Diskuse: Nissan GT-R vylepšil svůj čas na Severní smyčce!
zpět na článek-
nevr
60s.
23.08.08 11:31 Reagovat;-\ no nic moc sice je vykone ale jinak se mi moc nelibi :no: :-!
-
fdgdg
Re: nissan gt r HADR
24.05.08 18:47 ReagovatUltimu koupíš i jako skládačku, to je o polovinu levnější. takže... ;-)
-
bLw
Re: nissan gt r HADR
24.05.08 14:08 Reagovatjedna věcná poznámka... cena ultimy gtr je někde uplně jinde než nissanu GT-R... za to bys měl nissany skoro 2...
-
fracek33
nissan gt r HADR
17.05.08 01:05 Reagovatfajn ze ma takovy jizndni vlastnosti
jeho problemem ovsem bude, ze je seredny jak maloco... japonci opet ukazali absenci smyslu vytvorit klasiku, ktera i po desitkach letech vypada nadherne..........
kdyz uz neco v cene nissanu gtr, co natrhne * skoro vsemu, tak bych asi bral ultimu gtr.....
holt japonci maj nakej komplex menecennosti, ze si musej na nordschleife neco dokazovat -
apredol
Re: Kam míříš, GT-R
16.05.08 09:58 Reagovat"vhodnosti auta na tento okruh" -vies vlastne PRECO sa SS pouziva ako etalon porovnavanie aut??inak by si to asi nenapisal
-
magara
Re: Vývoj
10.05.08 18:13 Reagovatno ked fakt natestovali kolo 5000 km takto uz by do gtrka mohli dat nejaky demomod :-) nech si to aj bezny smrtelnik uzije pod 8 minut :-)))) clovek by sa dopravil na nurb a hura na trat * knoflik autopilota ;-)
-
Elfer911
Vývoj
07.05.08 14:18 ReagovatNajprv musím povedať že je to bomba.
1.Produkčné 4 miestne auto pod hranicou 7:30
1.Produkčné 4x4 auto pod hranicou 7:30
Celkovo len 3. auto pod 7:30
Áno je to perfektná ukážka čo dokáže technika auta ktoré nemá ani 500k a pritom váži 1740 kg
A dosiahne takýto čas.
Ale akosi sa mi ten vývoj prestáva páčiť.
Auto sa nepredáva ani 6 mesiacov a už takáto síce malá –tlmiče- ale predsa úprava.
Vývoje trval strašne dlho, stále nejaké nové informácie, fotky, čísla...
Snaha spraviť čo najrýchlejšie okruhové auto na bežné cesty je síce chvályhodná y hladiska dlhodobého vývoja ale takéto naháňanie sa za prekonaním času 911ky, teda celkovo Porsche na ringu? A čo informácie že GTRko má pre Japonský trh maximálku obmedzenú na 180kmh mimo okruh? Ktosi tu povedal že Porsche si nepotrebuje nič dokazovať – má pravdu, ale ja mám pocit že Nissan asi áno.
Ked 911 GT2 dosiahla na Ringu 7:32 teda len 2 sekundy za hranicou 7:30 a predsa vedenie Porsche nevyhnalo na trať Valtera Rohrla zo slovami aby sa bez času pod 7:30 ani nevracal!
Keď spravilo GTRko čas 7:38 tak z toho boli všetci v p_či veď o 2 sekundy prekonalo nie len 911 Turbo ale aj 911 GT3.A to váži o cca 350 kg viac ako GT3ka. OK ale prečo nepovedali že ten čas bol spravený pri dlhodobom 5000km teste na Ringu? A že GTRko ma pohon 4x4, odsoť väčší výkon a nezrovnateľní krútiaci moment oproti už zmienovanej GT3ke? A čo umiestnenie motora? A samotný fakt že bola o púhé 2 sekundy rýchlejšia na takmer 23km okruhu? Vývoj GTRka je ako vývoj pretekárskeho auta. Je pridlhý a technici sa naozaj bezhlavo ženú za časom na okruhu. Samozrejme nieje to zle, myslim že lepšie ako vývoj auta kere prekoná 400kmh- nič proti Veyronu ale... A v zálohe je ešte V-Spec verzia.
SORRY za niektoré tvrdé slová ale myslím že to už začínajú preháňať.
Môj OSOBNY názor.
NIKOMU ho NEVNUCUJEM !!!
