijatelný komfort, jsou u Nissanu prostě machři. Ale začínám o tom mít pochybnosti. :-!

zpět na článek