Tak ma prosím zaňho nesúďte . -
King
Re: ale ale
06.05.08 08:54 ReagovatRadical je "produkční auto"? Odkdy?
-
King
Re: stejne se nebude dobre prodavat
06.05.08 08:54 ReagovatTak s tím, že je GT-R škaredé vážně nesouhlasím. Ano, je nepřehlédnutelné, specifické, ale škaredé určitě ne.
-
best motoring
ale ale
05.05.08 15:07 Reagovatuž jsem to tady jednou psal ale nekdo to smazal, rekord na nordschleife mezi sportakama se silnicní homologaci ma Radical SR8
auto.auto-news.cz/radical-sr8-dalsi-ut… -
SamuelD
stejne se nebude dobre prodavat
04.05.08 11:30 ReagovatKdo umi vyrabet auta je videt v F1 nebo lamans.
Toto auto ma jeden problem je skarede- dokonce i pro zaryte fanousky nissanu v USA. Podobne jak kdysi audi quattro se zrychlenim na 100 za 2,5s.
Porsche, Ferrari nebo Lambo delaji umelecke auta z citem pro detajl, jejich majitele nikdy nebudou jezdit na nordschleife- kde i tak zalezi na jezdci. Nejaky Schumacher by zajezdil i z Golfem lepsi cas jak ja z nissanem gt-r :-) -
Manuska
Re: Kam míříš, GT-R
03.05.08 16:46 ReagovatTak neviem ci turbo alebo lambo je na kazdy den oproti GTR...
-
MadCFO
Re: Kam míříš, GT-R
03.05.08 14:14 ReagovatVe SPEEDu staveji GT-R proti M3, R8 a Turbu a konstatuji, ze na okresce ma GT-R nejkomfortneji naladeny podvozek (v modu "comfy")¨. Jestli je jedno auto schopno skloubit relativne komfortni jizdu na okresce s hc vykony na okruhu, pak klobouk dolu! :yes:
-
m6mps
brutal
03.05.08 11:09 Reagovattak, že nissan to natrel aj takím autám ako je Zonda, porsche GT2, koenigsegg je až neuveritelné!!!!konečne japonci natrhli zadok namysleným európanom a ukázali im že vedia postaviť kvalitné športové auto, ktoré dokáže poraziť aj 5xdrahšie autá, ktoré si hrdo hovoria-SUPERSPORT!!!len tak ďalej držím palce.....ehhmmm v porsche majú čo robiť >:-[]
-
miso
je to proste gt-r
02.05.08 20:41 Reagovatskvele auto s este lepsim podvozkom takze nemam co dodat len to ze odporci GT_R-ka mozu len zavidiet....
-
King
Re: Kam míříš, GT-R
02.05.08 13:37 ReagovatNo, obecně se dá říct, že pokud je auto rychlé na SS, která je extrémně náročnou tratí, bude rychlý i všude jinde.
-
tortola
Re: Kam míříš, GT-R
02.05.08 13:13 Reagovatčasy na Nur. mohou ukázat na rychlost auta, ale velmi obecně. Stejnou měrou záleží na jezdci, momentálních podmínkách,vhodnosti auta na tento soec. okruh a na dalších 1000 věcech. Proto i rozdíly v desítkách sec. na kolo nemusí vůbec nic znamenat
-
Soulflyer
Koenigsegg
02.05.08 12:59 ReagovatZaujimalo by ma ci Koenigsegg CCX zajazdil ten cas s top gear kridlom alebo bez neho. Ale tipujem, ze je to cas bez tohto kridla. Ved aj v samotnom Top Geare je v ich tabulke Koenigsegg pred Porsche Carrera GT a pred Zondou.
-
King
Kam míříš, GT-R
02.05.08 11:47 ReagovatTak nevím, dokdy je to zdravá soutěživost a dokdy už honění času za každou cenu. Myslím, že nikdo nepochybuje o tom, že je GT-R fantstický sporťák, přestože jsme o něm všichni zatím jen četli. Otázkou je, zda má smysl hnát to auto až tak do extrémů. Doba už nepřeje nekompromisním sporťákům, s Ferrari a Porsche, Astony a dalšími vozy se dá jezdit každý den a přitom poskytují fantastické svezení. GT-R chce být evidentně King Of The Ring a začíná to přitom zavánět jednostranností - žebřiňák asi everyday car nebude. Pokud bude mít ovšem zároveň přijatelný komfort, jsou u Nissanu prostě machři. Ale začínám o tom mít pochybnosti. :-!